Therme Facecare / Cleansing Milk!

Hallo Beauty's, een eindje geleden heb ik een Cleansing Milk gevonden van Therme bij de BigBazar. Ik denk dat het nog steeds te verkrijgen is bij de BigBazar, ik heb de cleansing milk uitgetest en vandaag ga ik aan jullie vertellen wat ik er van vind. Kijken jullie mee? 
De verpakking is strak wit en de fles is redelijk groot het bevat 200ml, dus hier kan een eindje mee weg. Op de verpakking ziet je zilveren en blauwe details, ik vind de fles er leuk uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de cleansing milk 12M houdbaar. 


Therme omschrijft: Verwijdert make-up, vuil, onzuiverheden en hydrateert de huid. Voor een extra fris gevoel en het vernauwen van de poriën de huid nabehandelen met de cleansing lotion. Reinigt zacht maar effectief zodat de schone huid optimaal de werkzame stoffen van de huidverzorging op kan nemen. Met het zeealgencomplex Omega plankton uit de Atlantische Oceaan, Panthenol en Avocado voor optimale hydratatie. 


De verpakking heeft een handige kliksysteem die gemakkelijk open en dicht klikt, alleen is het moeilijk voor de cleansing milk eruit te krijgen. Ik moet een paar keer goed schudden met de fles vooraleer er product uitkomt, dus het gaatje mocht net iets groter! 


De cleansing milk is dik en stevig van structuur, de cleansing milk ruikt lekker en fris maar dan wel erg subtiel! Ik doe een beetje cleansing milk op een wattenschijfje en dan verwijder ik mijn make-up en dat doet de cleansing milk erg goed, voelt fijn en fris aan op mijn huid. Achter dat ik mijn make-up heb verwijdert met de cleansing milk was ik mijn gezicht af met een Facewash om er zeker van te zijn dat alle make-up is verwijdert vooraleer ik mijn dag/nachtcréme aanbreng! 
Ik vind de cleansing milk erg fijn, maar toch gebruik ik liever een Micelliar water. Een klein minpuntje is dat ik een paar keer goed moet schudden vooraleer er product uitkomt, maar anders ben ik erg tevreden van de Therme Cleansing milk. 

De Therme Cleansing Milk is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 2,99€ 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 








23 opmerkingen

  1. Therme vind ik zelf een mooi merk, maar dit is denk niet echt een product wat ik zelf zou kopen. Wel weer een fijne review meis x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een top product! Vooral de prijs vind ik fijn, lekker betaalbaar <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs is inderdaad lekker betaalbaar, dat maakt het natuurlijk nog leuker :)
      X

      Verwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik heb nooit geweten dat Therme ook reining verkocht! Leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wist ik ook niet :)
      Maar ik zag deze cleansing milk bij de BigBazar en mijn nieuwsgierigheid werd gewekt ;)
      X

      Verwijderen
  4. Wat een fijne prijs! Ik ben gek op Therme, maar weet niet of ik dit snel zou kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs is leuk, de Cleanser is fijn maar eerlijk gezegt gebruik ik het liefst een Micelliar water :)
      X

      Verwijderen
  5. Ik zag deze ook liggen, twijfelde een beetje om hem mee te nemen, maar het klinkt erg goed! Ik wist eerst helemaal niet dat ze cleansings hadden van therme

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist het ook niet :)
      Maar het is wel eens fijn voor te proberen & voor de prijs hoef ik het zeker niet te laten. Maar of ik het zou opnieuw kopen, neen dat ga ik niet doen!
      X

      Verwijderen
  6. Therme is een beetje underrated vind ik. Het lijkt gewoon geen sexy merk maar het is wel gewoon heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha mooi gezegt, idd het is een simpele maar fijn merk ;)
      X

      Verwijderen
  7. Klinkt goed, maar ik denk dat ik het ook bij mijn micelliar water hou x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, maar het was fijn om het eens te proberen ;) X

      Verwijderen
  8. Hij ziet er wel wat aan de dikke kant uit, maar ik zou dit wel graag gebruiken als aanvulling op mijn reinigingsritueel....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De cleansing milk is idd erg dik, Oo ja dit zou inderdaad de perfecte aanvulling zijn :)
      X

      Verwijderen
  9. Klinkt niet slecht, maar met mijn gevoelige huid verdraag ik enkel reinigingsproducten van bij de apotheker of enkele van Garnier. Jammer want zo kan ik wel nooit iets anders proberen

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat jammer, ik heb ook ee, gevoelige huid maar niet zo overgevoelige huid zoals jij. Dan is het inderdaad beter dat je bij de zelfste producten blijft :)
      X

      Verwijderen
  10. Ik heb deze ook vaak gezien en lijkt me leuk om te testen, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Emke, laat mij eens weten als je uitprobeert wat jij ervan vind :)
      X

      Verwijderen
  11. Wat leuk dat Therme nu ook producten voor het gezicht heeft dat wist ik niet. Ik ben erg benieuwd naar de geur, hij lijkt me erg prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt heel goed en ook de prijs spreekt me erg aan, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️