Favorieten Juni!

Hallo Beauty's, gisteren heb ik geen artikel geplaatst omdat ik wou genieten van het prachtige zomerse weertje! Ik denk er toch aan voor een zomerrooster in te plannen, binnenkort daar meer over! Vandaag ga ik aan jullie mijn favorieten laten zien van de maand juni, ik heb weer een paar producten leren kennen en ook heb ik er terug herontdekt. Kijken jullie mee naar mijn favorieten van de maand juni? 



-Yves rocher Moni de Tahiti Shampoo/douchegel: deze heerlijke shampoo/douchegel heb ik altijd in voorraad omdat ik deze zo fijn vind en vooral in de zomermaanden! Ik gebruik deze als shampoo en na gebruik voelt mijn haar super zacht aan en ruikt het heerlijk zomers! 

-Nivea After Sun Refresh Onder De Douche: Na het zonnen is het belangrijk dat je je insmeert met een After Sun, deze van Nivea is heel erg fijn en ruikt naar komkommer. Na gebruik heb ik een fris gevoel en mijn huid voelt zacht en hydrateert aan. Ik spaar ook veel tijd uit omdat ik het kan gebruiken onder de douche! 


-Bergasol Zonnemelk SPF 20: Deze Zonnemelk van Bergasol vind ik zo fijn en heerlijk, het ruikt heerlijk naar citroen. De Zonnemelk trekt snel in de huid zonder een vettige laagje achter te laten. Deze Zonnemelk ga ik zeker en vast een fullsize van aanschaffen! 

-Eucerin Even Brighter Day Cream: Deze dagcréme van Eucerin vind ik erg fijn, of het mijn pigmentvlekken doet verdwijnen heb ik nog altijd mijn twijfels over. Maar de dagcréme voed mijn huid erg goed, ook trekt de créme snel in mijn huid zonder een vettige laagje achter te laten. Mijn huid voelt zacht en hydrateert aan.


-Dear Body Works Handgel Warm Night: Voor dat ik ga gaan slapen gebruik ik met veel plezier deze handgel, de geur is zo heerlijk! Deze handgel is ideaal voor een warme zomeravond mee af te sluiten en heerlijk te gaan slapen. 

-Carmex Moisturising Lip Balm: Net zoals ik een handgel gebruik voor dat ik ga gaan slapen, smeer ik ook een lippenbalsem op mijn lippen. Deze lippenbalsem van Carmex vind ik erg fijn want als ik s'morgens opsta zijn mijn velletjes op mijn lippen verdwenen en voelen mijn lippen super zacht aan. 


-Essence Cookies & Cream Shimmer Pearls: De shimmer pearls van Cookie & Cream heb ik terug herontdekt, een prachtige highlighter die ruikt naar vers gebakken koekjes! De highlighter heeft een subtiele glans en daar ben ik dol op! 

-Catrice Kaviar Gauche Blurring Powder Pearls: Deze poeder parels van Catrice vind ik heel erg mooi, ik hou nu eenmaal van een mooie Glow! 


-Essence #Secret Party Blush: Deze Blush vind ik erg mooi, vooral als ik zin heb in een subtiele look dan is deze Blush er ideaal voor. Sinds ik deze Blush heb gebruik ik het dagelijks! 

-Yves rocher Cherry Oil Lipstick Rose Grenadine: Deze lipstick is de perfecte kleur voor te dragen tijdens de zomer, de lipstick heeft een mooie glans en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen! 

Dit waren mijn favorieten van de maand juni, ik wens jullie nog een fijne zonnige donderdag









13 opmerkingen

  1. Leuke favorieten! De Monoï aftersun van Yves Rocher vind ik heerlijk! :-) De douchegel/shampoo vind ik eigenlijk minder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De monoï aftersun heb ik nog niet geprobeerd :), Oo ik vind hem juist wel heerlijk!
      X

      Verwijderen
  2. Wat een fijne favorieten! Die pearls lijken me erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ja ik ben dol op pearls hahaha :)
      X

      Verwijderen
  3. Halverwege deze maand komt er in Duitsland weer zo'n cookies and cream doosje uit, volgens mij heet de LE van Essence Fun Fair

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik ga het eens in de gaten houden :)!
      Dankjewel voor de tip!
      X

      Verwijderen
  4. Mooie favorieten, ik ben benieuwd naar de shampoo van YveS Rocher! Oh ja allebei de pearls zijn ook mijn favoriet al moet ik eraan geloven dat bij mij die van essence toch wel goed als op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel,Oo ik maak niet rap een make-up product op :)
      X

      Verwijderen
  5. Wat een fijne producten! Die handgel ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De handgel ben ik dol op, grote favoriet van mij :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat een mooie favorieten! De Catrice Kaviar Gauche Blurring Powder Pearls zijn prachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️