H&M Lipgloss / Lotus Flower!

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en vandaag is het terug mijn eerste werkdag van de week. Maar het is mijn laatste werkdagje en ik ben dan vier dagen in verlof, ik ga zeker en vast genieten van mijn verlof te samen met mijn vriend (Dimitri). Een eindje geleden had ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst op de webshop van de H&M, de Blush heb ik al aan jullie laten zien en vandaag ga ik het hebben over een zomerse zoetige lipgloss Lotus flower. Kijken jullie mee? 

De lipgloss ziet er alvast zomers uit, de dop is bedrukt met roze bloemen en op de lipgloss zelf ziet je witte details. Ook leuk dat je de kleur van de Gloss al door de verpakking kan zien, zo vind je gemakkelijker de Gloss terug in je stash of handtas.


Op de achterkant van de lipgloss staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de Gloss 12M houdbaar! 


De Gloss ziet er zo leuk uit!! 


De Gloss heeft een zachte sponsaplicator, de sponsaplicator is niet zo groot en is mooi schuin afgewerkt. Zo kan je moeiteloos de Gloss aanbrengen op je lippen! 


Swachts: de Ligloss is roze van kleur, er zitten kleine zilveren shimmers in de Gloss! De Gloss ruikt lekker zoetig, ik had wel net wat meer kleur verwacht. Maar als je van subtiele glossjes houd dan is deze Gloss zeker iets voor jou! 


Ik heb natuurlijk de Gloss aangebracht op mijn lippen, de Gloss brengt fijn aan en zoals ik verwacht had ziet je niet veel kleur op mijn lippen maar wel een mooie glans! De shimmers voel ik niet zitten op mijn lippen en de zoete geur is dan ook meteen verdwenen nadat ik de Gloss heb aangebracht op mijn lippen. Van mij mocht de Gloss net iets meer kleur hebben, nu vind ik de Gloss er totaal niet zomers uitzien! De verpakking is leuk maar de Gloss zelf vind ik tegenvallen. De Gloss overleefd geen maaltijd en een drankje, gelukkig voelt de Gloss niet plakkerig aan op mijn lippen. 

De lipgloss is te verkrijgen bij de H&M filialen en op de webshop: hier
Voor 0,50€ I.P.V 0,99€. 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 







21 opmerkingen

  1. Wat een leuke verpakking, en ook nog eens een mooie glans x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zacht kleurtje met een mooie glans!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij mocht het net wat meer kleur zijn :)
      X

      Verwijderen
  3. Die is mooi! Volgens mij heb je echt veel lipglossjes, je moet eens je stash filmen of op foto zetten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik zeker eens doen :)
      Ik draag beide erg graag lipstick & Gloss!
      X

      Verwijderen
  4. Hij ziet er mooi uit, mooie zachte kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kleurtje en een mooi prijsje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de glans is wel in orde en hierdoor vind ik de gloss best wel geschikt voor van die dagen dat je heel weinig make up wilt dragen....maar toch wel iets....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De glans is prachtig, maar ik wou net dat het meer kleur had :)
      X

      Verwijderen
  7. Knap dat hij niet plakkerig aanvoelt, daar heb ik altijd een hekel aan haha. Maar ik draag dit toch bijna niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha ik weet dat jij geen glossjes draagt :)
      X

      Verwijderen
  8. jammer dat de kleur je niet helemaal bevalt! hij staat wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik mis net wat meer kleur, de glans vind ik wel erg mooi :)
      X

      Verwijderen
  9. Jammer dat de gloss je wat tegenvalt. Ik ben persoonlijk meer voor lippenstift :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurtje en die zachte glans maakt het wel speciaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleur had inderdaad wat intenser mogen zijn! Maar toch vind ik het wel een leuke gloss :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️