Remington / Anywhere Curls Retracting Barrel Styler!

Hallo Beauty's, gisteren is er geen artikel online gekomen omdat ik me plots niet zo lekker voelde en ben eens vroeg naar mijn bed gegaan. Ik voel mij vandaag iets beter en vandaag ga ik aan jullie de Remington Anywere Curls Retracting Barrel Styler laten zien die ik een eindje geleden heb gekregen van mijn vriend (Dimitri), kijken jullie mee?

Ik heb al een krultang met een klem van Babyliss, maar ik wou al een eindje één proberen zonder klem. Het was oefenen voor de perfecte krullen in mijn haar te creëren maar na veel oefenen kom je een krultang zonder klem snel gewoon en creëer je veel sneller krullen in je haar. De krultang zit in een middelgrote kartonnendoos en de krultang staat erop afgebeeld, op de verpakking staat er ook vermeld wat er allemaal in de doos bevat!



Wat zit er precies allemaal in de doos: 25mm krultang zonder klem, opbergetui, hittebeschermende handschoen en een informatie boekje over de krultang. 


Als je de doos opent, ziet je dat de krultang veilig zit verpakt in plastic! 


De opbergetui zit erin en de hittebeschermende handschoen en het informatie boekje. 


Hier is hij dan de krultang zonder klem, de krultang ziet er net uit zoals een microfoon om luid in te zingen, de krultang is niet groot en is gemakkelijk op te bergen dus de krultang kan je overal meenemen zelfs op reis. Het specaile ontwerp kan de cilinder in het handvat worden getrokken voor een handige en compacte opberging. De krultang heeft een snelle opwarming van 30sec en heeft een hoge temperatuur van 210°C,  het enigste minpuntje is dat je de temperatuur niet kan regelen dat het direct 210°C is. Mijn haar kan daar gelukkig tegen, ik vind de krultang er leuk uitzien en is typisch mijn kleur! 


Hoe maak je krullen in je haar: zorg dat het haar schoon, droog en klitvrij is, voordat u met het stylen begint. Voor extra bescherming kunt u een hittebestendige spray gebruiken. Verdeel het haar in secties, voordat u met het stylen begint. Begin altijd eerst met de onderste laag. Steek de stekker van het apparaat in het stopcontact en houd het koele uiteinde vast en trekt de cilinder volledig uit het handvat totdat u een klik hoort om het in te schakelen. Als het apparaat is ingeschakeld brand er een rood indicatielampje. Gebruik de hittebeschermende handschoen om brandwonden te vermijden. Houd het handvat vast en wikkel een haarlok rond de warme buis. Wacht ongeveer 10 seconden tot de krul gevormd is, wikkel het haar van de buis en laat de krul los. Laat het haar afkoelen, voordat u het in model brengt. Herhaal dit over het hele haar om zoveel krullen te maken als u wilt. Dan breng ik haarlak aan op de krullen en breng ik mijn haar in model! De krullen blijven een hele dag perfect zitten en de volgende dag zaten de krullen er nog steeds in! 



Schakel na gebruik de krultang uit door de cilinder volledig in het handvat te duwen, druk hiervoor op het koele uiteinde totdat de cilinder stevig op zijn plaats zit en het led-lampje niet meet oplicht. Laat het apparaat afkoelen, voordat deze wordt gereinigd en opgeborgen! 

De krultang is handig in gebruik en ik ben er erg blij mee, ik gebruik nu liever een krultang zonder klem omdat de krullen mooier zijn en je hebt sneller je haar gekruld met een krultang zonder klem! 
De Remington Anywhere Curls Rectracting Barrel Styler is te verkrijgen bij Media markt voor 19,99€ 
en je hebt 2jaar garantie! 
Wens jullie nog een fijne woensdag, 








17 opmerkingen

  1. Het lijkt mij wel een fijne krultang, ik heb er zelf ook een van Remington! Lief dat je deze kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook erg lief van mijn vriend :)
      X

      Verwijderen
  2. Deze lijkt mij fijn om te gebruiken en vind het ook nog eens een leuke prijs hebben, niet zo duur zoals veel andere tools x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de prijs is inderdaad niet duur, en je kunt er mooie krullen mee creëren van strakke krullen naar mooie losse krullen :)
      X

      Verwijderen
  3. ziet er mooi uit! ook kost deze echt niet veel en ik zoek nog een goede klultang, volgende maand halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze krultang moet je zeker proberen, ik vind de krultang geweldig!
      X

      Verwijderen
  4. Wat een mooi krullen kan je hier mee maken en de prijs valt ook goed mee x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo onhandig met die dingen!!! ziet er heel mooi uit bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na veel oefenen lukt het wel hoor voor krullen te creëren, Oo wat lief <3
      X

      Verwijderen
  6. Hij lijkt mij er handig, en dan die prijs ...die is helemaal superleuk om deze kruller aan te schaffen....xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oojaa ik vind de krultang super en inderdaad voor de prijs hoef je het zeker niet te laten ;) X

      Verwijderen
  7. Dit ziet er zo handig uit! En je kunt er mooie krullen meemaken :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jana :)
      Ik ben alvast blij met deze handige krultang!
      X

      Verwijderen
  8. Mijn klepje van mijn krultang is kapot en hapert dus ik wil wel ook eens graag een tang zonder klepje proberen, deze klinkt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️