Yves rocher Hydra Végétal / Hydraterende Reinigingslotion!

Hallo Beauty's, een paar weken geleden had ik een bestelling geplaatst op de webshop van Yves Rocher en ik was nieuwsgierig naar Hydra Végétal Hydraterende Reinigslotion. In de zomer maanden kan je huid wel wat meer hydratatie gebruiken! Ik gebruik deze reinigingslotion al een paar weken, vandaag ga ik vertellen wat ik van de reinigingslotion vind. Kijken jullie mee? 
 De verpakking vind ik er alvast zomers uitzien, een licht blauwe fles met witte en blauwe details! De fles bevat maar liefst 200ml dus hier kan ik een eindje mee weg.


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst, in de eerste rij staat er alcohol en ik hoop dat deze lotion niet zal prikken zoals die van L'Oréal van een tijdje geleden want mijn huid kon er niet tegen! 
Bevat geen parabenen, geen minerale olie, geen kleurstof en geen siliconen! 
Na openen blijft de lotion 6M houdbaar. 


Yves rocher omschrijft: verwijdert de laatste make-up restjes en hydrateert de huid! 
De Hydraterende reinigingslotion, verwijdert make-up en onzuiverheden grondig. Zorgt voor een perfecte hydratatie van de huid en maakt de huid zacht, egaal en laat haar stralen! 


Het is een handige klikdop die gemakkelijk open en dicht klikt, het is een klein doseer gaatje zo kan je gemakkelijk de gewenste hoeveelheid doseren op een wattenschijfje. 


De lotion is dun van structuur en is doorzichtig van kleur, de geur van de lotion is heerlijk. Ruikt lekker fris, ideaal voor de zomer! Ik gebruik de lotion achter dat ik mijn gezicht heb gereinigd met een Facewash voor de laatste make-up restjes te verwijderen en voor mijn poriën terug te sluiten, dat mijn dagcrėme beter in mijn huid trekt. De lotion verwijdert goed de laatste restjes make-up en gelukkig prikt de lotion niet, ook voelt mijn huid niet trekkerig aan. Na de lotion voelt mijn huid zacht en hydrateert aan. Jaa ik ben fan van deze heerlijke Reinigingslotion en zal deze met veel plezier verder gebruiken. 

De Hyrda Vėgėtal Hydraterende Reinigingslotion van Yves rocher is te verkrijgen bij de Yves rocher filialen of op de webshop: yvesrocher.be
De prijs is 4,95€  i.p.v 7,90€ 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 



17 opmerkingen

  1. Klinkt goed! Fijn dat die zo goed hydrateert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie, de lotion vind ik erg fijn ;)!
      X

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk dat je hier wel tevreden over bent, na je mindere ervaring met het andere product....
    Zelf ben ik best altijd wel erg tevrederen met de YR producten...een product om te onthouden voor mij....( wacht weer op een leuke aanbieding van YR hihi )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig heeft Yves rocher altijd leuke aanbiedingen :)
      X

      Verwijderen
  4. Wat fijn dat hij niet prikt en zijn werk goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel blij dat de lotion niet prikt :)
      X

      Verwijderen
  5. Wat een leuk product! Zal ik zeker onthouden voor wanneer ik nog eens bij een winkel YR passeer :D !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je deze lotion eens ga uitproberen :)
      X

      Verwijderen
  6. klinkt goed! de prijs is ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het leukste aan Yves rocher ze hebben altijd leuke kortingen ;)
      X

      Verwijderen
  7. Dit klinkt heel goed zou hem zelf vooral kopen in de aanbieding en dat heeft Yves Rocher gelukkig nog al vaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed, zeker voor die prijs! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg fijne lijn, de dagcreme kan ik je zeker aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aha! Ik heb hier al op staan kijken, klinkt in ieder geval goed! Ik hou wel van die frisse lotions, dikke structuren vind ik altijd wat too much.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️