Unboxing DeautyBox / Juni!

Hallo beauty's, straks nog gaan werken tot 18u en mijn weekend gaat ook van start. Ik heb de Deautybox ontvangen van juni, ik ben heel erg nieuwsgierig naar de inhoud omdat deze box in samenwerking is met Planet Parfum! Het is tijd voor de inhoud aan jullie te laten zien, kijken jullie mee? 
De box is nog altijd strak zwart, het enigste verschil dat er nu een leuke tekst opstaat! Let's Make Today Beautyful, Oo ik ben zo benieuwd wat er allemaal in de box zit!


-Close Oogshaduwpenseel Fullsize: Close is de gloednieuwe lijn van Planet parfum, dit betekent een reeks make-up en beautyaccessoires waar je vanaf nu niet meer zonder kunt! In deze Deautybox in samenwerking met Planet parfum vind je een uitstekend basisproduct om mee aan de slag te gaan, we hebben het over een Oogshaduwpenseel van synthetisch haar en hierdoor allergievrij. Zo kan je met precisie je oogshaduw aanbrengen, blenden en vervagen. 
Aanbevolen verkoopprijs: 6,90€ 


-Carven LE Parfum 1,2ml: Samengesteld uit nobele en natuurlijke grondstoffen, is deze geur een echte openbaring voor iedereen. Fris en luchtig en toch ook heel vrouwelijk, met een combinatie van mandarijnboombloesem, witte hyacint, jasmijn en welriekende lathyrus. Een must voor de zomer! 
Fullsize 100ml, aanbevolen verkoopprijs 86,70€ 


Annayake 24u Perfecting Care Continuous Hydration 15ml: Annayake is een Frans cosmeticamerk die inspiratie put uit eeuwenoude Japanse tradities, aangepast aan onze westerse huidjes. De producten van Annayake beschermen de huid tegen agressieve invloeden van buitenaf. Ze houden het vochtgehalte op peil, ongeacht de seizoenen. Deze créme is niet alleen enorm Hydraterende, maar hij vervaagt ook oneffenheden en maakt de huidtextuur fijner en dit 24u lang. 
Fullsize 50ml, aanbevolen verkoopprijs 46,50€ 


Shiseido Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam 30ml: Alles aan dit product voelt luxueus aan, de metallic verpakking, de vederlichte textuur en de subtiele geur. Je hebt slechts een kleine hoeveelheid nodig voor maximale resultaten. Kleine korrels Bio-hyaluronzuur verwijderen onzuiverheden en overmatig talg, terwijl het mukurossi extract de enzymen die rimpels veroorzaken tegengaat. 
Fullsize 125ml, aanbevolen verkoopprijs 50,50€ 


-Sampar Golden Glow 15ml: Dit product is geen zelfbruiner, maar een wondermiddel! Golden Glow is verrijkt met reflecterende goldescent mineralen die het licht reflecteren waardoor je meteen die Sunkissed Glow krijgt. Na langdurig gebruik bouw je een natuurlijke bruine teint op, aangepast aan jouw huidtype. De Golden Glow beschermt ook tegen UV-stralen, dit product is echt All-in-one! 
Fullsize 30ml, aanbevolen verkoopprijs 29,90€ 


-René Furterer Shampoo Naturia 50ml: Basilicum, munt, karwijzaad... Deze voedzame ingrediënten zijn niet enkel lekker in ons bord, maar doen ook heel veel goeds voor ons haar. Ze reinigen de hoofdhuid grondig en houden deze in balans. Voeg daarbij nog Vitamine B5 (hydratatie) en B6 (reguleert gevoelige huidaandoeningen zoals eczeem) en je krijgt een shampoo waar je niet meer zonder kunt. Hij is dan ook geschikt voor alle huidtypes en voor dagelijks gebruik. 
Fullsize 200ml, aanbevolen verkoopprijs 12,90€ 


Dit is de inhoud van juni, ik ben vooral benieuwd naar de golden Glow, de Oogshaduwpenseel en de shampoo! De box heeft een leuke inhoud, alleen mis ik een make-up product in de box! 
Het zijn allemaal samples alleen de Oogshaduwpenseel is fullsize, maar er zitten producten in die je gemakkelijk kan meenemen op vakantie, er zit ook een kortingsbon bij van 10€ bij aankoop vanaf 40€. 

Voor meer informatie over de Deautybox abonnement vind je Hier
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 











23 opmerkingen

  1. Opzicht wel leuk alleen ik vind dat er veel kleine producten in zitten dat is wel jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel samples inderdaad, wel leuk om nieuwe merken te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad :), altijd leuk hé om nieuwe producten te leren kennen! X

      Verwijderen
  3. Leuke inhoud, de golden glow lijkt me heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de golden Glow vandaag geprobeerd en hij is erg mooi! X

      Verwijderen
  4. Leuke inhoud! Die kwast lijkt mij prima. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de kwast ondertussen al geprobeerd & de kwast is erg fijn! X

      Verwijderen
  5. Ik mis ook wel een make-upproduct en ik vind de sample sizes aan de ene kant wel handig voor vakantie, maar aan de andere kant is groot ook wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook :)
      Ja ik vind ze handig als je op reis gaat de samples, maar idd er mag wel 2 fullsize producten inzitten :) X

      Verwijderen
  6. Ah wel leuke inhoud en interessante producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat het vrij veel mini's zijn vind ik de inhoud wel erg interessant, het zijn voor mij toch wel haast allemaal merken die ik niet ken en dat vind ik wel een pluspunt eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken er ook geen enkele merk van, het is dan wel leuk voor iets anders uit te proberen en te leren kennen ;) X

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Vind ik ook, maar ik mis wel een make-up producten :)
      X

      Verwijderen
  9. erg leuke box! ik ben zo benieuwd geworden naar deze box dat ik zeker binnenkort een abonnement ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is leuk om eens z'n abonnement aan te vragen :), iedere maand wordt je dan verrast met producten! X

      Verwijderen
  10. Wat een leuke inhoud! Vooral die kwast.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️