Kneipp Douche Foam / Morning Kiss!

Hallo beauty's, een aantal weken geleden heb ik een leuk mailtje ontvangen dat ik een douche foam van Kneipp gewonnen heb op de blog van Vanessa! Ik was natuurlijk dolblij en kon niet wachten voor mijn eerste douche foam van Kneipp uit te proberen en vandaag vertel ik er meer over, Kijken jullie mee? 
De verpakking vind ik er leuk en vooral zomers uitzien, vooral de kleur oranje vind ik er mooi en fris uitzien! Op de verpakking ziet je ook sinaasappels en oranjebloesem erop staan, ook ziet je de welbekende logo erop staan van Kneipp en de verpakking is verder afgewerkt met witte details!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, de douche foam bevat geen conserveringsmiddelen, paraffine, siliconen en minerale oliën! 

*Kneipp respecteert het welzijn van mensen en dieren, Kneipp test niet op dieren! 


Kneipp omschrijft: Iedere dag liefdevol wakker worden. De zachte geur van oranjebloesem en de speciale textuur met natuurlijke, voedende jojobaolie zorgen voor een bijzondere douche-ervaring. "Morning Kiss" -een bijzonder moment voor jou alleen! 

*de douche foam heeft een hygiënisch flacon die erg fijn in gebruik is! 


Ik doe een kleine hoeveelheid douche foam in mijn hand, maar eerst is het een gel substantie (net als scheergel) en na een paar seconden is de gel getransformeerd in weelderig schuim! Heerlijk vind ik het, De douche foam is zuinig in gebruik want je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig want het veranderd al snel in een heel veel schuim! 


De douche foam is heerlijk van geur en is de ideale geur voor s'morgens, de geur is vooral fris en heeft ook een bloemachtige geur maar is ook een tikkeltje zoet van geur!  Na gebruik ben ik wakkerder of anders en voel ik mij lekker fris in mijn vel, nadat ik mij heb afgedroogd voelt mijn huid zacht en gehydrateerd aan! De geur blijft subtiel achter op mijn huid, heerlijk! Ja hoor,  ik ben fan van deze heerlijke douche foam! Wie dol is op zoetige geuren dan is deze douche foam zeker iets voor jou! 

De Kneipp douche foam Morning Kiss is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 6,99€ 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 









19 opmerkingen

  1. deze ruikt zo onwijs lekker....echt een heerlijk begin van de dag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik vind het verslavend heerlijk, als de douche foam op is ga ik hem zeker kopen :)!
      X

      Verwijderen
  3. Ik heb die met vijgen wel eens gehad, maar die vond ik te heftig. Deze lijkt me lekker omdat het een fruitige geur is, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van zoete geuren hou, dan is deze zeker iets voor jou :) X

      Verwijderen
  4. Ik heb hem ook en ik vind het een héérlijk product!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Producten, en dan met name douchefoams, van het merk Kneipp zijn heerlijk! Deze geur lijkt me ook lekker fris. Wat fijn dat je huid na afloop zacht en gehydrateerd aanvoelt. Fijne avond, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is heerlijk, ja altijd leuk hé als je huid zacht en hydrateerd aanvoelt :)! Jij ook fijne avond ❤️ X

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ik ook, gebruik het liever of gewone douchegel :)! Oojeej ik ga een nieuwe verslaving hebben hahaha! X

      Verwijderen
  7. Ik hou van douchefoams! Ben benieuwd naar deze geur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is style clothes no timeless,thanks for you share.

    http://www.lvbagukshop.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️