Birthday Wishlist!

Hallo beauty's, morgen is het mijn verjaardag en word ik 25 jaar! Ik ben morgen een dagje in verlof voor van mijn verjaardag te genieten, ik heb natuurlijk een Verjaardag's wishlist en vandaag ga ik het aan jullie laten zien! Morgen heb ik alvast een Verjaardag's winactie klaar staan voor jullie, maar wat ik deze keer ga weggeven dat ga ik maar morgen verklappen! Kijken jullie mee naar mijn Birthday Wishlist? 




1. Urban Decay Naked Smokey: ik heb nog geen Naked Palette in mijn stash en ik zou graag de Smokey vairant toevoegen aan mijn stash! De Palette heeft prachtige kleuren voor een dagelijkse look te creëren of een Smokey Eye look voor een avondje te gaan stappen! 

2.Too Faced Love Flush Blush: Oehh..zien de blushes er niet schattig uit van Too Faced!Ik zou graag Love Hangover toevoegen aan mijn Blush stash, ik heb nu eenmaal een zwak voor prachtige blushes! De verpakking is zo Cute en de print van de Blush met de konijntjes maakt de Blush nog meer schattig, dit is een item die iedereen moet hebben! 


3. Philips VisaPure Gezichtsreiniger: Dit apparaat staat al een eindje op mijn wishlist, maar de prijs houd mij telkens tegen, ik zou het niet elke dag gebruiken voor mijn gezicht te reinigen zo eenmaal/tweemaal per week. Ik denk wel dat mijn gevoelige huidje zo'n apparaat kan gebruiken! 

4. J'adore Dior: Ik heb al een haarparfum van Chanel die ik dagelijks met veel plezier op mijn haar spray, ik zou graag de haarparfum van J'adore van Dior ook toevoegen aan mijn parfum stash! Ik heb eens een testertje gehad en de geur is heerlijk! 



5. Dior New Addict Lipstick: Ik heb al een Dior Addict lipstick in mijn stash maar de nieuwe Addict lipsticks vind ik net iets mooier! Ik weet nog niet welke kleuren dat ik wil, ik vind ze allemaal stuk voor stuk mooi! 

6. L'Oréal Color Riche Collection Exclusive La Vie En Rose By JLo: Ik ben gek op roze lipsticks en zou graag een typische herfst kleurtje willen! De kleur van JLo vind ik de perfecte herfst kleurtje en die zou ik graag willen, lijkt mij een prachtige kleur! 

Dit is dan mijn Birthday wishlist, ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien! Ik kan al een paar items schrappen die ik ondertussen heb gekregen voor mijn verjaardag, maar maandag ga ik daar meer over vertellen want dan ga ik aan jullie mijn Verjaardag's cadeautjes laten zien. 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






7 opmerkingen

  1. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik ook jouw wishlist wil hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wishlist. Ik ben ook erg benieuwd wat je allemaal hebt gehad en morgen nog krijgt ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooierdjes staan er op je lijstje, vooral de blush en de lipstick JLo, vind ik helemaal geweldig...geniet maar heerlijk van je verjaardag morgen, ...xxx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie wishlist! De Too Faced blushes en Naked Smoky zou ik ook nog wel graag willen. Alvast gefeliciteerd trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke wishlist, bij mij staat er ook hoog op mijn verjaardagslijstje het pallet van urban decay zo prachtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh het Urban Decay palette wil ik ook zo graag hebben. Ik ga naar Londen volgende maand en dan ga ik hem kopen hihi. Ben benieuwd wat je morgen allemaal krijgt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️