The Bodyshop / Baked To Last Blush!

Hallo beauty's, een eindje geleden heb ik nog eens naar de The Bodyshop geweest en ik had een paar body butters mee, maar ook een mooie Blush! Mijn blush verslaving begint een beetje uit te hand te lopen, ik kan geen nee zeggen tegen een mooie blush. Ik hou nu eenmaal van Blush en draag het ook dagelijks. Vandaag ga ik het hebben over de Baked To Last Blush van The Bodyshop, kijken jullie mee? 
De verpakking is een doorzichtig rond doosje met witte details, niets bijzonder maar wel leuk dat je de Blush er door kan zien!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de Blush 18M houdbaar. 


The Bodyshop omschrijft: een zachte blusher en highlighter in één, met de hand gemaakt op terracotta schijven en langzaam gebakken in de oven. Zodat de kleur tot wel 8uur lang houdt! 

Verkrijgbaar in: 01 Petal & 02 Coral, ik heb de Blush in 02 Coral. 
De Blush vind ik er mooi uitzien en handig dat er een Highlighter bijzit, je kunt de highlighter appart gebruiken of gewoon met de Blush door elkaar voor een mooie glans te creëren. 


De swachts: wauw het pigment van beide is super! De Blush is een mooi roze tint en ideaal voor de zomer, de highlighter is een gouden tint met een mooie glans! Wat ben ik toch gek op roze blushes, als ik deze swachts zie dan gaat mijn hart te keer omdat ik deze Blush erg mooi vind. 


De Blush brengt fijn aan maar je moet het voorzichtig aanbrengen omdat de Blush goed gepigementeerd is, want je kan er al snel uitzien als een clown. Ik gebruik de Blush en de highlighter te samen en het heeft een mooie glans op mijn jukbeenderen, de Blush blijft een heledag op zijn plaats zitten. 
Ik heb er een nieuwe favoriet bij, de Blush is prachtig! Ik wist niet dat de The Bodyshop mooie en goed gepigmenteerde make-up in hun assortiment heeft! 

De Baked To Last Blush is te verkrijgen bij The Bodyshop filialen voor 16€ 
Ik wens jullie alvast een fijn weekend & ik zie jullie terug op maandag, 






19 opmerkingen

  1. Wat een leuk product is dit! Leuk patroontje en beide kleuren zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! En pigmentatie ziet er inderdaad wel goed uit. Zou wel net iets té roze zijn voor mijn bleke huid ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt het natuurlijk subtiel aanbrengen, dan heb je nog een subtiel blosje ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wat een leuk product zeg, dit kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kende het ook niet, maar de blush wou met mij mee naar huis hahha :)
      x

      Verwijderen
  4. Mooie combinatie! Ik heb eigenlijk veel van TBS maar haast niks van de make-up! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo zeker eens make-up proberen als je nog eens bij TBS bent ;)
      x

      Verwijderen
  5. wat leuk, ik heb dit product nog niet eerder gezien, Nu moet ik wel zeggen, ik ben ook eventjes niet veel in de winkels geweest...hihi blushes, is best een onschuldige verslaving, er zijn echt veel ongezondere...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is waar petra :)
      beter verslaafs aan make-up dan aan drugs ;)
      xxx

      Verwijderen
  6. ah wat een mooi en leuk product!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi is ie, die combinatie is goed gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf is 'ie! Ik heb zelf bijna nooit make-up van TBS gebruikt, alleen de producten die ik mee kreeg op hun persdag. Toch jammer, want ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De pigmentatie ziet er echt top uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze blush ziet er heel goed uit, ben stiekem wel benieuwd hoe deze je staat x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️