Unboxing / DeautyBox Augustus!

Hallo beauty's, gisteren heb ik mijn Deautybox ontvangen en het is niet zomaar een box want Deauty is jarig deze maand en ze vieren met ons hun drie jaar! De inhoud deze maand bevat maar liefs 4 fullsize producten, ik kan al niet wachten voor de inhoud aan jullie te laten zien! Kijken jullie mee? 


-Merci Handy Hand Cleansing Gel Full size

Een flesje Merci Handy is onmisbaar in je handtas! Gedaan met kleverige of vette handen na het eten van dat ijsje of die frietjes! Deze gel reinigt je handen zonder dat je ze moet spoelen en maakt ze heerlijk zacht dankzij de toegevoegde vitamine E en de hydraterend parels. 

*Full size 30ml, aanbevolen verkoopprijs 3€ 


-Unani Dermo Defense Face Mist Full size

Nood aan een kleine pauze en verfrissing in de dagelijkse stress? Deze vitaliserende mist voor gelaat met Curculigo orchidee wortel extract brengt de pH van de huis in no time in balans. De structuur  van de huid wordt hersteld en de huid kan beter tegen de alledaagse agressies. Deze face mist kan ook gebruikt worden om make-up te fixeren. Uitgelopen mascara of vlekkerige found de teint krijgen geen kans! 

*Full size 125ml, aanbevolen verkoopprijs 14€ 


-Shiseido Bio Performance Advanced Super Revitalizing Cream 7ml

Deze créme is één van de bestsellers van Shiseido en dit is geen toeval aangezien deze créme de huid slechts in één week gladder en zachter maakt. De créme verfijnt de huidtextuur en vermindert rimpels en onderhoudt het juiste hydratatiepeil van de huid. De huid voelt onmiddelijk fris, zacht en helemaal gehydrateerd aan. Handig is dat deze créme uitstekend is voor alle huidtypes! 

*Full size 50ml, aanbevolen verkoopprijs 97€ 


-Jelly Pong Pong Bare Necessities (Highlighting Pencil) Full size 

Dit wonderpotlood is gemaakt met Maracuja en Rooibos thee extracten, krachtige natuurlijke antioxidanten die helpen de huid te genezen en deze een stralende look te geven. Waarom is dit een wonderpotlood? Het is mulifunctioneel! Zo kan het gebruikt worden als highlighter, oogschaduwbasis en concealer of als eyeliner om je ogen die open, wakkere uitstraling te geven. Jellyng Pong is een Londens make-upmerk dat in 2003 werd opgericht door Susan Chyi, zij wilde een merk op de markt brengen dat erkent dat elke vrouw 'different en perfectly unique is! Het zijn producten met 'soul' en er zit vaak een grappige verhaal achter. En ook heel belangrijk, ze werden niet getest op dieren, enkel op Friends & Family! 

*Full size 1,5g, aanbevolen verkoopprijs 16€ 


-T.Leclerc Exquis À Lévres Full size 

Lips without lipstick are Like cake without frosting! Maak je lippen daarom onweerstaanbaar met deze voloptueuze roze kleur van T.leclerc. Deze lippenstift in potloodvorm is niet alleen praktisch maar ook leuk en chique. Je brengt deze net zo gemakkelijk aan als een klassieke lippenstift. Één laag volstaat om een schitterende kleur op je lippen te toveren. De voedende en Hydraterende formule zorgt voor een natuurlijke comfort op de lippen, de hele dag lang. Gemaakt uit verschillende soorten was, geselecteerd voor hun lichtheid en aanhechting die zorgen voor een langdurige maquillage. Voor intenser resultaat breng je meerdere lagen aan. 

*Full size 1,8g , aanbevolen verkoopprijs 18€ 


Dit was de inhoud van Augustus en ik vind de inhoud deze keer erg leuk! Er zit leuke make-up tussen waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben, ook naar de face mist ben ik erg benieuwd naar! 
Wat vinden jullie deze keer van de inhoud? 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 









13 opmerkingen

  1. Ik ben benieuwd naar die laatste 2 producten, heel mooie inhoud inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eerlijk? ik ben benieuwd naar alles hahaha :)
      idd de inhoud is deze keer erg leuk!
      X

      Verwijderen
  2. Volgnes mij zou ik hier ook wel heel blij mee zijn, het ziet er heel goed uit en zeker de make up producten zijn erg leuk....ik ben erg benieuwd naar het highlighting potlood

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga de potlood uitproberen, ik ga het dan wel laten zien in een artikeltje ;)
      X

      Verwijderen
  3. Ik ben eigenlijk super blij met deze box! :-) Mijn handgel was de Lollipop variant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk! Ik zelf ben er ook super blij mee :)
      X

      Verwijderen
  4. Mooie box, hier zou ik heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik goed geloven, de inhoud is deze keer erg leuk :)
      X

      Verwijderen
  5. Ik vind de box mooi, zeker de crème van Shiseido spreekt me aan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ook niet wachten voor de Créme uit te proberen :)
      X

      Verwijderen
  6. Wooah wat vet dat er een Shiseido creme bij zit!! Daar zou ik wel echt blij mee zijn, ben dol op huidverzorging haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik ben er ook erg blij mee, ben benieuwd hoe de créme zal werken op mijn huid ;)
      X

      Verwijderen
  7. Wat een mooie inhoud! Lekker full-size producten. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️