The Body Shop / Virgin Mojito Body Butter!

Hallo Beauty's, vandaag is het terug een prachtige zonnige dag, heerlijk hé! Vandaag ga ik het hebben over een heerlijke zomerse body butter de Virgin Mojito van de The body Shop, de body butter is maar tijdelijk te verkrijgen omdat het een limited Editon is! Kijken jullie mee? 


De verpakking ziet er alvast zomers uit, ik krijg al meteen zin in een heerlijke frisse mojito! Ik heb de kleine verpakking gekocht van 50ml omdat ik in de winter z'n geur toch niet ga gebruiken, en tegen dat de zomer voorbij is heb ik de body butter opgemaakt.


Voor degene die nieuwsgierig zijn naar de ingrediëntenlijst! 

Aqua/Water (Solvent), Theobroma Cacao Seed Butter/Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter (Emollient), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent), Glycerin (Humectant), Cetearyl Alcohol (Emulsifying Agent), Glyceryl Stearate (Emulsifying Agent), PEG-100 Stearate (Surfactant), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient), Ethylhexyl Palmitate (Emollient), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Cera Alba/Beeswax (Viscosity Controlling Agent), Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Emollient), Parfum/Fragrance (Fragrance Ingredient), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Sucrose (Humectant), Caprylyl Glycol (Humectant), Phenoxyethanol (Preservative), Limonene (Fragrance Ingredient), Xanthan Gum (Viscosity Controlling Agent), Citral (Fragrance Ingredient), Tocopherol (Antioxidant), Disodium EDTA (Chelating Agent), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Linalool (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), Citrus Aurantifolia Fruit Extract/Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract (Skin Conditioning Agent), Mentha Viridis Leaf Extract/Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Extract (Fragrance Ingredient), Sodium Benzoate (Preservative), Potassium Sorbate (Preservative), CI 19140/Yellow 5 (Colorant), CI 42090/Blue 1 (Colorant).




The body omschrijft: Ontdek de nieuwe Limited Edition Virgin Mojito Body Butter. De Virgin Mojito Body Butter ruikt naar de verfrissende geur van pure, verse munt in combinatie met een vleugje limoen. De body butter hydrateert de huid 24uur lang en wordt direct door de huid opgenomen. 



Als je de deksel eraf draait, ruik je meteen de body butter! Oo wat een heerlijke geur, je ruikt vooral de limoen. Dit wordt mijn favoriete body butter deze zomer, ik kan er uren aan snuffelen. 


De body butter is licht groen van kleur ( op de foto is het wit van kleur, maar in het echt is het licht groen van kleur.). De body butter is romig van structuur en door de lichaams warmte smelt het meteen op je huid, heerlijk gevoel! De body butter trekt snel in mijn huid en laat geen vettige laagje achter, ik krijg er een fris gevoel van omdat de geur erg verfrissend is en je ruikt de body butter zeker nog een paar uren op de huid. Dit is de perfecte zomerse body butter en ik vind de body butter heerlijk, jaa ik ben fan en gebruik de body butter nu dagelijks! 

Is te verkrijgen bij de The body Shop filialen voor 6€ voor 50ml & voor 200ml 16€.
Ik wens jullie een fijne zonnige dinsdag, 








21 opmerkingen

  1. Ah ja ik heb hem ook! Ruikt echt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had er een sample'tje van. Maar ik drink het liever (drankje he), dan het op mij te strijken. Maar ik ben dan ook niet zo'n fan van een limoengeurtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijkt me heerlijk, ga ik zeker halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je de body butter ook gaat proberen :)
      X

      Verwijderen
  4. Oeh dit lijkt me echt een hele zomerse bodybutter!

    x Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hij is ook, heerlijk geurtje om van te watertanden :)
      X

      Verwijderen
  5. ziet er goed uit ! mooie foto's ook x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me een heerlijke body butter, die geur moet echt heel lekker zijn denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke zomerse geurtjes vind ik meestal wel heerlijk fris ruiken...ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op de butters van TBS dus deze zal ook wel heerlijk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️