Clearasil Daily Care / Oil & Shine Control Reinigingsgel!

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over een reinigingsgel van Clearasil de Oil & Shine Control voor de vette en glimmende huid! De meeste producten van Clearisil kan soms te hevig zijn van werking voor de huid, maar ik kan nu al aan jullie vertellen dat het bij deze reinigingsgel niet zo is! Ik had ook de lotion gekocht van Clearisil en die was wel erg heftig voor mijn huid, dus heb ik meteen de flacon weggegooid! Kijken jullie mee naar de reinigingsgel van Clearisil?  
De verpakking is een handige pompflacon en vind ik ook meteen hygiënischer voor mee te werken! De flacon is doorzichtig en je ziet de product erdoorheen, vind ik wel handig want zo kan ik zien wanneer ik de reinigingsgel bijna heb opgemaakt. De reinigingsgel heeft een zomers geurtje want het ruikt naar citroen en limoen, heerlijk toch?

Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en aan de bovenkant van de verpakking staat de houdbaarheidsdatum, de reinigingsgel is nog houdbaar tot 11/2015!



Clearisil omschrijft: Reinigingsgel voor vette, glimmende huid. Met vitamine B3, citroen en limoen extract! Dagelijks's ochtend en s'avonds gebruiken. Masseer een beetje gel aan op een vochtige huid en spoel grondig af. Vermijd de oogcontouren. Zachtjes droogdeppen! 

*Ingeval van huidirritatie bij gebruik, onmiddelijk te stoppen met het gebruiken van deze reinigingsgel!  


De reinigingsgel heeft een handige pompsysteem, zo kan je gemakkelijk de gewenste hoeveelheid doseren! 


De reinigingsgel is doorzichtig van kleur en de structuur van de gel voelt erg stevig aan, je ruikt meteen de heerlijke citroen en de limoen. De ideale geur voor s'morgens te gebruiken want zo ben je meteen fris wakker, ik gebruik deze reinigingsgel al een aantal weken s'morgens en s'avonds. De reinigingsgel schuimt lekker en de geur vind ik heerlijk maar is gelukkig niet te overheersend, het reinigt goed mijn huid maar ik merk dat mijn huid de gedurende dag nog steeds gaat glimmen en vooral in mijn t-zone! Mijn huid reageert gelukkig erg goed na gebruik, ik vind de reinigingsgel fijn voor te gebruiken tijdens de zomer! 

Clearasil Reinigingsgel voor vette, glimmende huid met citroen & limoen extract is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 150ml 2,49€ 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 





20 opmerkingen

  1. ziet er goed uit! en zeker voor deze prijs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten, en het is eens leuk voor iets nieuws uit te proberen ;)
      x

      Verwijderen
  2. Ik wil deze ook wel eens proberen en de geur lijkt me wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van producten met olie, dit lijkt me een fijn product van clearasil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had niet verwacht of ik deze fijn zou vinden, eerst dacht ik dat de product te hevig ging zijn voor mijn huid maar gelukkig merk ik er niets van :)
      X

      Verwijderen
  4. Klinkt goed, ik gebruik best vaak producten van clearasil !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Manon, altijd leuk voor iets nieuws te ontdekken want ik dacht dat clearasil te hevig ging zijn voor mijn huid en dat is gelukkig niet het geval!
      X

      Verwijderen
  5. Wat een fijne review! Lijkt mij een erg fijn product. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou wel van fris ruikende gezichtsreinigingsproducten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt in elke geval prettig in gebruik, alleen vond ik de houdbaarheidsdatum toch best nog wel wat erg dichtbij...dat is wel iets om even in de gaten te houden ...ik let daar eigenlijk nooit zo op in de winkel als ik iets koop, maar ik zou dat toch wel vaker moeten gaan doen...bedenk ik mij ineens ...fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd de houdbaarheidsdatum is wel erg dichtbij, maar eerlijk? Tegen dan heb ik het opgemaakt omdat ik de reiniger s'morgens & s'avonds gebruik ;)
      X Dankjewel Petra <3

      Verwijderen
  8. Ik ben nog opzoek naar een goede reinigingsgel, dus die lijkt mij wel ideaal ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is het proberen waard & zeker voor de prijs hoef je het echt niet te laten ;)
      X

      Verwijderen
  9. Hmm ziet er goed uit. Kleurtje is ook zo vrolijk, en de geur lijkt mij heerlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verpakking vind ik er ook leuk & zomers uitzien, vooral de geur vind ik heerlijk en fris tegelijk! S'morgens ben ik meteen wakker door de citroen geur ;)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️