Catrice Travel De Luxe / Travel Set!

Hallo Beauty's, de nieuwe limited Editon Travel De Luxe van Catrice is al een tijdje te koop bij het Kruidvat. Ik zag de Travel set en mijn nieuwsgierigheid was te groot en ik moest deze Travel set meenemen naar huis, vandaag ga ik aan jullie de Travel set laten zien. Kijken jullie mee? 
De verpakking is een groot stevig kartondoosje met een leuke print erop, de print heeft blauwe en oranje details ook ziet je zilveren accenten in de print verwerkt! Ik vind de verpakking er zomers uitzien en is ideaal voor mee te nemen op reis want het Travel set bevat alles die je nodig heb voor een look te creëren, de verpakking neemt niet veel plaats in je handbagage vind ik heel erg handig!


Op de achterkant van de verpakking  staat er uitleg hoe je een look kan creëren, ook de inhoud staat op de achterkant van de verpakking! Na openen blijft de Travel set 12M houdbaar! 

De inhoud: 
2x Oogshaduw
1x Blush 
1x Highlighter 
1x Matt Bronzer
1x Eye Pencil (Black)
1x Highlighter Pen


Catrice Omschrijft: Prachtige setting! De praktische Travel set is de ideale reispartner, de set verenigt zeven must-haves voor een prachtige zomerlook: een highlighter poeder en Blush voor frisse accenten, een matte Bronzer voor een zonnig accent, twee poeder oogshaduws in abrikoos en lichtblauw met subtiele glans, een antraciet eyeliner Pencil en een highlighting pen voor stralende en sprekende ogen. 


Oehh..de binnenkant ziet er leuk uit, de highlighter vind ik er alvast mooi uitzien! 


De swachtes: het pigment is erg goed van de highlighter, bronzer en de blush,  de highlighter vind ik zo mooi want ik hou van een mooie gouden glans op mijn jukbeenderen. De bronzer is Matt en is niet te oranje, de blush is peachy van kleur en is zoals de bronzer Matt van finish. 


Het pigment van de ooghshaduws vind ik iets tegenvallen, ik heb een paar keer goed over de oogshaduws moeten wrijven tegen dat er een swachts op mijn hand stond! Het eerste oogshaduw is een abrikoos kleurtje en heeft een mooi subtiele glans dan ziet je de lichtblauwe kleur oogshaduw en die heeft net zoals de abrikoos kleur een mooie subtiele glans. De highlighter pen is het pigment erg goed en is ideaal te gebruiken voor op je waterlijn, dan is het laatste een zwart oogpotlood die je kan gebruiken als eyeliner of te gebruiken op je waterlijn. Ik vind het pigment van het zwart oogpotlood erg goed en is mooi intens zwart! 


Ik vind de Travel set er leuk uitzien en ideaal voor mee te nemen op reis maar alleen vallen de oogshaduws erg tegen want als ik ze aanbreng op mijn oogleden ziet je er niets van terug en dat vind ik erg spijtig! De bronzer, highlighter en de blush vind ik het mooist uit het Travel set, want die brengen erg fijn aan en ziet  je wel op de huid! Een zwart oogpotlood gebruik ik bijna nooit meer maar wel de highlighter pen gebruik ik op mijn waterlijn, de highligter pen brengt fijn aan op mijn waterlijn en blijft een hele dag perfect zitten. 

Deze Travel set is nog steeds te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 7.99€, opgelet is enkel te verkrijgen in België! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 










27 opmerkingen

  1. Jammer dat dit oogschaduw palette ook zo tegenvalt, jammer dat Catrice zulke leuke verpakkingen heeft, maar het product wordt steeds minder bij de LE's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze spenderen meer geld aan hun verpakkingen of dat ze spenderen aan het kwaliteit van de make-up, spijtig maar het is nu eenmaal zo :)
      X

      Verwijderen
  2. Vind hem er heel mooi uitzien, maar vind de pigmentatie niet zo. Zou hem niet snel zelf kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het pigment is niet super, maar hij ziet er wel mooi uit :)
      X

      Verwijderen
  3. Heb nog staan twijfelen maar toch niet meegenomen.. Ben altijd beetje teleurgesteld in Catrice hun LE :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De LE van Essence vind ik veel beter de laatste tijd ;)
      X

      Verwijderen
  4. Ziet er best goed uit! De oogschaduws zijn alleen totaal niet mijn kleuren, ik had liever iets meer naturel gezien óf juist wat spannends.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag ook niet veel z'n kleurtjes, maar ik wou het gewoon eens proberen :)
      X

      Verwijderen
  5. Als ik heel eerlijk ben vind ik dit product niet zo goed, je hebt er wel een fijne review over geschreven x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het product is niet wauww en dat merk je ook aan de review, de verpakking is leuk maar de inhoud kon veel beter :), Dankjwel meid!
      X

      Verwijderen
  6. Wauw' ziet er mooi uit! Jammer van de pigmentatie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het pigment valt tegen, spijtig het had een wauww product kunnen zijn :)
      X

      Verwijderen
  7. Wat zonde dat hij niet optimaal aan je verwachting voldoet, want tjonge hij ziet er zo onwijs schattig uit....echt liefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik heb er geen wauww gevoel bij, maar de verpakking is inderdaad leuk & schattig :)
      X

      Verwijderen
  8. Hmm, zou ik zelf niet snel kopen. Jammer dat het wel wat tegen slaagt, de verpakking zag er nochtans veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Travel set ziet er idd leuk uit, maar het pigment kon veel beter!
      Spijtig! X

      Verwijderen
  9. De highlighter vind ik erg mooi maar verder valt het inderdaad een beetje tegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd :)
      De highlighter vind ik ook het mooist!
      X

      Verwijderen
  10. jammer dat het pigment wat minder is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat hij tegenvalt, maar dat is tegenwoordig wel vaker zo met de LE's van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had echt verwacht dat dit een topproduct zou worden, helaas niet. Jammer van de pigmentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er wel heel erg leuk uit! Alleen jammer van de pigmentatie van de oogschaduws, daar moet Catrice echt eens aan gaan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dit palette er erg leuk uitzien! Jammer van de pigmentatie, maar wel lekker compact en handig om mee te nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️