W7 In The City Natural Nudes / Eye Colour Palette!

Hallo Beauty's, straks nog tot 18u gaan werken en mijn weekend gaat ook van start! Een tijdje geleden was ik bij de BigBazar en ik zag dat ze w7 Palette's hadden en je kon een keuze maken tussen In The City & In The Mood, ik heb gekozen voor In The City en vandaag ga ik de Palette laten zien. Kijken jullie mee? 

De verpakking is niet zo groot maar wel handig voor mee te nemen in je handtas of voor op reis, de Palette is grijs/bruin van kleur met crémekleurige detials. De Palette ziet er leuk uit en voelt stevig aan!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen is het 18M houdbaar. De namen van de kleuren staan er ook op, is altijd leuk dat het er op staat, Wigwam, Troy, Brass, Touch, Autumn & Andrea. 


Als je de Palette opent ziet je een doorzichtige plastic folie over de oogschaduw heen, oehh...en de kleuren zijn erg mooi want ik hou van Nude kleuren!



Swachts: het pigment is goed zoals ik wel verwachte van W7, de oogschaduws zijn wel erg poederig! Links ziet je Wigwam, Troy, Brass, Touch, Autumn & Andrea. Met deze kleuren kan je verschillende looks mee creëren van subtiel naar een gewaagde look voor een avondje uit!


Dit is dan mijn naturel look met een felle lipstick, mijn zomerse look! De oogschaduws brengen fijn aan maar vooraleer ik de oogschaduw aanbreng tik ik eerst mijn kwast af voor fall-out te vermijden, de kleuren blenden gemakkelijk en de oogschaduw blijft een hele dag perfect op mijn oogleden zonder dat ze vervagen. Ik ben fan van dit Palette omdat je er gewoon veel mee kan, ik hou van Nude tinten en ik gebruik regelmatig dit Palette! 

De W7 In The City is te verkrijgen op verschillende webshops en natuurlijk ook bij de BigBazar, maar ik weet niet zeker of dat ze de Palette nog hebben! De prijs van de Palette was 5,99€ 
En ik wens jullie nog een zonnige vrijdag en een fijne weekend, ik zie jullie terug maandag! 







31 opmerkingen

  1. Ooooh, dat palette is echt super mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk palette! ik hou ook echt van nude kleurtjes, en deze is zo handig compact!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je look wel heel mooi! Dit paletje zou qua formaat wel heel handig zijn voor op reis, maar ik mis dan wel een spiegel in het palette, als die er ook in had gezeten, was het helemaal handig geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kirsty <3
      Inderdaad er zit geen spiegel in, heb ik vergeten erbij te vermelden oeps!!
      X

      Verwijderen
  4. Dit palette is zo mooi, ik hou ook van nude tinten! Je zomerse natuurlijk look vind ik zeer geslaagd x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook en vind hem erg mooi, mooie look heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er een heel mooie look mee gemaakt, hij staat je ook heel erg goed...de kleurtjes zijn nu eenmaal niet helemaal mijn kleurtjes,maar het palette ziet er wel goed uit vind ik...het is in deze tijd van het jaar inderdaad wel ahndig dat het niet zo groot is, lekker makkelijk mee te nemen op reis...leuke review...xxPetra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat lief van je Petra <3
      De lipstick die ik op heb is de lipstick die ik van jou heb gekregen van de Swap die met kusjes op de huls, vind de lipstick zo mooi!
      X

      Verwijderen
  7. Ik heb deze of net die andere (oeps weet het gewoon even niet haha) maar ik vind het ook een leuk budget palette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha kan gebeuren, soms weet ik ook niet wat ik zoal heb hahaha :)
      X

      Verwijderen
  8. Leuk dat je deze bij Big Bazar kunt kopen hé. Ik kocht hem zelf ook, maar jammer genoeg ontbrak er bij mij een kleur oogschaduw in het palette, heel raar. Desondanks ben ik er wel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat raar dat er bij jou een kleur Oogshaduw ontbrak in de palette, ik ben ook erg blij met deze palette :) X

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Oo wat mooi gezegd :)
      Inderdaad een prachtige palette!
      X

      Verwijderen
  10. Mooie dupe van het Naked basics palette van Urban decay zo te zien! Wat ik zelf een superfijn palette vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou graag ook de Urban Decay Naked Basics toevoegen aan mijn stash :)
      X

      Verwijderen
  11. Mooi palette en wat ben je bruin Saraya!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad ik ben al redelijk bruin, maar ik smeer me in met zonnencréme en toch nog snel bruinen :), ik draag op de foto geen bbcream of foundation! Gewoon wat Bronzer en blush ;)
      X

      Verwijderen
  12. Ziet er een mooi en schattig palette uit! Ideaal voor een naturelle look :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg mooi palette! ik heb het Naked Basics 2 pallet en hij lijkt er erg op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een mooi basic palette zelf heb ik de Urban Decay versie hier van en dit is volgens mij echt een goede dupe x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik hou van die naturelle kleurtjes! Mooie look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren maar ik hou wel van bijzondere tinten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️