Het is tijd voor een zomer schema!

Hallo Beauty's, ik en mijn vriend zijn vandaag officieel in verlof tot en met vrijdag! Vandaag zijn we al in de namiddag naar Sluis geweest, want Dimitri moest nog gaan werken in de voormiddag. Daarom konden we niet eerder naar Sluis vertrekken! Ik heb er lang over nagedacht en ik ga toch een zomer schema plaatsen op mijn blog omdat ik gewoon merk dat er minder artikels worden gelezen en ik begrijp dat wel dat iedereen niet elke dag voor de computer zit en vooral niet dat het mooi weer is buiten! Ik zou ook liever willen genieten van het prachtige zomerweertje of dat ik elke dag voor mijn computer zit artikels te typen, ik hoop dat jullie dit begrijpen?
Wat ik zeker nog wil doen in mijn verlof is onze tuinhuis schilderen en naar de zee gaan, heerlijk!! Ik ben natuurlijk nog eens in Augustus in verlof maar dan wel twee weken, Wat ik zoal ga doen in augustus weet ik nog niet zo, maar we denken er wel over na. wat voor plannen hebben jullie in de vakantie?
Hieronder staat de zomer schema:


Ik ga de zomer schema aan de zijbalk van mijn blog plaatsen, zodat jullie steeds kunnen zien welke dag er een artikel wordt geplaatst. 
Ik hoop dat jullie dit begrijpen waarom ik een zomer schema toepas op mijn blog?  Ik ga vaak foto's plaatsen op Instagram wat ik zoal doe in de zomervakantie, wie mij niet volgt op Instagram ga ik zeker en vast een Photo Diary plaatsen zo zien jullie ook wat ik zoal doe tijdens de vakantie! 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdagavond, 





14 opmerkingen

  1. Groot gelijk dat je een zomerschema doet! Ik denk dat veel bloggers merken dat het allemaal wat kalmer is geworden en dat mag wel eens na een heel jaar hard werken aan je blog! Ik gok niet dat er ook maar iemand zal boos zijn! :D Geniet van je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van je vakantie moet je vooral genieten, dus neel zeker en vast tijd voor jezelf! Ik heb zelf over 2 weken verlof, ik kan echt niet wachten. Ik ga op reis en de week erop hoop ik nog een hele hoop werk hier in huis te verzetten!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjwel <3
      Oo wat leuk dat je op reis gaat, ik wens je veel plezier :)
      X

      Verwijderen
  3. Je hebt gelijk dat je een zomerschema inschakelt!
    Het is zoals je zegt, in de zomer stopt iedereen wat minder tijd in het lezen van blogs en dergelijke :-).
    Prettige vakantie & geniet er maar van :D! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je meis, geniet maar heerlijk van de zomer en van jullie welverdiende vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Petra <3
      Jij ook een fijne vakantie :)
      X

      Verwijderen
  5. Ik geef je groot gelijk, ik doe het ook. Geniet van je vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt gelijk! Ik ga 4 weken op vakantie dus er komen dan maar 2 artikelen per week en misschien als mensen een dagje willen gast bloggen op mijn blog! Fijne vakantie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zomerrooster heb je! Geniet lekker samen van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel begrijpelijk hoor, jammer dat het weer nu net niet mee zit voor jullie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed zomerrooster heb je! Ik post zelf altijd om de dag en vind dit goed vol te houden, ook in de vakantie (die ik eigenlijk niet heb, haha!)

    Liefs,

    Shalane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh echt leuk! Het is begrijpelijk, en niemand zal je dit kwalijk nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️