#Secret Party / Kabuki Brush!

Hallo Beauty's, ik was vandaag een dagje in verlof en ik ben naar de Action geweest. En in de namiddag mijn huishouden gedaan. Daarom dat mijn artikel nu pas maar online staat voor jullie, ik heb al de Blush laten zien uit de nieuwe LE #Secret Party van Essence en vandaag is het de beurt aan de Kabuki Brush. Kijken jullie mee? 


De Kabuki Brush ziet er leuk en zomers uit, met de palmboom bladeren en de roze flamingo's op het handvat gedrukt vind ik echt geweldig en staat leuk op je kaptafel! Ik word meteen vrolijk van naar deze Brush te kijken! De Kabuki Brush is niet groot maar wel de ideale grote voor de Brush mee te nemen op reis of een weekendje weg.


Essence omschrijft: zomerkwast! Een perfecte teint is op elk zomers feestje een must! De ultrazachte Kabuki Brush is niet alleen ideaal voor bronzingpoeder of Blush maar past bij elke poeder of deze nu los of compact is! 


De haartjes zijn mooi gelijkmatig afgesneden, de kleur van de haartjes is donder bruin. De Brush voelt super zacht aan. De kabuki brush neemt perfect poeder op en brengt de poeder gelijkmatig aan op mijn gezicht, ook is het blenden erg gemakkelijk met deze Kabuki Brush! Gelukkig verliest deze kwast geen haartjes! ik vind deze Kabuki kwast een budget topper, de kwast ziet er leuk uit en is prima van kwaliteit! De Kabuki Brush moet niet onderdoen voor duurdere kwasten want ik vind deze kwast erg fijn en gebruik de kwast nu dagelijks, dat zegt al genoeg dat ik grote fan ben van deze mooierd! 

De #Secret Party Kabuki Brush is nu nog steeds te verkrijgen bij het Kruidvat voor 4.59€, opgelet op=op! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag avond, 





17 opmerkingen

  1. Reacties
    1. De brush is ontzettend fijn, vooral erg zacht :)
      X

      Verwijderen
  2. Ik wilde hem wel halen, maar ik had deze niet echt nodig terwijl hij prachtig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kwast ziet er inderdaad lekker zomers uit, met al die kleurtjes, je word er gewoon een beetje vrolijk van als je ernaar kijkt...echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel fijn! Ik heb bij budget borstels altijd het vooroordeel dat ze prikken en haren verliezen maar dat is gelukkig dus niet altijd het geval :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kwast prikt niet en verliest geen haartje :)
      X

      Verwijderen
  5. Wat een mooie brush, hij ziet er ook erg zacht uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het uiterlijk van deze kwast alleen al heel leuk en vrolijk eruit zien x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem best prijzig voor een Essence product, maar dat is eigenlijk belachelijk haha, want het is nog steeds goedkoop! En hij ziet er super leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij inderdaad prijzig wat ik ook niet gewent ben van essence :)

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kwast! Ik moet ook maar eens een kabuki brush kopen, hoor er meer goede verhalen over

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een Kabuki brush moet je zeker eens proberen ;)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️