Opgemaakt Juni!

Hallo Beauty's, straks nog werken tot 18u en mijn weekend gaat ook van start. We zijn intussen tijd al terug juli en het is terug tijd voor mijn opgemaakte producten te laten zien van de maand juni, kijken jullie mee wat ik zoal heb opgemaakt? 

-Scharzkopf Shampoo Kiwi Shine: Ik heb al eens deze shampoo opgemaakt en ik had nog een fles staan in voorraad, ik vind deze shampoo heerlijk! De shampoo maakt mijn haren zacht en het ruikt naar kiwi, heerlijk! Ik ga het zeker terug opnieuw aanschaffen. 

-Kneipp Douchegel Lavendel: Ik neem heel erg vaak een douche s'avonds en deze lavendel douchegel heeft mijn een ontspannend fris gevoel, nadat ik uit de douche kom voelt mijn huid zacht aan en je ruikt nog subtiel de lavendel geur op mijn huid. Ik zou deze douchegel terug opnieuw aanschaffen! 


-L'Oréal Sublime Soft Micelliar Water: deze micelliar water van L'Oréal blijf ik steeds opnieuw gebruiken omdat ik deze heel erg fijn vind! Het reinigt goed mijn make-up en mijn huid voelt niet trekkerig aan na gebruik! 

-Yves rocher Cacao & Pistache Body Lotion: Ik ben zo blij dat ik deze bodylotion heb opgemaakt! De geur is heerlijk maar de bodylotion trekt niet snel in mijn huid, als ik niet veel tijd heb is het toch wel irritant dat ik steeds moet staan gaan wrijven tegen dat de bodylotion ingetrokken is! Deze bodylotion kan ik toch niet meer aanschaffen omdat het een limited edition was en eerlijk gezegd ik zou het toch niet opnieuw kopen. 


-Nivea Fresh Active 24h Deodorant: Zoals iedere maand maakt mijn vriend (Dimitri) zijn favoriete deodorant op van Nivea, ik moet ze telkens opnieuw kopen voor hem omdat deze deodorants hem goed beschermt tegen zweetgeurtjes. 

-Fa Pink Passion 48h Deoroller: Deze deoroller van Fa vind ik erg fijn, de geur is lekker subtiel en beschermt mij de gedurende dag tegen zweetgeurtjes! Ik ga deze opnieuw aanschaffen als ik mijn andere deodorants heb opgemaakt. 


-Essence I<3 Extreme Crazy Volume Mascara: Deze mascara van Essence vind ik een budget topper, de mascara heeft mijn wimpers een mooie lengte en volume. Ik ga de mascara zeker opnieuw aanschaffen! 

-Sisley Black Rose Cream Mask: Ik heb een sample opgemaakt van Sisley, deze masker is zo fijn! Alleen jammer van het prijskaartje, anders had ik zeker een fullsize gekocht. 

-Tommy Hilfiger Loud Eau De Toilette: Ik baal zo dat ik deze heb opgemaakt want ik vind dit geurtje zo lekker! Deze parfum heeft een zoetige geurtje en is ideaal voor te dragen tijdens de zomer, ja zonder enige twijfels ga ik deze opnieuw aanschaffen. 


-Kruidvat Mondwater Anti Tandsteen: Mijn vriend (Dimitri) heeft ook een fles mondwater opgemaakt van het kruidvat eigen huismerk, hij vind deze mondwater erg fijn omdat de mondwater doet wat het moet doen! Ondertussen is hij al bezig met een nieuwe fles mondwater. 

-Kruidvat Wattenschijfjes: zoals iedere maand maak ik een pakje wattenschijfjes op, ik vind ze erg fijn van het kruidvat en ik koop ze telkens opnieuw. 

Ojeej wat heb ik weer veel opgemaakt,  ik verschiet er telkens van hoeveel ik opmaak in een maand! 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien wat ik zoal opmaak & ik wens jullie alvast een fijne weekend, 








13 opmerkingen

  1. Wat leuk om te zien wat je deze week allemaal hebt opgemaakt. Zelf heb ik ook die mascara van Essence en ben er súperblij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel fijne producten opgemaakt. Die mascara van essence is echt super fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker veel opgemaakt! Het micellair water van L'Oreal vind ik ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne producten heb je opgemaakt! Ik ben benieuwd naar de geur van Tommy Hilfiger Loud Eau De Toilette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt inderdaad behoorlijk wat opgemaakt vorige maand...ikzelf schrik er meestal ook erg van hoeveel wij elke keer weer gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel producten opgemaakt! Ik ben wel benieuwd naar die shampoo met kiwi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best veel inderdaad! Het gebeurt mij bijna nooit dat ik een parfum op maak, maar voor mij was het vorige week helaas ook zo ver :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mascara van Essence wil ik ook nog eens gaan proberen! Die watjes van Kruidvat vind ik zelf ook erg fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel fijne producten weer opgemaakt! Die sample van Sisley heb ik ook nog liggen, ging de prijs er van opzoeken en schrok echt zo duur haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je veel opgemaakt. Altijd leuk om te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat veel! Die kneipp lavendel lijkt me heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die mascara van Essence lijkt mij ook heel fijn! Maar ik had een vraag over jouw blog, ik heb randjes om mijn afbeeldingen, weet jij hoe ik ze weg krijg?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt inderdaad best wat opgemaakt Saraya! :-)
    Ik heb ook nog een body lotion uit die LE van Yves Rocher, maar dan met cacao framboos! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️