The Body Shop/ Early-Harvest Raspberry Body Butter!..

Hallo Beauty's, vandaag is het maar een regenachtige dag buiten! Een paar maanden geleden ben ik nog eens langs geweest bij de The body Shop en het was een leuke actie op de body butters, twee voor 20€ en dan kan ik het niet laten voor twee body butters mee te nemen naar huis! Vandaag ga ik aan jullie de Early-Harvest Raspberry body butter laten zien, kijken jullie mee? 

De body butter ziet er leuk uit, paarse grote pot van 200ml met zilveren details en een grote Raspberry op de deksel!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst, The body Shop is dierproefvrij. 



Deze body butter is vrij dik en romig! Maar de geur is onwijs lekker zoet, wie dol is op zoetige geuren dan is deze body butter misschien wel iets voor jou. De body butter trekt snel in mijn huid en smeert gemakkelijk uit, mijn huid voelt zacht en soepel aan. 


Ik kan er maar niet genoeg van hebben van deze body butter, ik kan er uren aan snuffelen! Kortom ik ben fan van deze Early-Harvest Raspberry Body butter van de The body Shop! Alleen spijtig dat deze geur niet meer te verkrijgen is, maar ze hebben zeker en vast andere zoetige body butters in het assortiment. 
Ik wens jullie nog een fijne dag, 





29 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Wat leuk dat deze geur ook jou favoriet is :)
      X

      Verwijderen
  2. Ik vond deze body butter altijd heel zoet maar ook "zwaar" van geur! :-)
    De douchegel uit deze lijn vind ik niet zo lekker, de butter wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Douchegels koop ik niet bij de TBS, alleen de Body butters :)
      X

      Verwijderen
  3. Dit is echt een lekkere variant had hier ook een body butter van, maar die was best snel op x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo hier gaat hij ook snel op zijn :)
      Het artikel is gewoon wat later online omdat ik teveel te producten nog moet reviewen, ik geraak er niet hahaha :)
      X

      Verwijderen
  4. Ooooh deze wil ik ook haha. Lijkt me zo'n heerlijke geur. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat deze nog te koop is :)
      X is een heerlijke zoetige geur!

      Verwijderen
  5. De geur klinkt in iedergeval al erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook altijd zo'n fan van de body butters, deze geur moet ik dringend eens gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet zeker of deze vairant nog te koop is :)
      X

      Verwijderen
  7. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de geur. Ik koop ook steeds meer van TBS!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou graag nog de mojito collectie willen proberen :)
      X

      Verwijderen
  8. Hij ruikt zo lekker, de mijne is haast leeg...( snik snik snotterdesnotter)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo Petra als mijn pot zal uit zijn ga ik ook snotteren ze :)
      X

      Verwijderen
  9. Ik heb hier de scrub en body lotion van en de geur is inderdaad heerlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love body butters and the body shop is the brand I can really trust upon!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond deze geur ook erg lekker! Vroeger was de blueberry body butter mijn grote verslaving :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben ontzettend benieuwd naar de geur van deze body butter ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ruikt heerlijk, maar ik weet niet zeker of deze body butter nog te verkrijgen is :)
      X

      Verwijderen
  13. De body butters zijn gewoon super van de Body Shop! Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe virgin mojito lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De body butters zijn gewoon super van de Body Shop! Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe virgin mojito lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De body butters zijn gewoon super van de Body Shop! Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe virgin mojito lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe lijn van Virgin Mojito :)
      X

      Verwijderen
  16. Toevallig heb ik deze vanochtend nog gebruikt :-) De geur is inderdaad (mier)zoet, maar zó onwijs heerlijk! De douchegel heb ik ook. Een geweldige combi! Maar ja, welke geur is niet heerlijk van The Body Shop? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️