Miami Beach Babe / Deco Delight Lipstick!

Hallo beauty's, vorige week heb ik aan jullie de Double Deco Blush uit de Miami Beach collectie laten zien van Kiko! Vandaag ga ik aan jullie de lipstick laten zien, ik kan jullie alvast vertellen dat de lipstick er leuk uitziet. Kijken jullie mee? 
De lipstick is verpakt in een plastic paars doosje met glanzende zilveren details, leuk dat je de lipstick erdoorheen kan zien! De verpakking vind ik er vrolijk en zomers uitzien!


Op de zijkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de lipstick 36M houdbaar! 


Er zijn zes kleurtjes verkrijgbaar en ik heb gekozen voor 06 Margarita Dreams, wat een leuke zomers naam heeft deze lipstick!


Ziet de lipstick er niet leuk uit? De huls van de lipstick is glanzend paars met gele stipjes en zilveren details! 

De lipstick vind ik er leuk en speciaal uitzien, vooral met de licht blauwe stipjes op de lipstick! Ik heb natuurlijk voor een zomerse roze kleur gekozen, omdat ik nu eenmaal dol ben op roze! 


De lipstick van dichtbij, zien de stipjes er niet schattig uit? 


Swachts: het pigment is heel erg goed, je ziet een mooi roze glanzende kleur! De lipstick is subtiel geparfumeerd met vanillesmaak, heerlijk! 


Resultaat op mijn lippen: De lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en laat een mooi zomerse roze  tint achter op mijn lippen, vooral de subtiele glans op mijn lippen vind ik erg mooi! De vanille geur verdwijnt snel eenmaal je de lipstick aanbrengt op je lippen, vind ik niet zo erg. Door dat de lipstick romig is blijft de lipstick na een maaltijd niet zitten, dan is het tijd voor de lipstick bij te werken! 
Maar ik ben fan, de lipstick ziet er leuk uit en de kleur van de lipstick is helemaal mijn ding! 

De Deco Delight Lipstick uit de Miami Beach collectie is nog steeds te verkrijgen bij de Kiko filialen of op de webshop van Kiko voor 3,90€ I.P.V 7,90€ 

Ik wens jullie alvast een fijn weekend & ik zie jullie terug op maandag,



*vanaf 1 september terug elke dag een artikel, dan is de zomerschema voorbij! 










30 opmerkingen

  1. Wat een leuk kleurtje! Erg leuk ook met die blauwe bolletjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zelf vind de lipstick er leuk uitzien, hahaha :)
      X

      Verwijderen
  2. Oeeh, hij is zo mooi! Ik had deze bijna gekocht in de winkel. Alleen al om de prachtige verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig dat die stipjes heeft! Hele mooie lipstick. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk bedacht van Kiko die stipjes :)
      X

      Verwijderen
  4. wat apart de schattige kleine stipjes, zowel op de huls als op de stift zelf....hij ziet er op het gebied van kleur mooi uit en hij staat je echt leuk...leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die stik is erg gaaf zeg, bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke lipstick! die bolletjes zijn leuk gedacht! ik ben benieuwd naar je artikels vanaf 1 september!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave, speelse lipstick en de kleur is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De uitstraling van de lippenstift is niet mijn ding, maar de kleur is wel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur is idd erg mooi, iedere heeft natuulijk zijn eigen smaak van Hulzen :)
      X

      Verwijderen
  9. Wat een leuke lipstick! Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik vind hem wel heel tof! Het kleurtje staat je ook heel mooi. En KIKO vind ik ook een erg fijn merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verpakking en vind de kleur natuurlijk ook erg mooi aangezien ik gek ben op roze x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dat weet ik van jou dat je net zoals ik dol bent op roze lipsticks ;)
      X

      Verwijderen
  11. Ik zag al een prachtige foto voorbijkomen op Instagram. Ik vind de blauwe spikkeltjes onwijs geinig! De tint staat je prachtig, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een aparte verpakking! Ziet er leuk uit en mooie kleur ook

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lippenstick. De stipjes vind ik schattig en tegelijkertijd krijg ik er kriebels van. Leuk prijsje had deze lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig met die stipjes :D Ook een mooi kleurtje voor dagelijks gebruik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en gave lipstick is dit! Ziet er erg speels uit en het kleurtje is ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️