Catrice Lumination Nail Polish / Cosmic Pink!

Hallo beauty's, woensdag heb ik aan jullie de highlighter  uit de nieuwe limited Edition  Lumination van Catrice laten zien. Vandaag ga ik aan jullie een metallic roze nagellak laten zien die ook uit de Lumination collectie komt, ik ben gek op roze lakjes en heb er al een paar in mijn stash maar nog geen met een metallic finish! Kijken jullie mee? 

De verpakking vind ik erg mooi en het doet mij een beetje denken aan de nagellakken van Dior die hebben ook een z'n verpakking! Je ziet terug de gouden details verschijnen op de dop van het lakje, Catrice hun verpakkingen worden steeds mooier!


Het lakje heeft natuurlijk een bijpassende naam gekregen C02 Cosmic Pink, oehh wat een leuke naam heeft het lakje gekregen! 


Catrice omschrijft: De toekomst. Ultieme kleur, ultieme dekking en ultieme langhoudenheid. De vier Nail Lacquers geven je nagels een finish die doet denken aan vloeibaar metaal- in trendy roségold, metallic roze, zacht Nude of holografisch grafiet. 

*verkrijgbaar in: Interstellar, Cosmic Pink, Stargazer en Hologreyphic. 

Het kwastje van het lakje is mooi gelijkmatig gesneden en heeft de perfecte breedte voor je nagels in één beweging volledig te lakken! 



Het resultaat op mijn nagels: Oehh..ik vind de metallic finish prachtig! Een mooie roze kleur met goud kleurige shimmers, dit lakje kan je ook perfect dragen voor de feest dagen want het ziet er fabulous uit! Ik kon het niet geloven maar het lakje dekt volledig met één laagje, ik heb er twee aangebracht omdat het resultaat dan nog intenser is en dat vind ik mooier of één laagje. Het lakje is na enkele seconden volledig droog, dus de droogtijd is ook super! De houdbaarheid is net iets minder want na drie dagen begon het lakje te chippen, maar dat heb ik wel met de meeste lakjes! Ik ben fan van dit lakje, de kleur is prachtig! 

De Lumination collectie is nog steeds verkrijgbaar bij de Kruidvat filialen, de prijs voor het lakje is 3,59€.  Ik wens jullie een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 

*Lumination Collectie is enkel verkrijgbaar in België & Duitsland!




22 opmerkingen

  1. Naar dit lakje heb ik toch ook even staan kijken in de winkel! Toch maar niet gekocht omdat ik een lakje van Clinique heb dat hier op lijkt... Wel een mooi kleurtje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik wist niet dat Clinique ook z'n soort lakje heeft :)
      X

      Verwijderen
  2. Mooi lakje, ik vind catrice nog steeds heel erg fijne nagellakjes hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur! Ik heb al veel roze lakjes maar nog geen met zo'n finish.. hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook nog geen lakje met zo'n finish in mijn stash :)
      Vind het zo mooi kleurtje! X

      Verwijderen
  4. De kleur ziet er erg feestelijk uit, prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het lakje zeker dragen op oudejaarsavond :) X

      Verwijderen
  5. Tof kleurtje met een goede dekking! Catrice heeft steeds vaker toppers in haar collectie, oeeeh: i want! Mag ik tussendoort misschien vragen waar je de cacktus vandaan hebt? Zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De cactus heb ik een tijdje geleden gekocht bij de Aldi :) X

      Verwijderen
  6. wat een aparte kleur, echt heel mooi....zo jammer dat niet altijd alle collecties in elk land hetzelfde zijn...zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit echt een mooi lakje om tijdens een feestje te dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie en vooral ook gave kleur. mag alleen van mij zelf even geen nagellak meer kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015cocobag.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your style,so charming,hot,sunshine

    http://www.2016louisvuittonbag.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️