BE Festival Look By Jim!

Hallo beauty's, vandaag is het eindelijk terug zon buiten en ik wordt er meteen vrolijk van! Het is zomer en er zijn verschillende festivals op gang, als je naar een festival gaat wil je er toch leuk uitzien? Maar je kan natuurlijk niet alles meenemen van make-up en als het te warm is smelt het toch van je gezicht. In samenwerking met BE Creative Make-up van Iciparisxl en Jim hebben ze een leuke    Clutches samen gestelt met verschillende make-up producten en een bijpassende nagellakje, hoe leuk is dat! 

Ik heb gekozen voor de Festival look Bohemian en er zijn nog andere twee varianten te verkrijgen Festival look Nude en Festival look Rock chic!



De producten zijn: 
-Lash Suprême Volume Mascara 001 Black 
-Licious Lips Intense Gloss 014 Stiletto
-Nail Lacquer 015 Electric 
-Compact spiegel 

Alles zit erin voor een simpel festival look te creëren zonder al teveel poespas! 



De mascara en de lipgloss ziet er zo leuk uit, ook het compact spiegeltje kan je gemakkelijk meenemen en is gemakkelijk dicht te klappen door de magneetsluiting.




Het lakje is een mooi helder blauwe kleur, met deze kleur op je nagels zal je zeker opvallen als je 
rond wandelt op een festival. 


Het resultaat op mijn nagels:  het lakje dekt perfect met 1 laagje maar voor een nog mooier resultaat breng ik nog een laagje aan! Het lakje is perfect van kleur voor tijdens de zomer en heeft een mooie glans. Na drie dagen begint het lakje te chippen, maat dat heb ik wel met de meeste lakjes! 


Mijn Festival look: zoals je ziet heb ik het simpel gehouden, natuurlijk heb ik ook eyeliner aangebracht en de mascara is zo fijn! De mascara heeft een mooie lengte aan mijn wimpers en ook wat volume, geen spinnenpootjes en klontertjes! De lipgloss is een mooie roze tint, maar juist opvallend genoeg voor een festival. De lipgloss kleeft gelukkig niet en heeft een mooie glans, na een maaltijd en een drankje is het wel tijd voor de lipgloss bij te werken. Met deze look ben ik klaar voor te feesten en te dansen! 


Ik vind dit zo leuk bedacht van BE Creative Make-up en Jim, je kunt de mascara en de lipgloss gemakkelijk meenemen en gemakkelijk bijwerken met de compact spiegel, je kunt alles meenemen in de mooie clutch. De clutch is in een vorm van een mond en is glanzend zwart van kleur, past perfect bij iedere festival outfit! 

Is te verkrijgen enkel op de webshop van Iciparisxl voor 29,95€ 
Ik wens jullie nog een fijne zonnige woensdag, 











18 opmerkingen

  1. Mooie foto´s! De nagellak vind ik gaaf. Ik heb nog nooit iets van het merk gekocht eigenlijk, terwijl de kwaliteit denk ik wel goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je!
      Het is een fijn merk & betaalbaar :)
      X

      Verwijderen
  2. Oeeh mooie foto's! :) Nagellak ziet er erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige producten. De nagellak knalt er echt vanaf. Vind het een mooie kleur blauw! Je look ziet er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. agghhh wat leuk, zo een bijzondere clutch, , eigenlijk is het hartstikke leuk om kado aan iemand te doen ( of aan jezelf natuurlijk )...de kleur van de nagellak is echt heel erg mooi! ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa idd leuk voor aan iemand te geven als cadeau :)! Dankjwel Petra!
      X

      Verwijderen
  5. Leuk bedacht :) de producten zien er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, de nagellak vind ik echt heel tof! Super leuk kleurtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof idee! En die nagellak is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie producten van BE, en je look is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️