Mac Lustre Lipstick / Lustering!

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn vijfde Mac lipsticks laten zien die ik een tijdje geleden heb gekocht bij de Mac store in Antwerpen. Ik begin ook verslaafd te geraken aan de lipsticks van Mac en dit is zeker niet mijn laatste Mac lipstick! Ik vind ze zo fijn, kijken jullie mee naar het kleurtje Lustering? 

De lipsticks van Mac zitten altijd in een strak zwart doosje met wit kleurige details, vind ik altijd luxueus dat een lipstick in een doosje zit en zo vind ik het altijd spannend voor de lipstick eruit te halen en voor te zien hoe dat de kleur er werkelijk uitziet. Hebben jullie ook dat gevoel? Ik word er gewoon hebberig van!


De lipstick heeft een leuke naam gekregen, Lustering! 


Oehh...daar is hij dan! Iedereen kent ondertussen de welbekende kogelvormige huls van Mac, de huls is glanzend zwart met zilveren details!  



Oehh...de kleur ziet er zo mooi uit! Op de foto ziet de lipstick er ietsje donkerder uit of in het echt, de kleur van de lipstick is een mooie framboos kleur! Dit soort kleurtjes draag ik graag tijdens de herfst maar tijdens de zomer draag ik het ook graag maar dan ga ik toch liever voor nog een fellere kleurtje.


Het pigment ziet er zoals altijd goed uit, ik heb gekozen voor een lustre finish omdat deze lipstick een mooie glans bevat en dat ziet je ook op de Swatch! 


Resultaat op mijn lippen: De lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en de lipstick laat een mooie framboos tint achter op mijn lippen! Wat hou ik toch van de vanille geur maar tijdens het aanbrengen ruik je er niets meer van, mijn lippen voelen zacht aan en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen. Doordat de lipstick een lustre finish heeft blijft de lipstick niet zitten na een maaltijd dus dan is het tijd voor het bij te werken. Ik hou van Mac en van dit prachtig kleurtje! 

Is te verkrijgen bij de Mac store of op  maccosmetics.be voor de prijs van 19,50€
Ik wens jullie een fijne weekend toe en ik zie jullie terug op maandag, 










11 opmerkingen

  1. De kleur is gaaf, maar ik vind de uitstraling wat minder, Lustre is niet echt mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je heel mooi, zelf ben ik niet zo dol op deze finish

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt duur worden, super jammer! Heb geen zin om binnenkort meer dan 20 euro te betalen haha. Ik kies dus echt een kleur die ik heel graag wil. Deze staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kleur...wel vind ik het echt een beetje een najaarstint, en hierdoor heeft hij een heel warme uitstraling, hij staat je dan ook heel erg goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kleur. ik zelf heb maar 1 product van MAC maar wil echt meer. Pleas Me staat op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kende ik eigenlijk nog helemaal niet maar vind de kleur heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️