Personal / My Boyfriends Birthday!

Hallo beauty's, het is al een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijke artikel heb geplaatst op mijn blog en vandaag ga ik vertellen hoe het met mijn gaat. Maar eerst wil ik mijn vriend een gelukkige verjaardag wensen omdat hij vandaag jarig is, spijtig dat Dimitri vandaag moet werken maar in het weekend gaan we het dan met ze tweetjes zijn verjaardag vieren! Als je dit leest, gelukkige verjaardag lieverd en ook al moet je werken maak er toch een gezellige dag van te samen met je collega's! Hoe gaat het nu met mij? Met mij gaat het heel erg goed, mijn eerste werk week is al terug voorbij en wat ben je het snel terug gewoon voor te gaan werken! Het weekend is ook al terug voorbij en straks moet ik ook om 14u gaan werken, gisteren ben ik met mijn schoonzus naar Floralux geweest en je kan het niet geloven wat ik daar heb gezien! Het is eind augustus en ze verkopen al kerstversiering, ik vind het wel te vroeg want Sinterklaas moet nog komen voor de kindjes! De kindjes gaan bijna niet meer het verschil weten tussen de kerstman en sinterklaas, zo erg is het! Op instagram heb ik mijn nieuwe Camara Nikon D3200 laten zien, ik heb dan eens op een zaterdag een heledag product foto's genomen voor artikels en op mijn Camara scherm zag de foto's er goed uit tot dat ik ze op mijn laptop aan het bekijken was! Al de foto's waren wazig en mislukt dus ik kon opnieuw beginnen, dag erna begon ik opnieuw er waren er dan wel 100 gelukt en de rest van de foto's  terug mislukt! Ik had dan pijn in mijn nek want die Camara weegt meer of mijn vorige Camara en ik heb er geen geduld voor want mijn foto's moeten direct perfect zijn, ik heb naar media markt geweest en uitleg gevraagd over een compacter Camara maar die de zelfde resultaat heefd van foto's als een grote spiegelreflex Camara. De winkelbediende helpte mij heel erg goed en zei dat iedere fotograaf naar een compacter model gaat omdat ze minder wegen en ze regelen de wazigheid van je foto's vanzelf en je kan er ook grotere glenzen op de compact Camara steken voor nog meer uit te zoomen enzo..! Ik ging dan met een compact Camara naar huis en heb de Camara meteen uitgetest en de foto's zijn inderdaad mooi van kwaliteit net zoals de foto's van mijn Nikon D3200, geen wazige foto's meer en geen nek pijn meer! Ik heb nu intussen tijd mijn NikonD3200 verkocht en ik moet het wel eerlijk toegeven dat het de eerste moment pijn deed aan mijn hart omdat ik er zo blij mee was, maar ik heb er geen geduld voor en eerlijk? Er geen tijd voor om elke dag opnieuw alles te fotograferen omdat ik moet gaan werken en mijn huishouden doen, respect voor mede bloggers die er wel beter overweg mee kunnen met de Nikon D3200!

Hoe gaat het met mijn blog: met mijn blog gaat het super, mijn blog is enorm gegroeid en dat maakt mij dolgelukkig! Iedere dag krijg ik lieve reactie's en is altijd leuk als je s'morgens uit je bed komt en al de reactie's leest, heerlijk vind ik het! Binnenkort komt er een Verjaardag's winactie online omdat ik natuurlijk ook verjaar op 25september en dat moet ik natuurlijk vieren met jullie! De zomerschema is ook voorbij dus vanaf nu terug elke dag een artikel, ik ga deze week eens mijn lipgloss stash laten zien en er komen nog veel leuke reviews aan!

Ik ga nu dit artikeltje afsluiten en ik wens jullie nog een fijne maandag,



12 opmerkingen

  1. Een fijne verjaardag gewenst voor je vriendin! Ik heb de Nikon D3200 al enkele maanden maar ik moet er telkens ook nog mee zoeken. Wel ben ik enorm blij met mijn aankoop! Wel lijkt een compactere camera mij ook handig om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie of als je een dag wil vloggen of ploggen :) En super dat het zo fijn gaat met je blog x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is geen vriendin die jarig is maar mijn vriend :), ik had er geen geduld voor hahaha :)! Ik ben ongeduldige persoon en spijtig heb ik de camara moeten verkopen ik natuurlijk geen drie camara's houden heb nog mijn oudere camara ook liggen! X

      Verwijderen
  2. Ik heb de Nikon D3200 en heb nooit problemen gehad! Een compact camera is wel makkelijker om mee te nemen idd, die neem ik er ooit misschien nog wel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah jammer van die camera, er kruipt inderdaad heel veel oefenen in, duurde erg lang voor ik ermee kon werken maar zou mijn spiegelreflex toch niet meer kunnen missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met Dimitri, geniet maar heerlijk van het vieren van zijn verjaardag in het weekeinde....wat jammer van de camera, maar soms passen dingen gewoon niet zo heel goed bij hoe je bent....ik heb zelf een aantal apparaten die echt niet bij mij passen en dat geeft dan behoorlijke frustratie, beter is het dan om iets anders uit te kiezen....en weer lekker plezier te beleven aan wat je doet...
    ( j bent trouwens op dezelfde dag geboren als mijn dochter, alleen wel in een ander jaartje )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelicteerd nog met Dimitri! Fijn ook dat het verder goed gaat met jou en met je blog, alleen balen dat het met de foto's niet meteen goed gaat, maar dat komt vast nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah gefeliciteerd met je lover! Heel fijn dat je het van het weekend saampjes gaat vieren. En wat goed dat je blog zo goed gaat! Heel fijn <3

    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van de camera! Het is soms ook een heel gedoe om alles uit te zoeken. Ik ben wel benieuwd naar de compacte versie.
    Nog een gelukkige verjaardag aan je vriend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk artikel om te lezen, jammer dat het steeds niet lukte om de foto's te maken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een nieuwe camera vergt heel wat oefening! Zelfs ik moet mijn camera nog wat beter leren kennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je vriend! en leuk dat je blog zo gegroeid is :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️