Mini ShopBlog / Kiko, Douglas, Etos, Rituals & Kruidvat!

Hallo Beauty's, gisteren heb ik geen artikel geplaatst omdat ik & Dimitri naar de Cinema zijn geweest naar de film van Magic Mike. Prachtige film! Vandaag is het tijd voor een mini shopblog te laten zien aan jullie, mijn bestelling van Kiko & Douglas zijn binnen gekomen en ik ga ook mijn aankoopjes laten zien van de Etos en het Kruidvat. Kijken jullie mee? 
Mijn aankoopjes van Kiko:
Kiko vind ik zo een fijn merk en ook betaalbaar, de verpakkingen van hun producten kunnen zo mooi zijn! En als de verpakking mooi is dan ben ik meteen door de dolle heen, ik hou nu eenmaal van mooie verpakkingen!


-Double Deco Blush 02 Doral: oehh.. De Blush is zo mooi, de verpakking is roze en zoals jullie weten ben ik dol op roze! Ik kan niet wachten voor de Blush uit te proberen. 

-Deco Delight Lipstick 06 Margarita Dreams: de lipstick en de Blush is uit de limited Editon collectie van  Miami Beach Babe, ik zag de lipstick en ik was verkocht! De lipstick ziet er zo leuk uit, op de lipstick staat er stipjes niet alleen op de verpakking maar ook de lipstick zelf. Ik heb gekozen voor een zomerse roze kleur, binnenkort hier meer over.

-Lipstick Pencil And Blush Mat Finish 04 Typical Dahlia: ik hou van lippotloden en ik was nieuwsgierig hoe een matte finish mij zou staan, omdat ik meestal glanzende lipsticks/Gloss draag. Ik kan niet wachten om het uit te proberen! 

Prijzen: Deco Blush 8,90€ 
Deco Delight Lipstick: 7,90€ 
Lipstick Pencil: 6,90€ 



-Douglas aankoopjes: 
Ik heb de Giftcard bestelt voor Mariëlle  omdat zei de Douglas winactie heeft gewonnen op mijn blog, en natuurlijk kan ik het niet laten voor mezelf te verwennen met een Mac lipstick! 

-Mac Lustre Lipstick Lovelorn: ik ben zo benieuwd naar deze glanzende roze lipstick, ik heb gekozen voor een zacht kleurtje die ik dagelijks kan dragen. 

-NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk Lait: over deze oogpotlood heb ik al zoveel goeds van gelezen en de meeste bloggers hebben deze milk potlood van NYX in hun stash! Ik ben er al een tijdje benieuwd naar dat het tijd werd dat ik het in mijn winkelmandje plaatste om het uit te proberen, binnenkort hier meer over. 

Prijzen: Mac lipstick 19€ 
NYX Eye Pencil 5,49€ 



Ik heb niet veel gekocht bij Rituals maar wat er al een tijdje op mijn verlanglijstje stond is deze Luxury Tray Small voor in de badkamer. Binnenkort komen ze onze badkamerkast vernieuwen met een nieuwe lavabo en deze Tray gaat er zo mooi opstaan, ik ga het gebruiken voor mijn handzeep erin te plaatsen! 

Prijs: 8€ 


Etos aankoopjes: 
-Nivea Men Stress Protect Deospray: Dimitri zijn favoriete deospray van Nivea terug aanvullen, hij heeft er graag in voorraad en ik heb er twee meegedaan naar huis. 

-GUHL Pluiscontrolle & Veerkracht Treatmentspray: Nu dat het zomer is doe ik mijn haar vaak in een staart en vooral als het heel erg warm is buiten, maar dan krijg ik enorm last van klitten en deze Treatmentspray zou meer veerkracht geven aan het haar en het zou het beschermen tegen pluizen. Natuurlijk zou het gemakkelijker doorkambaar zijn na gebruik van deze Treatmentspray,  bye bye klitten! 

-GUHL Pluiscontrole & Veerkracht Shampoo: er was een leuke actie bij de Etos één product kopen van GUHL en je krijgt er een tweede gratis bij! Ik heb dan natuurlijk gekozen voor een shampoo van het zelfde gamma zoals de Treatmentspray, in België is deze collectie niet te verkrijgen van GUHL en gelukkig hebben ze in Sluis een Etos! 

-Victoria's Secret Mango Temptation Fragrance Mist: Oo jeej hier ben ik zo blij mee, ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar de Fragrance mist van victoria secret! Binnekort hier meer over :) 

Prijzen: Nivea Deosprays tweemaal: 7,98€ 
GUHL Treatmentspray 8,39€ 
GUHL shampoo gratis 
Victoria's Secret Fragrance Mist 11,99€ 



Bij het kruidvat heb ik ook niet veel gekocht maar ik zocht al een tijdje een Zonnebescherming voor het gelaat en ik heb er één gevonden van Nivea, een anti-Age gezichtszonnecréme factor 30 en is water resistant. Ik ga deze Zonnebescherming voor het gelaat uitproberen dus binnenkort hier meer over! 

Prijs: 10,99€

Dit waren mijn aankoopjes, ik hoop dat jullie dit leuk vinden voor te zien & ik wens jullie nog een fijne donderdag 









23 opmerkingen

  1. Wat een mooie aankopen weer! Ben vooral benieuwd naar die MAC lipstick x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo blij met mijn nieuwe make-upjes :)
      X

      Verwijderen
  3. Goed geshopt! :) Ben benieuwd naar de MAC lipstick!
    Het Jumbo eye pencil van NYX is idd erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik ga de potlood deze week nog proberen van NYX, de Mac lipstick ga ik laten zien in een artikel!
      X

      Verwijderen
  4. Mooie aankoopjes. Wat leuk dat je jezelf verwend hebt met die lipstick, w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jezelf verwennen mag wel eens ;)
      X

      Verwijderen
  5. Hele leuke aankopen, zeker die van Kiko vind ik heel mooi! En de cadeaukaart maakt mij ook heel blij hihi, ik kijk er naar uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mariëlle, jaa Kiko vind ik een mooi merk & vooral een fijn merk!
      De Douglas Giftcard heb ik de zelfde dag verstuurd als ik het paketje had ontvangen ;)
      X

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijke aankoopjes heb je gedaan, leuk,....... ik ben heel erg benieuwd naar de swatches van de kiko producten....en de tray van Rituals is ook zo onwijs leuk , te zien...die zal zeker mooi staan in de badkamer...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles zal te zien zijn op mijn blog Petra, maar wel met wat vertraging omdat ik zoveel te reviewen heb :)
      X

      Verwijderen
  7. Waar fotografeer jij op? Je foto's zijn zo mooi licht tegenwoordig, nice! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dankjewel, klinkt raar maar ik gebruik mijn wasmachine voor te fotograferen en een softbox :)
      X

      Verwijderen
  8. Lekker geshopt! Die VS body spray ruikt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marloes, ik moet de body spray nog uitproberen :)
      X

      Verwijderen
  9. Oh ik ben nu al benieuwd naar de MAC lipstick! En ik kan niet wachten tot de Kiko winkel in België opent :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Mac lipstick ga ik zeker laten zien in een artikel :)
      Ojaa ik kan ook niet wachten, ik hou van Kiko!
      X

      Verwijderen
  10. Mooie aankopen! Wil binnenkort ook eens bij de Kiko gaan shoppen, ze hebben zulke mooie blushes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie producten heb je gekocht! Ben erg benieuwd naar de MAC lipstick x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke aakloopjes! die lipstick van Kiko ziet er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️