Unboxing Deautybox Juli!

Hallo beauty's, vandaag voel ik mij niet zo lekker in mijn vel maar ik heb toch vandaag voor jullie een unboxing artikel! Vorige week heb ik de Deautybox van de maand Juli ontvangen en vandaag ga ik de inhoud laten zien, kijken jullie mee naar de inhoud? 

De inhoud zit deze keer niet in een stoffen zakje maar ze zitten los in de doos, ik ben zo nieuwsgierig naar de inhoud!


-Sampar Crazy Cream 10ml: 

In de zomer kan een foud de teint snel aanvoelen alsof je vijf lagen make-up draagt. Om nog maar te zwijgen van ongelijke kleurverschillen, doordat de zon er zich mee bemoeit. Nochtans is een goede créme onontbeerlijk voor de huid, Sampar heeft de oplossing! De Crazy Cream is een getinte, vocht inbrengende créme die je huid egaliseert en beschermt tegen UV-stralen. Kortom, een egale, stralende  huid de hele dag door. 

Full size 30 ml, aanbevolen verkoopprijs 31,50€ 


Uriage Thermal Micelliar Water 50ml: 

Deze micelliar water beschermt de huidcellen en reinigt deze grondig op een zachte manier. Zoals van micelliar water verwacht wordt, is het op een natuurlijke manier verrijkt met mineralen en oligo-elementen, die helpen de huid te beschermen. Deze koele regen voor het gelaat zal de huid kalmeren, make-up verwijderen en Hydrateren tijdens de zomer.

Full size 250ml, aanbevolen verkoopprijs 9,90€


Yves rocher Maxi Zonnespray SPF30, Full Size: 

De Maxi Zonnespray SPF 30 van Yves rocher is heerlijk to the point. Hij doet wat-ie beloofd, onze huid praktisch en optimaal beschermen tegen UVA en UVB straling. Tegelijkertijd hydrateerd deze spray intens door extracten van de Aphloia theiformis, een heilzame boom die groeit in de wouden van Madagascar. Veel moet je er niet van gebruiken, aangezien de Maxi Zonnespray SPF 30 transpiratie en waterproof is. Vergeet verder ook niet dat het essentieel is om je huid te beschermen tegen de zon om vroegtijdige veroudering tegen te gaan. Deze zonnecréme elke twee uur aan te brengen voor een optimale bescherming! 

Full size 200ml, aanbevolen verkoopprijs 30€ 


Schwarzkopf Gliss Kur Dream Hiar, Fullsize: 

Tijdens deze warme zomermaanden krijgt het haar heel wat te verduren, zoals blootstelling aan de zon, de zee of het zwembad maakt het haar droog en kwetsbaar. De nieuwste vederlichte olie van Gliss kur met maar liefst 8 micro oliën, zorgt ervoor dat je haar gevoed wordt zonder het te verzwaren. Dankzij de handige spray verstuif je de olie makkelijk op nat of handdoekdroog haar of op droog haar als beautyfinish. Voor stralend haar, de hele zomer lang! 

Full size 150ml, aanbevolen verkoopprijs 9,99€ 


Arkopharma Arkocaps Groene Thee - 45 Capsules:

Je wilt de inspanningen die je hebt geleverd om die extra kilootjes er af te houden ondersteunen en je wilt met volle teugen van al die zomerse lekkernijen genieten zonder na te denken over de gevolgen voor je figuur? Dan is Arkocaps met groene thee het voedingssupplement dat je hierbij het beste kan helpen. Naast de ontgiftende werking van groene thee, zijn deze capsules rijk aan cafeïne en polyfenolen die helpen om hardnekkig vet te bestrijden. Neem twee capsules in de ochtend en 's middags tijdens de maaltijd met een groot glas water. Het is niet nodig jezelf een lekker ijsje te ontzeggen deze zomer! 

Fullsize. Aanbevolen verkoopprijs 9,45€ 


Dit is de inhoud van de maand juli, de inhoud vind ik erg tegenvallen! Sinds ik mijn abonnement heb zit er telkens een haar olie in, ik ga nooit al mijn haar oliën op maken! Het is natuurlijk altijd leuk voor te proberen maar ik hoop dat er volgende maand geen haar olie in de box zit! 
Voor meer info over een Deautybox abonnement vind je hier

Ik wens jullie nog een fijne maandag avond, 








12 opmerkingen

  1. de inhoud ziet er wel erg leuk uit, alleen de afslankcapsules vind ik persoonlijk altijd wat minder...Van een ijsje krijg je geen dikke kont, van elke dag een emmer ijs wel...hihi!(echt waar, ik kan het weten) en geen capsule die je er af helpt...Ik hop dat je snel weer een beetje beter in je velletje komt te zitten, want dat gevoel is niet fijn..sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, ik eet ook veel ijsjes & mijn kont is ook nog steeds het zelfste gebleven :)
      x de inhoud kon iets beter, dat is natuurlijk mijn mening :)

      Verwijderen
  2. Jammer dat je hem tegen vindt vallen, ik vind hem wel heel leuk! Ik zou bijna alles hiervan wel gebruiken, zeker de Sampar ziet er goed uit. Hopelijk heb je volgende keer een betere box :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij kon de inhoud net beter,dat is natuurlijk iedere zijn eigen mening ;)
      x

      Verwijderen
  3. Ik ben nooit zo'n fan van dit soort boxen waarvan je niet weet wat erin zit. Deze box vind ik ook tegenvallen, jammer dat ze vaak olies leveren...
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het wel spannend iedere maand hahaha, maar als het tegenvalt is het natuurlijk een teleurstelling :)
      x

      Verwijderen
  4. Jeetje hier zou ik echt niet blij mee zijn, raar dat de boxen zo anders zijn in België en Nederland x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind de inhoud dit keer juist wel leuk, wil de box gerust van je overnemen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de inhoud er eigenlijk wel goed uitzien! Maar ik snap dat als je elke week hetzelfde product krijgt je daar niet blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het best een mooie inhoud deze keer. Maar iedereen heeft zo natuurlijk zijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze box ook erg vind tegenvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond de inhoud net wel leuk eigenlijk! Vooral als je kijkt hoeveel full size producten er in zitten! :-)
    Ik dacht eerst ook 'weer een haarolie', maar deze vind ik wel ontzettend fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️