BornPrettyStore / Mili Matte Lipstick!

Hallo beauty's, vandaag is het mijn laatste dagje werken en ik ben dan twee weken in verlof, dus de tijd mag snel gaan gaan vandaag op mijn werk! Vandaag ga ik aan jullie een matte lipstick laten zien die ik heb ontvangen van BornPrettyStore, kijken jullie mee? 

De verpakking vind ik er leuk en bijzonder uitzien, de huls is glanzend zalm roze van kleur met rode details. Vanboven ziet je de kleur van de lipstick erdoorheen, vind ik erg leuk want zo vind ik gemakkelijk de lipstick terug in mijn stash!


De lipstick heeft geen naam gekregen, wat ik wel spijtig vind!
Deze kleur is nr12! 


Oehh...een prachtige rode kleur, ik draag niet vaak een rode lipstick. Maar een rode lipstick kan zo mooi en elegant zijn, ik ga eerder een rode lipstick dragen als ik naar een feestje moet. 


De lipstick van dichtbij, zoals je ziet is de lipstick perfect van vorm. Zo kan je moeiteloos en netjes je lippen inkleuren. 


Swachts: Oo wauw wat een mooie rode kleur! Wat mij wel opvalt is dat de lipstick niet heel erg matt is, je ziet toch dat de lipstick een beetje glans bevat! Ik vind dit niet zo erg want ik draag liever een glanzende lipstick dan een matte lipstick, omdat vaak matte lipsticks mijn lippen laten uitdrogen. 


Resultaat op mijn lippen: ik vind het een mooie heldere rode kleur, ook ziet je op mijn lippen dat de lipstick niet echt heel erg Matt is! De lipstick brengt fijn aan en blijft toch een tijdje op mijn lippen, zelf na een maaltijd moet ik de lipstick nog niet bijwerken! De rode kleur vervaagt mooi op mijn lippen de gedurende dag, maar ik werk het toch graag bij voor terug die mooie heldere rode lippen te hebben! 

Ik ben fan van deze Mili matte lipstick en is te verkrijgen op de wbeshop van BornPrettyStore voor $5,02
Ik heb voor jullie een leuke korting code, als je deze code gebruikt heb je 10% korting op je aankopen. 


Ik wens jullie alvast een fijne weekend & tot maandag, 


*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening. 






14 opmerkingen

  1. De kleur is erg mooi en vind de huls er ook leuk uit zien x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking is minder mijn ding, maar het kleur is echt supermooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat hij niet echt matte is maar gelukkig is het nog wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er niet slecht uit! Al draag ik zelf nooit rood! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker dat je bijna twee weekjes vrij hebt!

    De huls van de lipstick is idd heel erg mooi. De helder kleur rood staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi fel kleurtje en ik vind de verpakking ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem ook niet echt matt , maar de kleur en de verpakking vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat ik hem niet matte vind, vind ik hem er wel super leuk en lief uitzien<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie kleur ♥ wel jammer dat 'ie niet volledig matt is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lipstick, maar hij is inderdaad niet helemaal mat. Niet erg hoor, hij staat sowieso heel erg mooi bij je

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️