Nivea Sun / Anti-age Gezichtszonnecréme!

Hallo beauty's, in de plaats van een dagcréme was ik opzoek naar een gezichtszonnecréme omdat ik het belangrijk vind in de zomer voor mijn huid goed te beschermen tegen de zon om vroegtijdige huidveroudering te vermijden. Ik heb een gezichtszonnecréme gevonden bij het Kruidvat van Nivea en vandaag ga ik er meer over vertellen, kijken jullie mee? 
De tube is niet groot dus het neemt niet veel plaats in mijn handtas en kan ik deze gezichtszonnecréme overal meenemen, de tube is blauw van kleur zoals we gewent zijn van Nivea en natuurlijk mag de logo van Nivea niet ontbreken op de verpakking, ik vind de verpakking er zomers uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de gezichtszonnecréme 12M houdbaar! 


Ik heb gekozen voor SPF 30 hoog, de gezichtszonnecréme is water resistant maar ik vind het toch belangrijk dat je na het zwemmen nog eens een laagje gezichtszonnecréme aanbrengt voor er zeker van te zijn dat je beschermt bent tegen de zonnestralen. 


Nivea omschrijft: voorkomt vroegtijdige huidveroudering, fijne lijntjes en rimpels veroorzaakt door de zon. Verzorgende formule voor intense en langdurige hydratatie van de huid, helpt het risico op zonneallergie te verminderen, niet vettig textuur en is water resistant. 

Als je de dop eraf draait ziet je terug een smal tube mondje, ik vind het hygiënisch dat het dosseergaatje is afgeschermd met een wit stickertje want zo weet ik zeker dat er niemand anders dit gezichtszonnecréme heeft uitgeprobeerd!  


De gezichtszonnecréme is stevig van structuur en ziet er geel uit van kleur, ook is de geur heerlijk z'n typisch Nivea geurtje! De gezichtszonnecréme brengt fijn aan en trekt snel in mijn huid zonder dat het vettig aanvoelt, mijn huid voelt eerder zacht en hydrateert aan. Ik vind de gezichtszonnecréme heerlijk,ik heb al naar de zee geweest, het was een prachtige zonnige dag en ik had deze gezichtszonnecréme s'morgens aangebracht op mijn gezicht en s'avonds was ik gelukkig niet verbrand!  

Ik ben fan van deze gezichtszonnecréme van Nivea en is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 10,99€. 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 









8 opmerkingen

  1. Klinkt goed, fijn dat hij niet vettig aanvoelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja daar ben ik blij voor, want ik ben niet zo voor een product die vettig aanvoelt :)
      x

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ja hoor heel erg fijn dat het niet vettig aanvoelt!
      x

      Verwijderen
  3. Oeeh, zo fijn dat deze niet vettig is! Ga ik even onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar ben ik echt blij voor dat het niet vettig aanvoelt want daar ben ik altijd bang voor & vooral bij zonneproducten!
      x

      Verwijderen
  4. Het lijkt mij echt een heerlijk product...Ik ben zowiezo wel een beetje een nieva fan,Tja....nu nog een beetje extra zon, want zoals het vandaag was, daar word ik niet heel erg blij van....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is ook een heerlijke product, ja weet ik van jou Petra dat je fan bent van Nivea :)
      ja hier is de zon ook nergens te zien maar toch breng ik in de plaats van een dagcréme een zonnecréme aan op mijn gezicht.
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️