Winactie/ Douglas GiftCard T.W.V 15€!..

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en het is al terug maandagavond! Ik heb een heledag nagedacht wat ik eens zou weggeven in een winactie omdat ik 200volgers heb behaald op bloglovin, ondertussen zijn het er al 214! En voor jullie te bedanken wil ik één van jullie blij maken met een  Giftcard terwaarde van 15€ voor te gaan shoppen bij de Douglas, of op hun webshop! 




Ik bestel heel graag bij de Douglas omdat je er verschillende merken kan verkrijgen, bv Mac, Dior, Estēe Lauder enz..! En daarom had ik een idee van "waarom eens geen Giftcard weggeven in een winactie?". 
Ik zou het natuurlijk wel leuk vinden als je nog een paar stapjes voor mij wilt doen? Voor extra kans te maken op de Giftcard T.W.V 15€.

De stapjes: 
-volg mijn blog via Bloglovin & volg dit artikel, hoe doe je dit? Gewoon op het hartje klikken :)
De link: Bloglovin
-volgen op Instagram
De link: Instagram
Als je deze stapjes hebt voltooid, laat dan een comment achter & een geldige mailadres, zodat ik degene kan contacteren die de winactie heeft gewonnen!
De winactie loopt tot 01/07/15, de winnaar maak ik bekend via Random Namepicker! .
Ik wens iedereen veel succes & nog een fijne avond,

32 opmerkingen

  1. aaah ik doe mee!
    ik volgde je al op bloglovin, en nu ook op instagram.
    mn email is jiafengy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee! Volg je op bloglovin' en instagram! Ik hoop dat ik win want dan kan ik iets van mac kopen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze winactie! Maar ik kan er niet echt iets bestellen omdat je er niet met bankoverschrijving kan betalen, dus ik doe erg graag mee! ( via tablet zijn de stappen erg moeilijk te doen. Maar morgen via de PC ga ik het zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Douglas heeft zoveel mooie dingen :) hopelijk worden het er al gauw meer dan 200 volgers hihi! Xx Nina (ninasworldofbeauty@mail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allereerst, ik doe heel graag mee ! Ik volg je al een geruime tijd via bloglovin en instagram, en heb het artikel opgeslagen, mijn email is: noella_95@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne winactie! Leuke winkel ook trouwens. Hopelijk volgen er snel meerdere volgers ;). Ik volg je al even via instagram en nu ook via bloglovin. (heleen._@hotmail.com) groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee met deze winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, ik doe mee! Ik volg je al een hele tijd op Bloglovin en Instagram :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee aan deze mooie winactie ❤️
    Men e-mailadres is naomitje90@hotmail.com.
    Ik volg je al een tijdje op instagram en nu ook op bloglovin.
    Kus Naomi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe dus ook mee zoals ik op insta had gezegd :) ik volgde je al lang op instagram en nu dus ook op bloglovin. oohlablush@outlook.com x Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee :) heb alles gedaan. Mijn email: beautybyesmeex@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin & Instagram via KikeBeauty! Mijn email is kus.kim@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aah super tof!! Ik doe zeker mee, want ik kan dit gewoon heel goed gebruiken!! :) Ik heb alles voor je gedaan, zoals je weet volg ik je op die media :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee (:
    Ik volg je op instagram en bloglovin' (hier heb ik ook geliked)
    Liefs! X
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je 214 volgers! Ik doe zeker mee want ik zou echt super graag iets van MAC willen kopen bij de Douglass maar het is er nog nooit van gekomen haha! Daarom zou ik blij zijn mocht ik deze winactie winnen :) Mijn e-mail adres is larakemps@hotmail.com! Kusjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat je dit weggeeft! Ik doe graag mee, ik volgde je al op bloglovin' en heb het bericht opgeslagen. Ik volg je nu ook op Instagram (bopelderss)
    e-mail: stuffbybo@hotmail.nl

    Fingers crossed! Liefs Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volg je ! Ik doe graag mee :D Liefs ! xxx

    (sofie.vandevenne@student.kuleuven.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aaah super tof!! Ik hoop dat je snel nog meer volgers krijgt! Ik doe graag mee, ik volgde je al op bloglovin en ik heb je bericht geliked, en ik volg je nu ook op Instagram! X

    fayvanbreugel @ gmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk!! Doe graag mee.. Volg je op bloglovin en facebook!
    Groetjes ilsiee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je volgers! Ik doe niet vaak meer mee met winacties, maar dit keer waag ik graag mijn kans. Ik wil al héél lang een MAC lipstick proberen dus zo'n Douglas giftcard zou heel leuk zijn. Ik volg je op Bloglovin en Instagram x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke winactie!
    Ik doe alvast graag mee :)
    Ik had je al geliked op Bloglovin en nu ook op Instagram!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met al je volgers!
    Ik kom graag bij douglas heerlijke winkel dus ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin + bericht geliked (Cheyenne Jansen) en ik volg je op instagram onder cheyennejansen.

    Groetjes,

    Cheyenne
    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alle genoemde stappen heb ik gezet en ik maak graag kans.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hey ik heb je gevolgd op bloglovin en geliked , gevolgd op instagram. mijn instagram account is kimunia

    Leuke winactie mijn e-mail Kimberly_alexandraa@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik moet met veel verdriet zeggen dat ik nog geen duurdere lipstick heb gekocht, dit is dus een leuke kans. Heel lief en leuk dat je dit doet, ik doe mee! Ik heb nog nooit meegedaan met een winactie van jou, dus waag ik een kansje. Op bloglovin volg ik je met de naam Suzanne de Jong, op instagram met Beauty by Suzanne. Emailadres; beautybysuzannex@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik moet met veel verdriet zeggen dat ik nog geen duurdere lipstick heb gekocht, dit is dus een leuke kans. Heel lief en leuk dat je dit doet, ik doe mee! Ik heb nog nooit meegedaan met een winactie van jou, dus waag ik een kansje. Op bloglovin volg ik je met de naam Suzanne de Jong, op instagram met Beauty by Suzanne. Emailadres; beautybysuzannex@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik volg je op bloglovin en op instagram !:) mijn Emailadres= emma.delange.elz@gmail.com

    Hele leuke winactie x! Want ik heb nog niks van mac maar iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke winactie! Ik volgde je al een hele tijd op instagram, maar blijkbaar niet op blogloving nu wel! Echt een hele leuke blog heb je :) Ik doe zeker mee zou echt super leuk zijn om te winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!! Gaat hard joh, je zit nu al op de 233 :) Ik doe graag mee met je winactie, en volg je nu ook op instagram!

    Liefs,

    Astrid
    av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe nog graag mee met deze winactie! Op bloglovin ( + geliked) en instagram volgde ik je al. Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️