DiorBlush / Rose Chérie!

Hallo beauty's, zoals jullie ondertussen al weten is dat ik gek ben op Dior en vandaag ga ik aan jullie een prachtige subtiele Blush laten zien. Kijken jullie mee naar dit pareltje? 
De verpakking is een glanzend donker blauw kartonnen doosje met zilveren details, waar Dior gekend voor staat voor donker blauwe verpakkingen! De verpakking heeft mij een luxueus gevoel en ik vind het altijd spannend voor het doosje te openen!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de Blush 12M houdbaar. 


Als je de verpakking opent, zit de Blush is een zacht satijnen hoesje! Vind ik zo luxueus en handig zo kan je de Blush overal meenemen zonder dat je de verpakking beschadigt! 



De verpakking is best groot en glanzend donker blauw en in het midden van de verpakking staat er Dior, afgewerkt met glanzende zilveren details. 


Op de achterkant staat de naam van de Blush, 756 Rose Chérie. 


Dior omschrijft: Dior introduceert een nieuwe textuur voor de legendarische Blush. Deze textuur versmelt met de huid en laat enkel een subtiele voile van zuivere kleur achter. Diorblush met een motief in rood,roze, koraalrood of natuurkleur laat de kleuren exploderen en geeft uw make-up een extra stijlvolle afwerking. 

De Blush die ik heb uitgezocht is een roze/perzik tint met gouden shimmers erdoorheen doet mij denken aan de Blush van Sleek Rose gold maar die van Dior is subtieler dan de Blush van Sleek! 


Er zit een Blush kwastje bij, ziet er goed uit! Maar zelf gebruik ik het niet maar het is wel leuk dat er een kwastje bijzit zo kan je de Blush onderweg bijwerken. 

zoals ik al zei is de Blush erg subtiel, je ziet de gouden shimmers lichtjes op mijn huid! Ik vind de Blush erg mooi, de Blush brengt ook fijn aan maar de Blush is wel erg poederig dus ik tik eerst mijn kwast af vooraleer ik de Blush aanbreng op mijn wangen! De Blush is subtiel op mijn wangen maar je kan het gemakkelijk opbouwen voor net wat meer kleur en glans, als ik deze Blush aanbreng gebruik ik geen highlighter omdat deze Blush zelf al een mooie subtiele gouden glans achterlaat. Ben jij fan van een subtiele  Blush dan is zeker deze Blush iets voor jou, ik ben alvast fan! 

Is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 45,95€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








21 opmerkingen

  1. Heel mooi, hij lijkt inderdaad wat subtieler dan die van Sleek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, heel subtiel, maar wel prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, als je van subtiel hou dan is dit wel de ideale blush :)
      X

      Verwijderen
  3. tjonge, wat een natuurlijke blush krijg je hiermee, heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook dol op dior! De verpakkingen zijn zo mooi <3 die blush is ook weer fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeff..gelukkig ben ik niet alleen die helemaal gek is op Dior :)
      x

      Verwijderen
  5. Hele mooie natuurlijke blush is dit en wat een mooie afdruk :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur en de altijd geweldige dior verpakking maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️