My Photo Diary #7

Hallo Beauty's, de maand juli is voorbij en het is terug tijd voor mijn Photo Diary te laten zien aan jullie! Kijken jullie mee wat ik zoal heb gedaan in de maand juli? 



-Ik had eens een momentje nodig voor mijzelf en met een maskertje van Sisley kon ik heerlijk ontspannen! 

-Een selfie met Sookie, ze is zo lief! 


-Deze douchegel met de geur Papaya & Avocado is zo heerlijk, de verpakking is zo leuk! 


-De nieuwe limited Edition Travel De Luxe was te verkrijgen bij het Kruidvat, ik heb gewoon de Travel Palette gekocht en ik heb het al aan jullie laten zien in een artikel. 


-Hoe Cute zijn deze balpennen van de Minions? Ik vind ze Cute :) 


- Ik hou van Pizza, deze was zo lekker! 


-Pakketje van iciparisxl was aangekomen met deze producten van BE. 


-Kaarsen versierd met de tattoos van de Action, ik vind ze er meteen leuker uitzien! 


-Mijn haar laten drogen aan de lucht, en mijn golvende krullen vind ik mooi en vooral zomers! Meestal stijl ik mijn haar, als het warm weer is gebruik ik liever zo weinig mogelijk mijn haardroger en stijltang!


-Deze Master Taste Cookie Dough Icecream vind ik zo lekker, is trouwens te verkrijgen bij de Lidl! 



-Parfum gekocht bij de Lidl Suddenly en ruikt exact het zelfde naar Coco Mademoiselle van Chanel, die van Suddenly is de perfect dupe! 


-Bij de Action heb ik een parfum pakketje gekocht voor mijn vriend (Dimitri) van Enrique Iglesias, ruikt heerlijk maar het wel een zware geur. Deze parfum is ideaal voor te dragen op een warme zomeravond! 


-Mijn nieuwe Dolce Gusto, ik had eerst de dolce Gusto die niet automatisch ging en deze gaat nu automatisch. Ben er zo blij mee en vind hem er leuk uitzien! 



-Ojeej een aardbeien taartje, Oo ik krijg al meteen weer zin van naar deze foto te kijken! 


-Een selfie met mijn vriend Dimitri! We waren beiden klaar voor te vertrekken naar Sluis! 


-Na het shoppen kan een warme chocomelk heerlijk zijn en vooral met een chocolade muffin erbij! 


-Mijn Douglas bestelling was aangekomen, Mariëlle  had de winactie gewonnen van de Douglas Giftcard terwaarde van 15€ en ik heb de Giftcard trouwens al opgestuurd naar Mariëlle! 


-Iemand op instagram vroeg naar mijn Bronzer stash en dit is trouwens mijn Bronzer stash! 


-Tijd voor een selfie met mijn nieuwe blouse van de JBC. 


-Een dagje aan zee, ik en Dimitri hebben ge eten in een Italiaans Brasserie en het was heerlijk, maar veel te veel hahaha! 


-Een foto aan zee, het was die dag prachtig zonnig weer! 


-Wij gaan altijd naar de zee in Oostende, de zee kan zo mooi zijn! 


-Mijn aankopen van een dagje in Oostende, achter dat we een wandeling hebben gemaakt aan de zee hebben we nog vlug eens naar het centrum geweest en natuurlijk kwam ik niet met lege handen naar huis! 


-Luikse wafel met chocoladesaus, hmm heerlijk! 


-Zoals iedere jaar geef ik bij mijn thuis een demonstratie van Myléne en dit zijn mijn aankoopjes! 



-Bij het kruidvat zag ik lipsmackers liggen van Paul Frank, ik vond ze zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen. 


-Zin in een frietje? 


-Bij Vanessa  heb ik een douche foam gewonnen van Kneipp, ik ben er zo blij mee! Binnenkort hier meer over! 


-Ik heb make-up producten ontvangen van BornPrettyStore voor te reviewen op mijn blog, deze week ga ik de lipstick laten zien aan jullie! 


-Afgesproken met een vriendin die ik al van kleins af ken, het was een leuke gezellige avond! 


-Tijd voor feestzoenen, ze zijn zo lekker en is te verkrijgen bij de Action! 


-It Is Coffee Time, ik heb een koffie hoekje gemaakt in de keuken! Nog leuker voor Dimitri voor iedere morgen zijn koffie te drinken, ik drink zelf geen koffie maar wel een warme chocomelk! 


-Ik hou van Nude Lips :) 


-Hmm ik ben dol op pasta met pesto en gestoofde groentjes! 


-Een nieuwe Blush gescoord bij Di, binnenkort ga ik de Blush laten zien in een artikel! 


- Product foto's nemen voor mijn blog vind ik altijd leuk voor te doen! 


-Mijn eerste Dior Blush gekocht, oehh..ik vind deze Blush zo mooi! Binnenkort hier meer over in een artikel, ok ik geef toe ik heb een Blush verslaving! 


-Pakketje aangekomen van Esmeralda, iemand die ik volg op instagram. Ik had een tijdje geleden wax tarts gewonnen van Yankee Candle en als extra kreeg ik een Mac lipstick, wat ik erg lief vind <3 


-Deautybox van de maand juli is aangekomen, ik heb de inhoud al laten zien en ik vond de inhoud erg tegenvallen! 


-Een nieuw huisgenootje een schattige cactusje! 


-Ik ben dol op ijsjes en vooral met de smaak kersen, heerlijk! 


-De klusjesman heeft gekomen voor nieuwe elektriciteit te leggen in onze badkamer en voor onze nieuwe kasten op te hangen, Dimitri heeft al de twee kolom kasten afgebroken en onze slaapkamer was een puinhoop met al mijn producten! 


-Dit is onze nieuwe badkamer meubel, ik ben er zo blij mee en ik vind hem prachtig! In september komen ze onze nieuwe deur plaatsen en dan kunnen we verder betegelen. Ik heb tot 1u s'nachts mijn badkamer staan poetsen overal stof en steen brokken, ik heb al mijn producten gesorteerd en in de kasten geplaatst maar ik heb ook veel weg gegooid dat we toch niet meer gebruiken! 


-Ik heb een nieuwe spiegelreflex Camara de Nikon D3200, ik ben er zo blij mee maar ik moet er nog mee oefenen. Ik kan al niet wachten voor mijn product foto's te fotograferen met mijn nieuw speeltje! Binnenkort nog betere product foto's :) 


-Deze zomergevoel douchegel met de geur watermeloen & munt is zo heerlijk van Kneipp, binnenkort meer hierover! 


-Mijn make-up aangebracht en ik kon vertrekken naar de Action! 

-Mijn aankoopjes van de Action & het kruidvat, ik ben zo benieuwd naar de producten van Wet'n Wild! 

Dit was mijn Photo Diary van de maand juli, ik hoop dat jullie dit leuk vinden voor te zien? 
Wat hebben jullie zoal gedaan in de maand juli? 
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 




















































4 opmerkingen

  1. Wat weer een fijn overzichtje! Hmm pasta pesto met gestoofde groentjes wil ik wel eens proberen. En die balpennen van de minions zien er inderdaad schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Pasta met pesto en gestoofde groentjes moet je zeker eens proberen, heel lekker :) X

      Verwijderen
  2. wat heb je weer een uitgebreid artikle gemaakt, met al die mooie producten...wat zal het genieten zijn , m aan de slag te kunnen met je nieuwe camera....lucky girl...
    leuk foto van Sookie en jou samen....zo liefjes!..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn nieuwe Camara al uitgeprobeerd en ik vind hem geweldig :)
      Wat lief van je Petra, knuf!
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️