NYC Gel Gloss Nail Polish!

Hallo beauty's, een eindje geleden was ik bij het Kruidvat en ik zag dat NYC nieuwe nagellakjes in het assortiment hadden. Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt en ging ik zonder enige twijfel met een lakje naar huis! Vandaag ga ik aan jullie mijn nieuwe zomerse lakje laten zien, kijken jullie mee? 
De nieuwe lakjes van NYC zijn niet zomaar een lakje maar ze zouden een gel look moeten geven aan je nagels net zoals gellak maar dan zonder uv/ledlamp en wel tot 10dagen perfect blijven zitten, ben benieuwd of het wel werkelijk zo zal zijn! Het lakje vind ik er alvast leuk uitzien, de verpakking doet mij een beetje denken aan de lakjes van Opi! Maar dan wel smaller en langer, de verpakking heeft ook witte details en de kleur die ik heb gekozen is een fel roze kleur!


Het lakje heeft natuurlijk een naam gekregen 301 Harlem Figure, na openen blijft het lakje 30M houdbaar! 


NYC omschrijft: Een Gel manicure, maar dan @home. Creëer een gel look zoals in een nagelsalon, maar dan snel en makkelijk zodat je geen tijd verliest! De kleuren van Shine in A Minute zijn perfect voor een luxe glamour look. Een langdurig effect binnen 60 seconden! 

*Het kwastje is perfect van breedte want zo kan je in één enkele beweging volledig je nagels lakken! 


Het resultaat op mijn nagels: Oehh...ik ben dol op dit kleurtje, een mooie zomerse roze kleur met een mooie glans! Het lakje lakt erg fijn en met één laagje waren mijn nagels al gedekt, maar voor nog een  mooier resultaat breng ik altijd twee laagjes aan op mijn nagels! 
De houdbaarheid van het lakje is erg goed, maar het blijft bij mij geen 10 dagen op mijn nagels zoals NYC beloofd. Na 5 dagen begon het te chippen en dat vind ik al erg goed want meestal met andere lakjes ga het na drie dagen al beginnen chippen, toch bij mij! De droogtijd vind ik super, na enkele seconden was de nagellak volledig droog!


Op mijn ringvinger heb ik deze topcoat gebruikt van Essence, maar je ziet geen enkele glitters op mijn nagels wat een tegenvaller! Gelukkig is deze topcoat niet meer te verkrijgen en heb ik het gekocht met een korting van 50%! 

*Ik ben wel fan van het lakje van NYC Gel Gloss, de houdbaarheid vind ik erg goed maar spijtig dat het er niet 10 dagen zijn! 


NYC Gel Gloss Nail Polish is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 2,99€
Ik  wens jullie alvast een fijne weekend & ik zie jullie terug op maandag, 










17 opmerkingen

  1. wat een mooie snoep achtige roze kleur, heel erg mooi....dit is wel ook echt mijn smaak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa inderdaad dit kleurtje is erg snoepachtig en lief tegelijk :)
      X

      Verwijderen
  2. Oehlalala heel mooi kliertje! Lekker zoet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Volledig mee eens, ik hou nu eenmaal van roze :)
      X

      Verwijderen
  4. leuke lakje! jammer dat de top coat van Essence geen glitter niet zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer van de topcoat van Essence, ik had meer glitters verwacht!
      X

      Verwijderen
  5. Heel mooi kleurtje, heb nog geen enkele lak gehad die het langer dan een dag of 3 uithield, 10 dagen is denk ik toch niet haalbaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was al blij dat het lakje 5dagen bleef zitten, maar idd met de meeste lakjes blijft het bij mij ook maar 3 dagen zitten :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat een mooi kleurtje! Lekker zomers ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De NYC nagellak vind ik erg mooi alleen jammer dat die zijn belofte van 10 dagen niet na komt x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi roos kleurtje is dit :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️