Birthday Gifts!

Hallo beauty's, het weekend is al terug voorbij en straks moet ik gaan werken tot 18u! Ik heb een hele fijne verjaardag gehad en de taart was heerlijk!! Zoals beloofd ga ik aan jullie mijn Verjaardag's cadeautjes laten zien, kijken jullie mee? 



Mijn vriend (Dimitri) heeft iets van mijn wishlist gekocht die ik jullie vorige week heb laten zien, ik ben zo blij met mijn VisaPure van Philips! Ik heb ondertussen al de reinigingsborstel geprobeerd en ik vind hem erg fijn, redelijk zacht voor de huid en mijn huid voelt nadien zacht en proper aan! 


Mijn vriend kon het niet laten voor mij te verwennen met een heerlijke parfum van Roses De Cloé, de flacon is zo schattig en heeft de ideale formaat voor deze parfum in mijn tas te doen. Zo heb ik altijd een heerlijke geur bij me als wij ergens naar toe gaan. 


Manon  heeft mij ook goed verwent voor mij verjaardag, in een korte periode zijn wij goeie vriendinnetjes geworden. Wij praten dagelijks tegen elkaar en ik hoop dat ik haar ooit mag ontmoeten  want wij zouden veel plezier hebben te samen! 

Zoals je ziet heb ik een leuk houten hartje gekregen met een tekst en Manon weet ondertussen al dat ik gek ben op roze! 
Een mooie goud kleurige armband heb ik gekregen en een roze iPhone 6 hoesje. 
Montagne Jeunesse maskertje en neusstrips, staaltje van The body Shop een shea body butter. 
Ik ben hier zo blij mee, dankjewel meid! 


Manon  heeft mij ook verwent met mooie make-up, ze heeft voor mij de JLo lipstick gekocht van L'Oréal en ben er zo blij mee. Gelukkig had ik de lipstick zelf niet gekocht want ik was het bijna wel van plan! 

Prachtige Palette van MUA Romantic Efflorescence, mijn eerste MUA Palette ben hier zo benieuwd naar! 
Een blush van Catrice 025 Pink Feat Coral, de Blush vind ik erg mooi en het is ook een kleur waar ik van hou! 
Twee lipliners van Essence 07 Cute Pink en 15 Honey Berry! 
Prachtige nagellak van Essie Too Taboo en een lipstick van Essence 12 Blush My Lips. 

Ik kan niet wachten voor alles uit te proberen! 


Het laatste dat ik heb gekregen van Manon, zijn waxmelts en ze ruiken zo lekker! Vanavond ga ik er al ééntje branden! 


Van mijn broer heb ik een prachtige oogschaduw palette gekregen van BE Essential 2, ik hou van Nude kleuren en ik vind dit Palette zo mooi! 

Ik kan de nieuwe Dior Addict Lipstick van mijn wishlist schrappen, de kleur die ik heb gekregen is 561 Wonderful een roze kleur. Mijn broer weet ook dat ik van roze hou! 
Ik ben zo blij met dit pareltje! 


Ik heb een leuk mailtje gekregen dat ik mocht voor mijn verjaardag een foto album maken terwaarde van 7,50€, ik vond dit zo leuk en ging meteen aan de slag en ik hoop dat de album deze week in mijn brievenbus beland! Ik heb voornamelijk instagram foto's gebruikt en ik ga de album dan eens aan jullie laten zien in een artikel!


Van mijn mama heb ik een grote kandelaar gekregen gisteren en ik moet nog een plaatsje zoeken in de woonkamer, ik ga het dan eens laten zien in mijn Photo Diary die ik iedere maand aan jullie laat zien. Zondag heb ik afgesproken voor naar mijn doopmeter te gaan, voor daar nogmaals mijn verjaardag te vieren en dan de week erop naar een vriendin voor nogmaals te vieren, hahaha dat word veel taart eten! 

Ik wil iedereen bedanken voor de prachtige Verjaardag's cadeautjes! 
Zo leuk dat ik een paar items van mijn wishlist kan schrappen! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 












33 opmerkingen

  1. Ohhhh wat een heerlijke cadeautjes heb je gekregen, echt heerlijk om van te gaan genieten...ik ben heel benieuwd naar de swatches en reviews van al die leuke en heerlijk uitziende producten....xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, ja hoor ik ga een paar producten laten zien aan jullie :)
      X

      Verwijderen
  2. Wat heb je een leuke dingen gekregen! Ik vind vooral het MUA palette er prachtig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je zoveel moois gekregen. Ik ga toevallig deze nm terug naar ICI Paris XL achter dezelfde lipstick van Dior vind deze een praaltje, twijfelde zaterdag dus snel gaan kopen want mijn oogprimer van UD is ook op, dus gelijk die er ook lekker bij smijten bloos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cadeautjes allemaal en zo leuk dat jij en Manon vriendinnen zijn, waar bloggen al niet goed voor is ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel erg leuk dat wij vriendinnen geworden zijn :)
      X

      Verwijderen
  5. je bent echt super verwend ! mooie cadeaus heb je gekregen! ik ben ook erg blij dat we goed met elkaar kunnen praten je bent een topper ! hopelijk zie ik je snel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zien die palettes er mooi uit. Ziet er naar uit dat je verjaardag goed geslaagd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend mooie kadootjes! Wat lief dat je vriend een kadootje van je wishlist hebt gekocht. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je heerlijk verwend met mooie producten, super lief ook van Manon xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bianca, ja hé heel erg lief van Manon <3
      x

      Verwijderen
  10. Wat ontzettend lief van Manon en de rest is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige cadeau's heb je gekregen! Dat palette van MUA ziet er zo mooi uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige cadeaus! En zo lief van Manon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je goed verwend zeg! Het parfum van Chloe is zo lekker! <3 En wat lief dat Manon zoveel leuks voor je gekocht heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De parfum is inderdaad heel lekker, ja zo lief van Manon :)
      X

      Verwijderen
  14. Wauw, wat heb je mooie dingen gekregen! Heerlijk verwend. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie cadeaus heb je gekregen zeg! Ik wil zelf ook heel graag de VisaPure van Philips. Ik hoop dat je hiervan nog een review gaat schrijven wellicht dat dat mij over de streep helpt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de Visa Pure is erg fijn wel aan de dure kant maar eenmaal dat je het gebruikt ben je de prijs al snel vergeten ;)
      X

      Verwijderen
  16. Zo tof om te lezen, en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! Ik heb zelf de Essie nagellak en Chloé is natuurlijk altijd geweldig. Oh en die Dior Addict wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke cadeaus heb je gekregen. Een vrouw kan nooit genoeg make-up hebben, toch? :P En ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van het fotoalbum!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke pakjes! Ah wat leuk dat je een vriendin erbij hebt gekregen door te bloggen! Mijn bestie is de dochter van mijn collega. En we zijn serieus naar elkaar toe gegroeid doordat we beiden bloggen. Grappig dat bloggen zo'n band kan scheppen! Koester het maar ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️