Catrice Lumination / Luminizing Highlighter!

Hallo beauty's, de nieuwe limited Edition Lumination van Catrice is nu al een tijdje te verkrijgen bij het Kruidvat. Vandaag ga ik  het hebben over een prachtige highlighter, want het is al een tijdje  geleden dat ik nog zo enthousiast ben over een product uit een limited Edition collectie, kijken jullie mee naar dit pareltje?   
De verpakking vind ik prachtig ,vooral de glanzende gouden details op verpakking vind ik prachtig! Ja hoor, de verpakking heeft een luxueus uitstraling en dat voor een budget product! De prachtige highlighter kan je doorheen de verpakking zien, dat vind ik wel leuk als je het doorheen de verpakking kan zien!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de highlighter 18M houdbaar! De highlighter heeft de naam C01 Luminous Light gekregen en ik vind het perfect passen bij de highlighter! 


Catrice omschrijft: Perfecte gloed. Breng subtiele lichtreflecties snel en gemakkelijk aan met deze highlighting poeder. De delicate textuur met uniek marmerpatroon laat een fijne glans achter op je gezicht en hals. Voor een huid die straalt! 


De marmerpatroon is zo mooi van dichtbij! 


Oehh...die glans is zo mooi, zoals je op de swachts kan zien is de highlighter roze van kleur! De highlighter bevat kleine goud kleurige shimmer. Op de foto ziet je vooral roze, maar in het echt ziet je het beter dat de highlighter niet alleen roze is maar meer Rose/gold! 
De highlighter brengt fijn aan op mijn jukbeenderen en blijft de gedurende dag mooi op zijn plaats zitten. 
Ik ben alvast dolblij met deze highlighter, vind hem zo mooi! 

De Lumination collectie is al een tijdje te verkrijgen bij het Kruidvat, als je de highlighter nog kan scoren niet twijfelen gewoon meenemen naar huis! De kostprijs is 4,99€

Ik wens jullie nog een fijne woensdag avond, 


* Deze Limited Edition is enkel te verkrijgen in België en Duitsland



14 opmerkingen

  1. Oehlalalala prachtig. Helaas hebben wij 'em niet in NL :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook spijtig dat het niet bij jullie te verkrijgen is :(
      X

      Verwijderen
  2. de glans is zeker onwijs mooi om te zien....toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige highlighter is het he! ik ben zo blij dat je deze voor mij gehaald hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou meid heb ik het veel plezier gedaan ❤️ X

      Verwijderen
  4. Ik vind hem erg mooi, deze tinten zie je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee inderdaad niet, ik had nog geen roze highlighter dus is het wel leuk dat ik er nu één heb die dan nog eens prachtig is :)
      X

      Verwijderen
  5. Ziet er echt prachtig uit, heel anders dan andere budget highlighters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, zowel de swatch als het marmeren patroon! Alleen vind ik het gouden patroon op de verpakking weer wat minder, smaken verschillen;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad smaken kunnen verschillen :)!
      Dankjewel voor je eerlijke reactie ❤️
      X

      Verwijderen
  7. Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!


    http://www.hollisteroutletestore.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you look so beautiful and hot in your outfit! Great style!!


    http://www.shopchichandbag.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️