Dove Go Fresh Showergel / Pomegranate & Lemon Verbena Scent!

Hallo beauty's, ik heb voor de eerste keer een douchgel uitgeprobeerd van Dove dit klinkt misschien raar? Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik erg blij ben dat ik het eens heb uitgeprobeerd! Vandaag ga ik het hebben over de Go Fresh Shower gel met de geur Pomegranate en Lemon Verbena Scent, een heerlijke zomerse geur en is de ideale douchegel voor tijdens de zomer! Kijken jullie mee? 
De verpakking vind ik er mooi uitzien, een witte fles met blauwe en roze details. Ook ziet je de granaatappel  en de Lemon verbena op de fles staan, ik vind de verpakking er zomers uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de douchegel 12M houdbaar! 


Dove omschrijft: De Go Fresh Revive beauty is een frisse opkikker voor je geest en huid. In de douchegel zit een levendig, verfrissende parfum van granaatappel en verbena citroen. Na het gebruiken van de douchegel heeft u een heerlijke gevoel van een frisse soepele huid. 


De fles is gemakkelijk te openen doordat het een handige kliksysteem is, die gemakkelijk te openen is en weer dicht te klikken. Het doseergaatje is perfect van grote, zodat je zelf de hoeveelheid douchegel kan doseren die jij gewenst te gebruiken. 


De douchegel is niet dun en ook niet dik van structuur, de douchegel is licht roze van kleur en de geur is echt heerlijk! Ik heb natuurlijk de douchegel uitgeprobeerd, ik gebruik de douchegel in combinatie met een zachte douchepuff en je hebt maar een klein beetje douchegel nodig en je krijgt meteen heel veel schuim. Heerlijk! De geur van de douchegel is zoet, wie van zoetige geuren hou dan is deze douchegel zeker iets voor jou! Nadat ik de douchegel heb afgespoeld voelt mijn huid niet trekkerig aan, maar het voelt eerder zacht en hydrateert aan! De geur blijft subtiel achter op mijn huid, ja hoor ik ben fan van deze zomerse douchegel van Dove! 

Dove Go Fresh Shower gel met de geur Granaatappel Lemon Verbena  is te verkrijgen bij verschillende drogeristerijen, ik heb zelf heb deze douchegel gekocht bij de Action voor 1,82€  250ml. 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








14 opmerkingen

  1. Lijkt me erg lekker! Ik vind Dove altijd wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu ook meteen fan van Dove, ik had niet verwacht dat ze zo fijn waren :)
      X

      Verwijderen
  2. Ik ben fan van Dove! Mijn favoriet is de pistache magnolia variant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Oo ik ga er eens aan snuffelen als ik bij het kruidvat ben, want ik hou wel van de geur pistache :)
      X

      Verwijderen
  3. Klinkt als een fijne geur voor de zomer, mooi flesje ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede review, deze ga ik zeker ook eens proberen ik ben namelijk gek op veel schuim en zoete geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit klinkt wel heel erg lekker, en natuurlijk ook heel leuk geprijsd voor de Showergel...en wat een onwijs leuke spons heb je gebruikt op de foto's, echt zo grappig en fris om naar te kijken...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, het lijkt mij zo een fijne douchegel voor in de zomer :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Jana, de douchegel is idd erg fijn tijdens de zomer!
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️