Mijn Favorieten Van De Maand Juli!

Hallo beauty's, we zijn ondertussen al augustus maar het is nog niet te laat voor mijn favorieten van de maand Juli te laten zien. Ik heb een paar nieuwe producten ontdekt maar ook een paar producten die ik al een tijdje in mijn stash heb liggen die ik in de maand Juli terug heb ontdekt, kijken jullie mee naar mijn favorieten van de maand Juli? 



-Kiko Crystal Fusion Face Serum: Deze serum vind ik heerlijk in gebruik vooral tijdens de zomer, de serum trekt snel in de huid en voelt niet vettig aan, mijn huid voelt zacht en hydrateert aan. 


-Nivea Sun Gezichtszonnecréme: In de plaats van een dagcréme gebruik ik nu een gezichtszonnecréme, die van Nivea vind ik erg fijn omdat deze gezichtszonnecréme geen vettig laagje achterlaat op de huid! 


-Sampar Golden Glow: Als het warm weer is gebruik ik zo min mogelijk een BBcream of een foundation. Deze golden Glow van Sampar is een goede vervanging, is wel niet zo dekkend als een foundation/BBcream, maar ik vind het resultaat erg mooi na gebruik heb ik een licht gebruinde huid met een mooie Glow! 


-Mylėne Cherry Mix Hair Repair Masker: Deze haarmasker vind ik zo heerlijk zomers ruiken, na gebruik voelt mijn haar zacht aan en is mijn haar gemakkelijk doorkambaar, ook ruikt mijn haar heerlijk naar kersen Jamiej! 


-Kiko Blush 03 Brazilian Pink: Deze Blush van Kiko heb ik vorige zomer gekocht en ik heb de Blush nu helemaal terug ontdekt, en ik weet meteen waarom ik zo gek was op deze Blush! Deze Blush is zo mooi en is de perfecte Blush voor te dragen tijdens de zomer! 

-Essence Stay All Day Concealer: Ik ga nooit de deur uit zonder concealer! Deze concealer van Essence vind ik een budget topper omdat deze concealer de perfecte kleur is voor onder mijn ogen. De concealer brengt fijn aan en trekt niet in de lijntjes, Bye bye donkere kringen! 


-Gosh Smokey Eyes Palette 03 Plum: De laatste tijd draag ik vaak paarse oogschaduw en ik heb dit Palette terug ontdekt! Het pigment is erg goed en de oogschaduw's brengen fijn aan en is gemakkelijk te blenden! De oogschaduw's zijn wel een beetje poederig, maar ik tik toch altijd eerst mijn kwast af vooraleer ik de oogschaduw's aanbreng op mijn oogleden. 

-BE Lash Suprême Volume Mascara Black: Deze mascara vind ik erg fijn, vooral omdat deze mascara mijn wimpers een mooie volume en lengte geven! De mascara laat geen klontertjes achter en blijft een hele dag perfect zitten. 


-Mac Lustre Lipstick Lovelorn: Ik ben dol op deze lipstick! De kleur vind ik erg mooi en is de ideale lipstick voor elke dag te dragen! 

-Paul Frank Clancy's Cotton Candy Lip Smacker: Voor het slapen gaan breng ik altijd een lippenbalsem aan op mijn lippen, ik vind deze lip smacker heerlijk in gebruik! Vooral de geur is lekker, het ruikt naar snoepjes! 


-Victoria's Secret Mango Temptation Fragrance Mist: In de zomer vind ik het heerlijk voor in de plaats van een parfum een body mist te gebruiken, deze van Victoria Secret vind ik heerlijk en verfrissend tijdens de zomer! De geur blijft natuurlijk niet zo lang hangen als een parfum, maar dat vind ik niet zo erg want ik vind het heerlijk om telkens opnieuw met deze body mist te sprayen! 

Dit waren mijn favorieten van de maand Juli & ik wens jullie nog een fijne donderdagavond, 


*Dit zijn mijn eerste product foto's met mijn nieuwe Camara Nikon 3200










20 opmerkingen

  1. Oeh la la, wat een mooie favorieten! De serum van Kiko lijkt me een heerlijk product. Wat een prachtige kleur is Lovelorn van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Lovelorn is een prachtige kleur, ik ben er alvast dol op!
      X

      Verwijderen
  2. Mooie producten allemaal vooral die blush van Kiko en wow lovelorn kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Manon, een tijdje geleden heb ik een review geplaats van lovelorn :)
      X

      Verwijderen
  3. Oh wat een fijne favorieten! Die blush van kiko zier en zo prachtig uit. De concealer van essence is ook 1 van mijn favorieten x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Melissa, Ojaa de blush is echt prachtig van Kiko :)
      X

      Verwijderen
  4. Klinken als fijne producten, ik hou er ook van om een body mist te gebruiken in de zomer inplaats van parfum. Heb er 3 van VS. Die concealer van essence is inderdaad erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga nog body mist bijkopen van de VS! Ik ben grote fan nu! X

      Verwijderen
  5. Wat een fijne producten! En je foto's zijn prachtig met je nieuwe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Emke, fijn dat je hebt opgemerkt :)
      X

      Verwijderen
  6. Mooie favorieten vooral het GOSH palette ga ik even onthouden x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bianca, oo wat leuk dat je de palette ga onthouden :)
      X

      Verwijderen
  7. Mooie favorieten en mooie foto's ook! Lovelorn lijkt mij ook wel erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo meid,
    Ik zou graag die van VS eens willen uittesten, maar ze zijn allemaal goed van qua geur eigenlijk.
    Ik heb ook die Essence concealer, hij is inderdaad heel goed vind ik zelf ook.

    XOXO Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Naomi, de VS body mist ruikt erg heerlijk. Dus ik denk wel als deze lekker ruikt dat ze allemaal lekker gaan ruiken ;)
      X

      Verwijderen
  9. Daar heb je de blush van Kiko weer, wat een parel is het toch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie favorieten. Die body mist lijkt mij heerlijk! En waaw die blush van Kiko ziet er zo prachtig uit. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️