Dr.Hauschka Limited Edition / Eyeshadow Palette!

Hallo beauty's, ik heb een Dr.Hauschka limited Edition Oogschaduw Palette ontvangen en vandaag ga ik de Palette aan jullie laten zien. Voor mij is het de eerste keer dat ik iets uitprobeer van Dr.Hauschka en ik kan niet wachten voor met dit Palette aan de slag te gaan! Dr.Hauschka is 100% gecertificeerde natuurcosmetica. Vrij van chemisch-synthetische geur, kleur en conserveringsstoffen, minerale oliën, parabenen, siliconen en PEG. Kijken jullie mee naar deze prachtige Palette? 

De verpakking vind ik er al luxueus uitzien, het is verpakt in een zwart kartonnen doosje met glanzende goud kleurige details!

Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en de houdbaarheidsdatum, deze Palette is houdbaar tot 03.2018! 


Oehh..de oogschaduw Palette is erg mooi, het glanzende goud kleurige verpakking  en natuurlijk staat de Dr.Hauschka logo erop gedrukt. de palette voelt erg stevig aan en heeft de ideale formaat voor de palette ergens mee naar toe te nemen.


Dr. Hauschka omschrijft: Je ogen betoveren telkens als ze de schatten van jouw persoonlijkheid openbaren. Wanneer ze al je facetten aan het licht brengen. De perfect op elkaar afgestemde tinten van het Eyeshadow palet accentueren je innerlijke rijkdom. Ze houden zich op de achtergrond om je ogen in de schijnwerpers te zetten. Je kunt de kleuren zowel gebruiken voor een bescheiden make-up voor overdag, alsook voor een schitterende avondlook zowel voor je oogleden als voor je wenkbrauwen. Bepaal je iedere dag opnieuw op welke manier je wilt stralen. Ontdek de veelzijdigheid van de vier matte tinten, die geschikt zijn voor iedere oogkleur en bij iedere look en gelegenheid passen -nu in een limited edition. 


de vier matte tinten van dichtbij, oehh...ik vind ze prachtig en ik hou wel van Nude kleurtjes! 
Hoe handig is deze palette wel niet, want je kunt het gebruiken voor als oogschaduw of  voor je wenkbrauwen ermee in te kleuren! De palette bevat ook een penseel met een afgeronde zijde voor het ooglid en een schuine zijde voor de wenkbrauwen of een lijn om de ogen. 


Het pigment is erg goed en dat voor matte tinten, de oogschaduws zijn wel aan de poederige kant dus voor ik de kleuren aanbreng op mijn oogleden tik ik eerst mijn kwast af voor fall-out te vermijden. Wat mij ook opvalt dat de oogschaduws lekker ruiken naar bloemetjes, maar eenmaal dat je de oogschaduw aanbrengt is de geur al snel verdwenen! 


De oogschaduws brengen fijn aan en is gemakkelijk te blenden, ook blijven de oogschaduws een hele dag mooi zitten op mijn oogleden. Ik ben fan van deze prachtige veelzijdige oogschaduw palette, de kleuren zijn prachtig en wie fan is van Nude kleurtjes dan is deze Palette zeker iets voor jou! 

Dr.Hauschka Limited Edition Oogschaduw Palette is te verkijgen voor 28,95€
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 



*Dit product heb ik ontvangen , dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening. 









16 opmerkingen

  1. Leuk palletje is dit he! ben er zelf ook erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Matte tinten vind ik het mooist dus dit kan zeker wel een palette voor mij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, vind het wel wat prijzig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel mooie kleuren bij elkaar, net de kleuren die je nodig hebt om een look mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet heb ik meestal maar weinig met nude tinen...maar dit palette? oeffff meid, dit is wel een echte uitzondering voor mij op de regel..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, een bloemengeur? Wat heerlijk! Ik ben dol op nude tinten. Ik vind dit palette er dan ook erg mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een fijn palette met mooie kleuren, ik pak hem zelf er regelmatig erbij x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de prijs zou ik eerder voor een ander high end merk gaan maar de swatches zijn mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi palette en ik vind die witte/lichte kleur heel goed gepigmenteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik vind deze erg mooi! Leuk voor elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi palette :)! En fijn dat er geen schadelijke brol-ingrediënten inzitten :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️