Shopblog / Primark!

Hallo beauty's, mijn verlof is intussen tijd voorbij want gisteren was het mijn eerste werkdag! Ik ben het al snel weer gewoon voor terug te gaan werken, vorige week maandag ben ik en mijn vriend (Dimitri) naar de Primark geweest in de Langemunt straat in Gent. Het was voor mij de eerste keer dat ik naar de Primark ben geweest en wat is die winkel groot en goedkoop, ik had niet gedacht dat ze daar leuke kleding hadden! Kijken jullie mee naar onze aankoopjes? 


-Dimitri heeft een leuke bordeaux kleurige trui gevonden, die hij deze herfst met veel plezier ga kunnen dragen! 

*Prijs 12,00€ 


-Een topje met spaghetti bandjes draag ik graag in de winter onder mijn dikke trui en in de zomer draag ik het graag voor in de tuin te werken enz..! 

*Prijs 2,30€ 


-De Primark heeft leuke blouses, ik kon bijna niet kiezen want ze hadden er zoveel! Ik heb dan maar deze licht blauw blouse meegedaan omdat ik nog geen z'n kleur in mijn kast heb hangen! 

*Prijs 11,00€ 


-Kort jeans short heb je nooit teveel en voor deze prijs kon ik het niet laten liggen! 

*Prijs 5,00€ I.P.V 7,00€


-Ik draag graag blouses en deze créme kleurige/wit vond ik zo mooi en voor de prijs hoef je het niet te laten! 

*Prijs 7,00€ 


-Dimitri heeft vier t-shirts uitgekozen, twee t-shirts zonder tekening en de andere twee hebben wel een tekening! 

*Prijs twee t-shirts zonder tekening 2,50€ per stuk 
T-shirt Bob Marley 10,00€ 
Wit kleurige t-shirt 6,00€ 


-Toen ik deze pantoffels zag liggen was ik meteen verliefd, ik vind ze zo Cute! 

*Prijs 5,00€ 


-Primark heeft enorm veel accessoires en ik vond deze leukerds! 

*Prijs voor beide 1,50€ per stuk  


-Oeps ik kon het niet laten voor een kijkje te gaan nemen bij de beauty afdeling, ik ging met een oogschaduw palette en een bronzer naar huis! 

*Prijs Eyeshadow 2,50€ 
Bronzer 2,50€ 


-Primark heeft ook verschillende heerlijke geurkaarsen van groot naar klein, ik heb gekozen voor een kleine formaat omdat ik ze eerst wil uitproberen en de geur die ik heb gekozen is Red Berry & Jasmine. Heerlijk! 

*Prijs 1,00€ 

Dit zijn mijn aankoopjes van de Primark en ik ben goed geslaagd in totaal ben ik 72,30€ kwijt voor een volle zak, vind ik echt geen geld en ik ga zeker deze winter nogmaals naar de Primark! 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 












22 opmerkingen

  1. Heerlijk he dat je bij Primark je hele tas kunt volgooien dan dan maar een paar tientjes kwijt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ojaa heerlijk winkelen, hahaha :)
      voor het geld hoef je het zeker niet te laten!
      x

      Verwijderen
  2. Leuk dat je lekker hebt geshopt bij de primark, zo'n fijne winkel! Heerlijk, en wauw die slofjes zijn cuuuuute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zot van mijn slofjes, durf ze bijna niet dragen omdat ik ze te mooi vind "oeps"!
      x

      Verwijderen
  3. Leuke aankoopjes! En helemaal niet duur ook inderdaad, maar daar staat de Primark om bekend. Leuk dat je ook wat make-up hebt meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik was naar de make-up daarom heb ik er gekocht voor uit te proberen voor artikels :)
      x

      Verwijderen
  4. wat een heerlijke spulletjes heb je gevonden, de witte blouse en de pantoffeltje zijn zo schattig, echt heel leuk en betaalbaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh eerste keer Primark ja? Haha als je eenmaal bent geweest wil je bijna niet anders meer. Heerlijk om eens lekker los te gaan voor weinig geld. Leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa het was de aller eerste keer :)
      nee ik wil niet anders meer, ik ga zeker nog eens terug!
      X

      Verwijderen
  6. Die pantoffels zien er leuk uit en lijken mij ook nog eens lekker zacht zitten x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zitten heerlijk Bianca, je voeten zijn verwent in deze pantoffels :)
      X

      Verwijderen
  7. wat lekker, ik ga in de herfstvakantie hopelijk ook eens naar Gent met mijn mama om de Primark te bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk, je moet zeker eens gaan naar de primark het is de moeite ;)
      X

      Verwijderen
  8. Ben erg benieuwd naar de oogschaduw en bronzer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu heb ik ook weer zin om naar de Primark te gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen! En leuk dat je de bronzer ook hebt ben er zelf heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke aankopen! Jaloers op de bronzer haha, die is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke aankopen! Jaloers op de bronzer haha, die is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke aankopen! Jaloers op de bronzer haha, die is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️