Victoria's Secret / Mango Temptation Body Mist!

Hallo beauty's, vandaag & morgen moet ik niet gaan werken maar van het mooi weer moet ik vandaag niet van genieten want het is grijs buiten. In mijn verlof ben ik met mijn vriend (Dimitri) een dagje naar Sluis geweest voor te gaan shoppen, in Sluis hebben ze andere winkels of dat we in België hebben. Ik kon het niet laten voor binnen te stappen bij de Etos en ik zag dat ze verschillende body mist hadden van Victoria's Secret, ik heb er nog geen geprobeerd en ik deed meteen een body mist mee naar huis! Vandaag ga ik het dus hebben over de Mango Temptation body mist van Victoria's Secret, kijken jullie mee? 

Ik vind de verpakking er zo mooi en luxueus eruit zien, de body mist staat overal leuk en vooral op je kaptafel! De verpakking is doorzichtig en heeft goud kleurige details, ook de vormgeving van de verpakking vind ik er mooi uitzien.


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de body mist 12M houdbaar, zoals je ziet bevat de body mist veel alcohol voor de gevoelige huidjes zou ik deze body mist niet aanraden. Op mijn lichaam kan ik er gelukkig tegen, mijn gezicht is gevoeliger dan de rest van mijn lichaam. 


Victoria's Secret omschrijft: de Mango Temptation body mist is een hydraterende huidspray. Deze body mist heeft een verfrissende werking zoals water op de huid. De verfrissende formule bevat aloë vera en kalmerende kamille. Victoria's Secret Mango Temptation body mist kenmerkt zich door de verleidelijke, fruitige geur van mango nectar mandarijn en laat deze heerlijke geur achter op de huid.

-Hoe te gebruiken: houd de body mist op circa 20 centimeter van de huid en spray de geur op de huid. Breng de body mist aan na het douchen of badderen zodat de geur het best blijft zitten. 

Tip: voor een extra verfrissende werking, plaatst de body mist in de koelkast. Voelt extra verfrissend aan op een heerlijke zomerse dag! 


De body mist vind ik heerlijk vooral de fruitige mango geur, de geur blijft natuurlijk niet zo lang hangen zoals een parfum maar in de zomer vind ik het nu fijner voor een body mist te sprayen in de plaats van een parfum. Ook zorgt de body mist voor een gezond uitziende en zijdezachte huid, ik begrijp nu helemaal waarom iedereen dol is op de body mist van Victoria's Secret want ze zijn heerlijk! 

Ik ben fan van deze Victoria's Secret Mango Temptation Body Mist en ik ga zeker nog andere geuren uitproberen, ben nu ook wel nieuwsgierig naar de body lotions! 
De body mist van Victoria Secret is te verkrijgen bij de Etos filialen voor 11,99€ 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 






23 opmerkingen

  1. Ik ben super benieuwd naar de geur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo eenmaal je dat je hem hebt geroken, ben je verkocht :)
      X

      Verwijderen
  2. Deze heb ik nog niet, klinkt erg lekker. Ben benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geuren omschrijven vind ik zo moeilijk, maar het ruikt fruitig :)
      X

      Verwijderen
  3. Die geuren zijn zo lekker! Deze heb ik in mijn winactie weggegeven, maar zelf vond ik hem ook heerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je dit hebt weg gegeven in een winactie, Ojaa volledig met je eens want deze body mist ruikt heerlijk :)
      X

      Verwijderen
  4. Super dat dit in Sluis te vinden is! Nederland heeft zoveel leukere dingen dan België!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook dat Nederland leukere producten heeft op België, maar België heeft ook producten dat wij hebben die bv niet te koop zijn in Nederland ;)
      X

      Verwijderen
  5. Hij klinkt echt heerlijk en ik weet echt zeker dat hij dat ook is...wat een goed idee om een bodymist in de koelkast te zetten...zeker op die extreem warme dagen kan dat inderdaad heerlijk zijn...dank je wel voor de tip! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa Petra deze body mist is heerlijk, heel graag gedaan :)
      X

      Verwijderen
  6. Ik hou van VS's body mists! Heerlijk zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu begrijp ik waarom dat jullie ervan houden, ik ben ook nu helemaal in de ban van deze body mist :)
      X

      Verwijderen
  7. Deze geur variant heb ik zelf ook en vind hem heerlijk x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Bianca dat je deze body mist ook hebt :)
      X

      Verwijderen
  8. Weet weer wat gedaan eens naar Sluis rijden. Wil al zo lang zulke Body Mist van VS, maar nog niet gevonden te BE en vrijdag ook niet in Rotterdam. Dank je voor de leuke tip

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met veel plezier gedaan & alvast veel plezier als je eens een dagje naar Sluis gaat :)
      X

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Ik vind deze body mist heerlijk, vooral zomers ;)
      X

      Verwijderen
  10. wij hebben deze thuis ook! ik vind hem heerlijk~

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh heerlijk, ik heb zelf twee andere geuren en die zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OP Schiphol is een VS opengegaan en toen ik een tijdje geleden naar Schotland reisde ben ik aan alle body mists gaan ruiken. Ze ruiken ZO lekker! Jammer dat ik niet via Schiphol terugvloog, want ik zou er zeker eentje gekocht hebben. Benieuwd om deze geur eens te testen! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️