Mac Lustre Lipstick / Lovelorn.

Hallo beauty's, ik heb vorige week mijn vierde Mac lipstick bestelt op de webshop van Douglas. Ja hoor ik ben verslaafd aan het geraken aan de lipsticks van Mac, vandaag ga ik Lovelorn aan jullie voorstellen en ik kan nu al vertellen dat ik deze lipstick prachtig vind. Kijken jullie mee? 

De lipsticks van Mac zitten in een mat zwart kartondoosje met witte detials, ik vind het altijd spannend voor het doosje te openen voor te zien hoe de lipstick eruit ziet!



Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 



Op de bovenkant van de verpakking staat de naam gedrukt van de lipstick, ik vind het leuk dat een make-up product een leuke naam heeft. Deze lipstick heeft de naam Lovelorn gekregen! 




Iedereen kent ondertussen de welbekende hulzen van de Mac lipsticks, de huls is glanzend zwart met kleine zilveren shimmers erin verwerkt. De zilveren detials vind ik erg mooi en het heeft meteen een luxueuzer uitstraling.   


Mac omschrijft: Mac lipstick heeft een volle crémetextuur en voelt heerlijk zacht aan bij het aanbrengen. Het product is verzorgend, heeft een mooie subtiele glans en maakt de lippen voller. Tevens langhoudend! 

Ik heb gekozen voor de finish lustre, de lipstick geeft een dunne tot medium kleurdekking met een semi glanzende finish. 


Oehh...ziet de lipstick er niet prachtig uit? Op het eerste zicht ziet de kleur van de lipstick er oudroze uit, de ideale kleur voor elke dag te dragen en past ook bij iedere ooglook. 


De swachts: Oo de kleur ziet er nu totaal anders uit, een mooie licht baby roze kleur! I love Itt!! Het pigment van de lipstick is erg goed, ik hou van de lustre finish omdat ik meer voor de glanzende finish ben of voor matt. 


De lipstick heb ik uitgeprobeerd op mijn lippen en ik vind het een prachtige kleur, de lipstick brengt fijn aan en de geur van de lipstick is zo heerlijk het ruikt subtiel naar vanille! De lipstick bevat geen shimmers maar wel een mooie subtiele glans, deze baby roze kleur past bij iedere huidskleur en is de ideale kleur voor elke dag. Ik heb er een nieuwe favoriet bij in mijn lipstick stash en ik heb deze dagen vaak deze lipstick gedragen, na een grote maaltijd is het wel tijd voor de lipstick bij te werken maar dat doe ik met veel plezier. 

Mac Lustre lipstick Lovelorn is te verkrijgen bij de Mac store of op hun webshop: www.maccosmetics.be 
& is ook te verkrijgen bij de Douglas filialen en op hun webshop: www.douglas.nl
voor 19€
Ik wens jullie alvast een fijne weekend & ik zie jullie terug op maandag, 











30 opmerkingen

  1. Wat een prachtige kleur is dit, deze wil ik zelf ook nog heel graag hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick! Ik heb er sinds kort ook een van Mac and I love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is niet echt mijn ding, ik heb liever echt flink wat kleur. Maar dit voelt wel fijn aan op de lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik draag afwisselend, ik draag graag een felle lipstick maar op sommige dagen draag ik graag eens een subtiele kleur :)
      x

      Verwijderen
  4. Dit is echt een mooie kleur, staat je goed! Zelf ben ik meer voorstander van matte lipstick.
    Liefs, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n prachtig kleurtje van MAC! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahha ja idd, ik begin er verslaafd aan te worden :)
      x

      Verwijderen
  6. Erg mooi kleurtje. Lekker zacht en draagbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad, op sommige dagen hou ik wel van neutraal :)
      x

      Verwijderen
  7. Wat een mooie kleur, zou ook helemaal iets zijn voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleur, zou ook helemaal iets zijn voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje, staat je ook weer erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MAC lipsticks stellen me nooit teleur :) prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze kleur al zooo vaak in mijn handen gehad! De volgende keer neem ik hem mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk!
      dan ben ik ook benieuwd naar jou review :)
      x

      Verwijderen
  12. Wauw erg mooi!! Ik heb Faux van Mac en zou mijn lipstick collectie graag willen uitbreiden. Ik hou alleen van heel veel verschillende soorten producten. Helaas is Mac niet echt budget!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️