Dr.Hauschka / Lippenverzorgingsstift!

Hallo beauty's, de herfst is officieel begonnen en het ga steeds kouder worden richting de winter! Wat ik niet zo graag heb in de herfst/winter zijn droge lippen en gesprongen lippen, dat kan zo pijn doen! Daarom is het belangrijk dat je je lippen tijdens de herfst/winter periode goed verzorgt met een lippenbalsem, je kan een stick of een lippenbalsem in een potje overal meenemen in je tas voor voldoende je lippen in te smeren met een lippenbalsem! Vandaag ga ik het hebben over een lippenverzorgingsstick van Dr.hauschka, kijken jullie mee? 

Dr.Hauschka is 100% natuurlijk en is vrij van synthetische geur, kleurstoffen en conserveringsmiddelen, is vrij van minerale oliën, parabenen, siliconen en PEG!

De stick vind ik er simpel maar leuk uitzien, de huls is wit met zwart kleurige details en een oranje randje eromheen! De stick is perfect van formaat zodat je de stick gemakkelijk overal kan meenemen in je tas of in je broekzak!


Op de achterkant staat de ingrediënten lijst en langs de onder kant van de stick staat er een houdbaarheidsdatum, de lippenbalsem is houdbaar tot 02.2016! 


Dr.hauschka omschrijft: Lippenverzorgingsstift is de ideale bescherming voor tere droge lippen. Zorgvuldig geselecteerde plantaardige wassen en kostbare plantaardige oliën verzorgen en beschermen de gevoelige huid van je lippen tegen invloeden van buitenaf. Deze handige stift voor onderweg zorgt voor zachte en soepele lippen. 

Zoals je ziet is de stift oranje van kleur, de lippenbalsem heeft geen snoeperig geurtje maar het ruikt een beetje kruidig. Geuren omschrijven vind ik altijd moeilijk, maar de geur stoord mij niet zolang dat de lippenbalsem zijn werk doet ben ik al heel tevreden! 


Ik breng altijd lippenbalsem aan op mijn lippen voor dat ik ga gaan slapen! De lippenbalsem brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen, eenmaal dat je de balsem hebt aangebracht op je lippen is de geur al snel verdwenen! De lippenbalsem laat een vettig laagje achter en een subtiele glans, de lippenbalsem is doorzichtig van kleur. Hou je liever van een kleurtje op je lippen dan is deze lippenbalsem niets voor jou! Als ik s'morgens opsta voelen mijn lippen zacht en hydrateerd aan, geen velletjes meer te zien en mijn lippen zijn klaar voor een lippenstift aan te brengen! 

Ik ben fan van deze verzorgingsstift, is te verkrijgen voor 8,50€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 



*Dit product heb ik ontvangen, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening! 




12 opmerkingen

  1. Klinkt als een fijne lippenbalsem. Ik hoef eigenlijk helemaal geen lippenbalsem met kleur, overdag draag ik vaak dan toch lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, doe het liefst s'avonds lippenbalsem aan :)
      x

      Verwijderen
  2. Klinkt wel prima, maar niet heel bijzonder ofzo. Ik ben fan van m'n Eight Hour Cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een fijne lippenbalsem! Ook fijn dat er geen minerale oliën in zitten of parabenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee is een natuurlijke product, wat wel erg fijn is :)
      x

      Verwijderen
  4. Deze lijkt mij wel heel fijn, vooral om voor het slapen aan te brengen :) Overdag vind ik bijvoorbeeld de Baby Lips wel fijn, maar 's nachts heb ik liever iets dat meer verzorging biedt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klinkt erg fijn,..... Ja het is weer echt de tijd om na te gaan denken over dit soort producten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dr.hauschka is het proberen waard Petra, erg fijne producten :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️