LipGloss Stash / Deel #1

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn lipgloss stash deel 1 laten zien! Ik ga eerst de Nude tinten en de roze tinten laten zien, ik heb nog een doos met lipglosses met iets donkerdere tinten en dat ga ik de volgende keer aan jullie laten zien. Kijken jullie mee? 




Nude & licht roze tinten: Essence nr19 Nude Candy, Essence Cookies & Cream (limited Edition) 01 Macaron C'est Bon, Catrice Kaviar Gauche (Limited Edition) 02 Honey Blossom & L'Oréal Glam Shine 710 Pink Treat. 


Peachy tinten: BeautyUk nr 3 Peach For The Sky, Maybelline Color Show nr 170 (dit lipgloss heeft geen naam) & Essence Lip Candies 02 Sugar Shok.


Subtiele roze tinten: Essence nr 28 Cute Pink, Elf Liquid lipstick Nude Pink, Essence Lip Candies 05 Pink Lollipop, L'Oréal Glam Shine 184 Aqua Watermelon & Calvin Klein Cocoa Sheen. 


Roze tinten: H&M Lipgloss Lotus Flower, NYC Liquid Lip Stain (geen naam en nummer), Essence Rock Out 01 Best Pop & L'Oréal Glam Shine 729 Rosopolitan.


Roze tinten: Essence nr 3 Very Berry, Yves rocher Sexy Pulp 03 Rose Vif & H&M lipstick & lipgloss inéén Peony. 


Subtiele roze tinten: Dior 453 Dolly Pink, Chanel nr 144 & Estēe Lauder 49 Pink Sparkle. 



Meestal draag ik lipstick maar als ik zin heb in een lipgloss dan zijn dit mijn vier favorieten die ik het  mooist vind en graag op heb op mijn lippen zonder of met een bijpassende lipstick! 


Dit was het dan mijn eerste deel van mijn lipgloss stash en het zijn allemaal roze en nude tinten, maar ik ben nu eenmaal gek op roze en nude tinten! Ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien? Ik wens jullie alvast een fijne weekend toe en ik zie jullie terug op maandag, 














23 opmerkingen

  1. Je hebt leuke glosjes ! Is de gloss van CK fijn? heb er vaak in me handen mee gestaan maar niet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om eens een kijkje te nemen in jouw stash. Ik zie veel verschillende merken, erg leuk zoveel afwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je veel prachtige lipglossjes, heel erg mooi. Leuk artikel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow je hebt echt heel veel lipgloss, ik heb er serieus één ofzo... ik houd dan weer meer van lipsticks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een grote stash lipgloss heb je! Zul je vast wel fijn vinden :). Zelf draag ik nooit lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge wat zijn het er veel, maar ja,...je bent nu eenmaal een heel grote lipgloss liefhebster....Ik draag het echt weinig en heb er echt niet zo heel veel....leuk om eens te mogen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb welgeteld 2 lipglosses. Draag het niet zo graag eigenlijk. Maar die van L'Oréal uit je favorieten heb ik zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, dat zijn een heleboel lipglossjes ;) Ik ben er zelf geen fan van, maar wel super om dit te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie kleurtjes allemaal :D Hele mooie merken ook allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke collectie! Ik vind de dior glosjes zo mooi, word gewoon blij als ik de verpakking zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en mooi allemaal. Je foto's zijn pretty! En wat is je verzameling groot, dat heb ik met lipstick :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er veel, en allemaal van verschillende merken, heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het valt in je reviews wel op dat je gek bent op roze! Mooie stash heb je al. Heerlijk om daardoor te neuzelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een hoop haha! Leuk zeg!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat heb jij veel roze en nude tinten lipglosses. Leuk om te zien dat je ook verschillende merken hebt, zowel budget als duurdere. Ik ben nu al nieuwsgierig naar de donkere lipglosses.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan zijn er al heel wat :) mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er zitten zeker hele mooie kleuren tussen zelf draag ik echt te weinig lipgloss op het moment x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Best een flinke verzameling! Zelf draag ik eigenlijk nooit lipgloss, maar ik vind het wel altijd mooi om te zien haha. Vooral die van Dior ziet er prachtig uit (al heb ik vooral een zwak voor die verpakking <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zelf ben ik totaal niet van de lipgloss, heb er volgensmij ook geen een meer. Jij hebt er aardig wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.onlinecocobag.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️