Kiko Miami Beach Babe / Double Deco Blush!

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over een prachtige Blush van de limited Editon collectie Miami Beach Babe van Kiko. Zoals jullie al weten ben ik gek op blushes en ik begin er stilletjes aan verslaafd aan te worden want ik ga nooit naar buiten zonder Blush op mijn wangen! Kijken jullie mee naar deze prachtige Double Deco Blush van Kiko? 
De Blush zit verpakt in een plastic doosje met roze en glanzende zilveren details, de verpakking van de Blush kan je erdoorheen zien! De verpakking vind ik er mooi en vooral zomers uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de Blush 30M houdbaar! 


Oehh...ziet de verpakking er niet mooi uit? Ik hou van roze en wat ben ik blij dat de verpakking fel roze van kleur is, je ziet ook wit kleurige strepen en glanzende details op de verpakking!  


De Blush is verkrijgbaar in drie kleuren en ik heb gekozen voor 02 Doral! 

Kiko omschrijft: Twee tinten in één product voor verschillende make-up effecten! Deze Blush bevat een mengsel van parels en pigmenten die capture licht en reflecteren, waardoor de wangen een natuurlijke, lichtgevende finish geven. De porseleinen bloemuittreksel in de formule heeft een beschermende werking. Het poeder textuur zorgt voor de levering van een optimale kleuren en uitzonderlijke basis. 

De Blush ziet er zo mooi uit! Altijd leuk dat de verpakking een spiegeltje heeft, zo kan je je Blush gemakkelijk bijwerken onderweg. 


Swachts: Het pigment van de Blush is erg goed zoals ik ook verwacht van Kiko, links ziet je een licht roze kleur en rechts ziet je een licht peachy kleur! De Blush bevat geen shimmers, dus de Blush is Matt van finish! 


De Blush brengt fijn aan, je kan de kleuren apart gebruiken of door elkaar! Ik gebruik de kleuren het liefst door elkaar en het effect is erg mooi maar toch subtiel, het resultaat is een licht roze kleur en als ondertoon komt de peachy tevoorschijn! Wie van subtiele blushes hou dan is deze Blush van Kiko zeker iets voor jou, ik ben alvast fan van deze Blush! De blush blijft een heledag mooi op zijn plaats, voor een mooie glans te creëren gebruik ik een highlighter op mijn jukbeenderen! 

De Miami Beach Babe collectie is nog steeds te verkrijgen op de webshop van Kiko, het leukste is dat de Blush nu met 50% korting is te verkrijgen I.P.V 8,90€ voor 4,40€ 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






19 opmerkingen

  1. Wat een mooie blush! Ik vind de verpakking ook erg schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa de verpakking past perfect bij mij, want ik ben nu eenmaal gek op roze ;)
      X

      Verwijderen
  2. Tjonge wat een leuke blush, en de naam die ze eraan hebben gegeven , heel toepasselijk met deze opvallende verpakking, hij is echt leuk!
    Leuke prijs heeft hij nu ook! daar kan e hem niet voor laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad voor de prijs hoef je de blush zeker niet te laten liggen ;)
      X

      Verwijderen
  3. Prachtige blush <3 en al helemaal voor dat prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blush zeg! Ik heb de bronzer uit dezelfde lijn en daar ben ik ook helemaal gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk dat je de bronzer hebt, begrijp je volledig dat je er gek op bent want Kiko is een fijn merk :)
      X

      Verwijderen
  5. Wauwie vind de blush er heel mooi uitzien zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blush. En oeeh, 50% korting. Meevaller!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad voor deze prijs hoef je de blush zeker niet te laten liggen ;)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️