Wat Ik Heb Opgemaakt In De Maand Juli!

Hallo beauty's, in de plaats van gisteren ga ik vandaag aan jullie mijn opgemaakte producten laten zien. Ik was gisteren doodop van te gaan shoppen in Antwerpen, vandaag ga ik gewoon naar de kapster en mijn huishouden doen. Maar eerst is het tijd voor mijn opgemaakte producten te laten zien, kijken jullie mee? 


-Yves rocher Hydra Vėgėtal Tonic: Deze tonic van Yves rocher vind ik erg fijn en vooral erg verfrissend tijdens de zomer. Ik ga deze Tonic opnieuw bestellen op de webshop van Yves rocher! 

-La Roche-Posay Effaclar Schuimende Zuiverende Gel: Deze Facewash is ideaal als je last hebt van puistjes, ik vind de Facewash erg fijn en helpt effectief tegen puistjes! Ik gebruik deze Facewash niet meer en ik krijg terug een paar puistjes op mijn kin, ik ga de Facewash terug gaan halen bij de 
apotheker! 

-La Roche-Posay Effaclar Duo+: Net zoals de Facewash werkt deze verzorgingscréme tegen puistjes, ik vond de créme erg fijn en mijn huid was terug egaal. Maar ik gebruik nog een voedende dagcréme erop omdat mijn huid uitdroogt van deze créme van La Roche Posay! Ik ga de créme terug aanschaffen. 

-Eucerin Even Brighter Day Cream: Deze dagcréme van Eucerin was zo fijn, de créme was niet vettig en mijn huid voelde zacht en hydrateert aan! Ik ga ooit deze dagcréme fullsize aanschaffen, omdat ik de créme erg fijn vind! 


-Yves rocher Monoï De Tahiti: Deze Douche/Shampoo gebruik ik als shampoo, de geur is heerlijk en mijn haar voelt zacht aan en is gemakkelijk doorkambaar. Grote favoriet van mij en is heerlijk te gebruiken tijdens de zomer, ik heb nog twee flessen in voorraad staan! 

-Green & Fresh The Fragrance Showergel: De douchegel ruikt lekker naar zoete groene appels, maar ik heb geen wauw gevoel bij deze douchegel! De douchgel schuimt wel lekker maar ik zou de douchegel niet meer opnieuw kopen, de douchegel was een eindje geleden te verkrijgen bij de Action te samen met een parfum en de parfum vind ik wel erg fijn! 

-Biocura Scheergel: Deze scheergel die ze iedere jaar verkopen bij de Aldi vind ik erg fijn! De geur is  lekker subtiel en na gebruik voelen mijn benen super zacht aan, ik koop iedere jaar de scheergel opnieuw! 


-Yves rocher Langdurige Hydraterende Handcréme: Mijn vriend (Dimitri) gebruikt graag de handcréme van Yves rocher, omdat de handcréme snel intrekt zonder dat het een vettige laagje achter laat. Na gebruik voelt zijn handen zacht en hydrateert aan, ik ga de handcréme opnieuw aanschaffen als ik eens een bestelling ga plaatsen op de webshop van Yves rocher. 

-Yves Rocher Fruits Noirs Blackberries Hand Soap: Deze handzeep ruikt heerlijk! Alleen was de handzeep snel op, vind ik wel jammer want de handzeep is niet meer te verkrijgen bij Yves rocher! 


-Dm Balea Aardbeien masker voor de normale huid: Deze maskertje was erg fijn, en vooral de aardbeien geur! Na gebruik van dit maskertje, voelt mijn huid zacht en hydrateert aan! Jammer dat er geen Dm bij mij in de buurt is, want ik had zeker dit maskertje gekocht voor mijn huid terug opnieuw te verwennen. 

-Yankee Candle Wax Tart Bahama Breeze: Deze wax tart vind ik heerlijk! De geur is vooral erg zomers, ik krijg meteen zin in een cocktail! Deze wax tart zou ik opnieuw bestellen. 

Dit zijn mijn opgemaakte producten van vorige maand en wat mij opvalt hebt ik veel opgemaakt van Yves rocher, ik vind Yves rocher een fijn merk en ik gebruik graag hun producten. 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 







17 opmerkingen

  1. Wat heb je een boel fijne producten opgemaakt Saraya! Die Eucerin crème heb ik hier ook nog staan, al heb ik hem nog niet gebruikt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Julie, zeker eens uitproberen de créme van Eucerin :)
      x

      Verwijderen
  2. Leuk om te zien. Die tonic van Yves Rocher vind ik ook heel fijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk! Ja eerlijk gezegd mis ik de Tonic al :)
      X

      Verwijderen
  3. Lovely products. If i may give a hint with the effaclar duo lotion. I know it says on the packaging to apply it all over the face but i know that a lot of people just use it on spots prone to break out. So i started to use it the same way and that work way better for me because it is really drying on the skin otherwise.
    I use the same face wash and i love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt zeker veel fijne producten opgemaakt van Yves Rocher, ik vind de producten ook echt haast altijd fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik heb die scheergel niet gezien bij aldi, stom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is al een tijdje geleden, altijd in juni liggen ze bij de Aldi denk ik!
      x

      Verwijderen
  6. Lekker al die opgemaakte producten. Heel veel zomerse producten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne producten heb je opgemaakt. Ik ken de Yves rocher Monoï De Tahiti lijn nog van vroeger (15 jaar terug) die producten blijven fijn en lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik wist niet dat deze producten al zo lang bestaan ;)
      ojaa ze blijven fijn en heerlijk!
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️