BornPrettyStore / Lip Crayon!

Hallo beauty's, een paar weken geleden heb ik twee lip producten ontvangen van BornPrettyStore  en vandaag ga ik aan jullie de Lip Crayon laten zien. Zoals jullie al weten ben ik gek op chubby sticks omdat ze fijn zijn voor het aanbrengen en ik heb er altijd één in mijn handtas zitten. 

De lip crayon ziet er zo schattig en leuk uit, de verpakking is licht groen van kleur en op de verpakking ziet je zwarte details. Aan het uiteinde van de lip crayon ziet je schattige bolletjes en sterretjes erop gedrukt.


De lip crayon heeft geen naam gekregen maar wel een nr 05, vind ik wel spijtig dat de lip crayon geen leuke naam heeft gekregen. 


Oehh...ik vind de verpakking er zo leuk uitzien, altijd leuk om mijn lippen te verwennen als de verpakking er ook nog eens leuk uitziet!
Het leukste aan een chubby stick is dat je geen slijper hoeft te gebruiken, gewoon aan het uiteinde draaien en de lip product glijd omhoog en je kunt het ook terug naar beneden draaien! 


De punt is mooi af gerond zo kan je moeiteloos en netjes je lippen inkleuren, de kleur die ik heb ontvangen is een mooie fuchsia roze kleur en er zitten kleine gouden shimmers erin verwerkt. De lip crayon heeft gelukkig geen chemische geur! 



De swachts: Het pigment vind ik er goed uitzien, een mooie roze kleur met een mooie glans! De gouden shimmers ziet je niet tijdens het aanbrengen! 



Het resultaat op mijn lippen: de kleur ziet erop mijn lippen er minder intens uit dan op de swachts maar dat komt omdat ik van mijzelf al redelijke roze lippen heb, en sommige kleuren komen dan lichter over op mijn lippen. Voor mij is deze kleur perfect voor elke dag te dragen en past bij iedere ooglook, de lip crayon brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen! Door dat de lip crayon romig is van textuur vervaagt het snel van mijn lippen, vooral achter een grote maaltijd is het tijd voor bij te werken maar dat vind ik niet zo erg want met deze lip crayon heb je het snel bij gewerkt! 

Ik ben fan van deze Lip Crayon en is te verkrijgen op de webshop van BornPrettyStore voor 4.99$ 
Ik heb voor jullie een leuke korting code, als je deze code gebruikt heb je 10% korting op je aankopen, 



Ik wens jullie nog een fijne donderdag & alvast een fijne weekend, ik zie jullie terug maandag!




*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening. 





17 opmerkingen

  1. Ik vind ze er echt gaaf uit zien vooral! BornPrettyStore is sowieso een leuke webwinkel, heb ook eens met ze samengewerkt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet de verpakking er onwijs leuk uit.....deze ziet er inderdaad heel erg mooi uit op je lippen, uit voor dagelijks gebruik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Petra, perfect voor dagelijks gebruik :)
      X

      Verwijderen
  3. Mooi kleurtje, hij ziet er zo op het eerste oog wat donkerder uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, maar met het aanbrengen is de kleur veel lichter :)
      X

      Verwijderen
  4. Ui die lijkt heel erg op de topshop versie qua verpakking en dan nog met titel thehotshop. Maar lijkt inderdaad goed pigment te bevatten. Misschien zelfde bedrijf die het maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het merk topshop niet, ik weet het niet of het in het zelfste bedrijf word gemaakt :)
      X

      Verwijderen
  5. Goede review! Ik kende dit merk nog niet! Lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleurtje ziet er goed uit! En wat een mooie foto's heb je gemaakt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit zit er goed uit! En de verpakking heeft zo'n mooi kleurtje x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat je mooi! De verpakking ziet er ook erg schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kirsty, ik vind de verpakking ook schattig :)
      X

      Verwijderen
  9. Ziet er leuk uit, de verpakking alleen al is een reden om hem aan te schaffen!

    x Sara

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️