Chanel Coco Mademoiselle / Parfum Voor Het Haar!

Hallo beauty's, omdat ik woensdag geen artikel heb geplaatst en voor het goed te maken met jullie heb ik vandaag een artikel voor jullie! Een eindje geleden was ik aan het rond neuzen op de webshop van Iciparisxl en ik zag dat ze een haar parfum hadden van Coco Mademoiselle, ik werd nieuwsgierig en zonder enige twijfel plaats ik het haar parfum in mijn winkelmandje. Kijken jullie mee naar deze heerlijke haar parfum? 
Oehh..de verpakking is zo mooi! Een strak wit kartondoosje in paarlemoer wit, met goud kleurige details en zwarte lettertype. Deze verpakking staat zo mooi in je badkamer of op je kaptafel!

Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst! 


Ik heb nog geen haar parfum geprobeerd maar ik had wel eens een staaltje van de Eau de parfum van Coco Mademoiselle de geur is heerlijk fris en bloemig een ideale parfum voor te dragen tijdens de zomer, alleen van het prijskaartje van de Eau de parfum van Coco Mademoiselle wordt ik niet helemaal happy van. Daarom is een haar parfum een goedkoper alternatief en je hebt dan ook een luxueus geurtje tussen je andere parfums!


De flacon ziet er zo mooi en elegant uit, ik kan er uren naar kijken zo mooi vind ik deze flacon! 


Chanel omschrijft: Het parfum voor het haar, parfumeert het haar op subtiele en luchtige wijze. De samenstelling bevat een siliconen component om het haar glans en zachtheid te geven en te beschermen tegen uitdroging. De prettig aanvoelende glazen verstuiver met een goud omrande witte paarlemoeren dop laat zich makkelijk in de handtas glijden. 

Het parfum is oosters-fris en word fris, sensueel en sexy genoemd. Hij haalt absoluut de vrouw in je naar boven en is opgebouwd uit noten als sinaasappel, met bloemige akkoorden als jasmijn en roos. Het bevat ook witte muskus samen met het volle en warme van de bourbonvanille en de Indische patchoeli maken het een krachtiger en geraffineerd parfum. 


Ik kon niet wachten voor het haar parfum uit te proberen op mijn vers gewassen haar, na twee keer sprayen op mijn haar ruikt je meteen de heerlijke geur van Coco Mademoiselle. De haar parfum droogt je haar niet uit maar het maakt mijn haar zacht en het heeft een mooie subtiele glans, als er een windje voorbij komt ruikt je de heerlijke frisse bloemige geur, heerlijk toch? De geur blijft zeker een hele dag hangen in je haar, ik ben fan van deze heerlijke luxueuze haar parfum van Chanel! 

De Coco Mademoiselle haar parfum van Chanel is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën filialen voor 34,90€ 
Ik wens jullie alvast een zonnige weekend toe & ik zie jullie maandag terug , 










10 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Ik vind hem heerlijk & ben er erg blij mee!
      X

      Verwijderen
  2. Klinkt goed, ik wil al lang eens haarparfum proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dan moet je het zeker eens proberen, het is de moeite waard :)
      X

      Verwijderen
  3. Ik heb zelf de eau de parfum van coco mademoiselle, echt een heerlijk poederig geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het klinkt erg lekker en fijn, Ik heb nog nooit een haar parfum gebruikt....
    jammergenoeg is hij best wel een beetje prijzig vind ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo'n haar parfum van Chanel klinkt overheerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me lekker! En het lijkt me leuk om een keer haar parfum te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️