Catrice Lumination / Lip Colour Pink Mattrix!

Hallo beauty's, het is al terug maandagavond en het weekend is jammer genoeg al terug voorbij. Ik heb al aan jullie de highlighter en een nagellak laten zien uit de LE Lumination collectie van Catrice, vandaag ga ik aan jullie mijn laatste aankoop zien uit de LE collectie een prachtige helder roze matte lipstick. Kijken jullie mee? 
De verpakking van de Lumination collectie vind ik zo mooi en ik ben gek op roségoud kleurige verpakkingen, ook vind ik de donkere goud kleurige golven patroon in de huls erg leuk! De verpakking vind ik er gewoonweg chique uitzien en dat voor een budget product!

De lipstick is verkrijgbaar in twee kleuren, ik heb gekozen voor een helder roze kleur Pink Mattrix en de andere kleur is Radiant Rose en dat is een Nude/Rosé kleurtje. 


Catrice omschrijft: Verleidelijke lippen. Lippen -in glanzend Nude-rosé met een holografisch effect of semi-mat in helder roze zijn de blikvangers van deze zomer. Beide kleuren hebben een crėmige textuur die heerlijk aanvoelt op de lippen. De roségouden verpakking is als een magneet voor alle trendsetters. 

Ok het is vandaag officieel herfst, maar ik vind een helder roze kleur ook leuk voor te dragen tijdens de herfst! 



Het pigment is super en de lipstick glijd moeiteloos over mijn hand! Ik draag niet erg vaak een matte lipstick maar ik wil een beetje uit mijn comfort zone stappen en wat meer matte lipsticks toevoegen aan mijn stash! 


Resultaat op mijn lippen: de helder roze kleur vind ik erg mooi, de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen. Ik voel de lipstick gelukkig niet zitten op mijn lippen, doordat de lipstick een matte finish heeft droogt deze lipstick mijn lippen niet uit! Na een maaltijd is de lipstick nog steeds aanwezig op mijn lippen maar dan natuurlijk minder intens maar ik hoef het niet bij te werken, wil ik het terug intenser van kleur breng ik dan terug opnieuw een laagje lipstick aan. Ik heb er een nieuwe favoriet bij! 

Catrice Lumination Lip Colour Pink Mattrix is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 3,99€ 
Als je deze lipstick nog kan scoren, vooral niet twijfelen en gewoonweg meenemen naar huis! 
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 







17 opmerkingen

  1. Echt een kleurtje voor jou! Ik was al aan het denken dat die collectie heel mooi is en chique verpakking heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je <3!
      Ja de verpakking vind ik ook erg chique!
      X

      Verwijderen
  2. wauw pretty! echt een jou kleur ! heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en felle kleur en een heel mooie verpakking ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur is inderdaad wel supermooi....hij past heel mooi bij je en geeft je gezicht een heel warme uitstraling....top! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige knallende kleur! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook een super mooie knallende kleur :)
      X

      Verwijderen
  6. Ik geloof dat ik deze ook heb en ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kleurtje staat je erg mooi en fris! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking is inderdaad erg mooi maar de kleur nog mooier zeg. Hij staat je weer erg goed deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️