Opgemaakt In De Maand Mei!

Hallo Beauty's, ik ben wat later voor mijn opgemaakte producten te laten zien van de maand mei, ik was het bijna vergeten  om het te laten zien!Vandaag ga ik het aan jullie laten zien wat ik zoal heb opgemaakt, ik heb niet zoveel opgemaakt maar het is toch de moeite voor het aan jullie te laten zien. Kijken jullie mee? 



-Yves rocher scheergel: mijn vriend (Dimitri) heeft een scheergel opgemaakt van Yves rocher, hij vond de scheergel erg fijn en de geur was erg fris! Ik mag deze scheergel opnieuw bestellen! 

-Axe Detox Purifying Shampoo: Dimtiri heeft ook een shampoo opgemaakt van Axe maar hij vond deze shampoo niet zo fijn, dus hoef ik de shampoo ook niet meer te kopen.


-Yves rocher Pure Sytem verzorging tegen onzuiverheden: ik gebruikte deze verzorging als dagcreme  en ik vind hem fijn, maar hij verminderd niet echt onzuiverheden dus daarom zou ik deze niet opnieuw bestellen bij Yves rocher. 

-3in1 Eye Bright: deze oogcreme zat eens in een Deautybox en ik vind de substantie niet zo fijn, het is een soort gel substantie en het trekt niet snel in de huid onder mijn ogen! Dus nee ik zou geen fullsize aanschaffen. 

-Clinique Overnight Mask: dit is een masker die je over je nachtcrėme mag aanbrengen, en het leukste is gewoon aanbrengen en gaan slapen! Ik ben dol op dit product want ik stond s'morgens op met een zacht egale huid! Dit was een sample maar ik ga deze Overnight Mask in fullsize aanschaffen, omdat ik het een fijne product vind. 

-Kruidvat Skin booster: de kruidvat skin booster was een olie voor op je gezicht en ik vind het een fijn product, ik breng de olie voor mijn dagcréme aan en mijn huid voelde zacht aan! Als ik bij het kruidvat ben neem ik zeker de skin booster mee naar huis, voor nog eens mijn huid goed te verwennen. 

-Olaz Double Action Sensitive Night Cream: ik ben dol op deze nachtcreme van Olaz, mijn huid is enorm verbeterd sinds ik deze nachtcreme heb gebruikt,  Als ik door mijn voorraad nachtcreme's heen ben, koop ik deze nachtcreme van Olaz terug opnieuw. 


-Kruidvat Hand Soap Fruity: een heerlijke fruitige handzeep, deze handzeep droogt je handen niet uit na gebruik van deze handzeep, ik ben ondertussen al bezig met een nieuwe fles Fruity handzeep. 

-Rituals Ginkgo's Secret Caring HandBalm: Oo ik vind het zo jammer dat ik deze handcreme heb opgemaakt, ruikt zo heerlijk en mijn handen voelen super zacht aan na deze handcreme te hebben gebruikt. Ik koop deze handcréme zeker opnieuw! 


-tweemaal Kruidvat pakjes wattenschijfjes: ik gebruik graag de wattenschijfjes van het kruidvat, ze zijn zacht en doen goed hun werk zonder dat de wattenschijfjes uit elkaar pluizen! 
Ik koop ze altijd opnieuw! 

-Essence Lash & Brow Gel Mascara: het was tijd voor mijn wenkbrauwgel te vervangen want de gel ziet er vies uit, ik heb deze van Essence opnieuw in gebruik omdat ik deze gel voor mijn wenkbrauwen fijn vind. 

Dit waren mijn opgemaakte producten van de maand mei, ik wens jullie nog een fijne zonnige woensdag, 





13 opmerkingen

  1. Wat heb je veel opgemaakt! De Skin Booster wil ik ook wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo en ik vind dat ik weinig heb opgemaakt, hahaha :)
      Zeker eens proberen ;) X

      Verwijderen
  2. Veel heb je opgemaakt fijn dat je erbij vermeld wat je wel en niet opnieuw zou kopen. De Clinique Overnight Mask lijkt mij ook wel fijn zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Clinique Overnight Mask is echt heel erg fijn! Ik mis hem eerlijk gezegd al :)
      X

      Verwijderen
  3. Ah Rituals, ik vind hun handcrèmes heel lekker! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, vind het spijtig dat ik de handcreme heb opgemaakt :)
      X

      Verwijderen
  4. Wauw wat heb je veel lekkere producten opgemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke producten heb je opgemaakt! Het masker van Clinique lijkt mij ook wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De masker van Clinique is erg fijn, ik ga zeker een fullsize aanschaffen :)
      X

      Verwijderen
  6. Fijne producten heb je opgemaakt! Ik ben wel benieuwd naar de handcrème van de Rituals x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De handcréme van Rituals zijn heerlijk, vooral de geur ;)
      X

      Verwijderen
  7. erg leuk dat je vriends opgemaakte producten erin zitten, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️