YvesSaintLaurent Rouge Volupté Shine Lipstick / Pink In Devotion!

Hallo beauty's, vandaag is het prachtig zomer weer buiten en ik ga er vanmiddag eens goed van genieten! Een tijdje geleden heb ik mijn eerste lipstick van YvesSaintLaurent gekocht in de kleur Pink In Devotion, ik was er al een tijdje nieuwsgierig naar en vandaag ga ik aan jullie deze prachtige lipstick laten zien. Kijken jullie mee? 
De lipstick is verpakt in een goud kleurige kartonnen doosje met zwarte details en je ziet de rode logo van YvesSaintLaurent erop staan, het kartonnen doosje straalt luxe uit en ik vind het altijd spannend voor te zien hoe de lipstick eruit ziet!


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick, 06 Pink In Devotion. De lipstick heeft een leuke naam gekregen! 


O My God is de lipstick niet prachtig! De huls van de lipstick is glanzend goud en rondom de lipstick  is er een gedeelte roze en eromheen kleine logo's van YvesSaintLaurent, zo mooi!! Ik kan er uren naar staren, ook staat deze lipstick overal mooi en vooral op je kaptafel! 


YvesSaintLaurent omschrijft: Laat u verleiden door sprankelende kleuren en het weldadige gevoel van pure hydratatie. Rouge Volupté Shine biedt niet alleen een stralende glans, maar ook extreem draagcomfort dankzij de toevoeging van microsferen die het hydratatieniveau tot 8 uur op peil houden. Daarnaast houden antioxidanten en emollienten in deze YSL lipstick de lippen zacht en gevoed. 


De lipstick is mooi schuin afgewerkt, zo kan je moeiteloos en netjes je lippen inkleuren! Ik vind de kleur zo mooi een fuchsia/roze kleur met subtiele zilver kleurige shimmers!  


De swachts: de lipstick heeft niet zoveel kleur af, maar je ziet toch een mooie fuchsia/roze kleur. De shimmers ziet je niet meer terug , dan zullen ze ook niet aanwezig zijn op mijn lippen, de lipstick heeft een mooie glans!  


Resultaat op mijn lippen: Ik ben verliefd op de kleur! Op mijn lippen heeft het meer kleur af dan op de swachts, de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en je ziet dat mijn lippen een glossy effect hebben! De shimmers ziet je niet terug op mijn lippen en mijn lippen voelen zacht en hydrateert aan. Ik voel de lipstick totaal niet zitten op mijn lippen, het is net zoals ik niets op heb. De lipstick overleefd wel een drankje en een hapje, maar na een volledige maaltijd is het tijd voor bij te werken en dat doe ik maar al te graag want zo zie ik nog eens de prachtige huls! 
Ik ben fan van de lipstick van YvesSaintLaurent en ik ga zeker nog andere kleurtjes aanschaffen! 

De YvesSaintLaurent Rouge Volupté in de kleur 06 Pink In Devotion is te verkrijgen bij verschillende Parfumerieën voor 34,95€ 
Ik wens jullie alvast een fijn weekend & ik zie jullie terug op maandag, 









29 opmerkingen

  1. De hulzen zijn inderdaad zo onwijs mooi! Leuke kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er zelf ook eentje en de formule is gewoon zo mooi en fijn! Ze glijden echt over je lippen. Mooie kleur dit, prima geschikt voor elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad dit kleurtje is de perfecte kleur voor iedere dag ;)
      x

      Verwijderen
  3. Mooi kleurtje. De verpakking is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke kleur heb je gekozen, erg mooi...en die huls, ja op dat gebied vind ik de lipsticks van YSL altijd gewoon geweldig mooi om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volledig mee eens Petra, de hulzen zijn gewoon mooi :)
      x

      Verwijderen
  5. De glans vind ik erg mooi! En die kleur staat je prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga lingerie pink halen binnenkort :) Die verpakkingen zijn echt prachtig he :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo naar die lipstick ben ik wel nieuwsgierig :)
      x

      Verwijderen
  7. Wauw, wat een mooie kleur!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Hij is heel mooi! Hij heeft wel wat weg van de kleur die ik heb, alleen is deze iets minder fel. En eerlijk gezegd vind ik deze van jou nog net wat mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleur, lijkt me een heel romige lipstick die zacht aanvoelt :) YSL heeft echt de allermooiste lipstick verpakkingen vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hij is ook, je lippen voelen zacht aan na gebruik met deze lipstick!
      De verpakking is idd erg mooi :)
      X

      Verwijderen
  10. Die huls is echt prachtig! En je hebt er een supermooi kleurtje uitgekozen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Wat een pareltje! Alleen die huls al <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh ik ben verliefd wat een prachtige kleur is dit x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De lipsticks van YSL zien er altijd zo mooi uit. Als er nog eens korting wordt gegeven moet ik er mij eens eentje cadeau doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kleurtje staat je echt enorm goed <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️