Mijn Favorieten Van De Maand Augustus!

Hallo beauty's,  vandaag ga ik aan jullie mijn favorieten laten zien van vorige maand! Ik heb nieuwe producten ontdekt maar heb er ook terug herontdekt, kijken jullie mee naar mijn favorieten van vorige maand? 




-Palmolive Naturals Fresh & Volume Shampoo normaal / vet haar: Deze shampoo van Palmolive vind ik heerlijk vooral de zomerse fruit geur! De shampoo reinigt goed mijn haar en maakt mij haar zacht heeft net iets meer volume en is gemakkelijk doorkambaar. 


-Dove Go Fresh Nourising Shower Gel Pomegranate & Lemon Verbena Scent: Ik kan er niet genoeg van krijgen van deze douchegel, ik vind de douchegel heerlijk van geur maakt mijn huid zacht en de geur blijft subtiel achter op mijn huid! 


-Lush Tea Tree Water: Elke avond voor dat ik ga gaan slapen spray ik met deze Tea Tree Water op mijn gezicht omdat mijn huid terug een beetje onrustig is, de tea tree water ontsmet mijn puistjes en terwijl ik slaap drogen ze uit en is de volgende dag de roodheid veel minder zichtbaar. Ik vind dit een top product! 


-Clarins Hand And Nail Treatment Cream: Ik heb last van droge handen de laatste tijd dus smeer ik ze elke avond in met deze Treatment Cream van Clarins, de créme trekt snel in zonder dat het een vettig laagje achterlaat. Mijn handen zien er veel beter uit en ze voelen terug zacht aan. De geur vind ik trouwens heerlijk, het ruikt een klein beetje naar citroen! 


-Yves Saint Laurent Rouge Volupté Shine nr 6 Pink In Devotion: Deze lipstick vind ik een prachtige zomerse kleur die je toch elke dag kunt dragen! De lipstick brengt fijn aan en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen, de lipstick uithalen uit mijn handtas is altijd een feestje omdat de lipstick er zo mooi uitziet! 


-Essence Metal Glam Highlighter Powder: Deze highlighter heb ik terug herontdekt en nu weet ik terug hoe mooi deze highlighter werkelijk is! De highlighter heeft een mooie gouden glans aan mijn jukbeenderen en blijft een heledag mooi op zijn plaats zitten! 

-Mylėne Silk Flower Matterende Gezichtspoeder: Ik heb de All About Matt poeder van Essence opgemaakt en ik heb de poeder nog niet opnieuw gekocht dus heb ik de hele maand augustus deze matterende poeder gebruikt van Mylėne, de gedurende dag heb ik last van een glanzende t-zone en dan breng ik deze Silk flower matterende poeder aan en bye bye glanzende t-zone. Ik vind wel die van Essence net iets beter want die hoef ik de gedurende dag niet bij te werken en met de Silk flower van Mylėne moet ik het wel de gedurende dag bijwerken. 

Dit waren mijn favorieten van de maand Augustus! 
Ik  wens jullie nog een fijne donderdag,



















9 opmerkingen

  1. Yves Saint Laurent Rouge Volupté Shine nr 6 Pink In Devotion is inderdaad prachtig! Ik vind de douch producten van Dove zelf ook altijd erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne favorieten! Ik ben wel benieuwd naar Tea Tree van Lush!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de make-up producten leuk, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de tea tree water is ook echt een van mijn favoriete nu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie favorieten. Ik vind de geur van die Dove douchegel ook echt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral die Tea Tree Water van Lush is inderdaad erg fijn om te gebruiken, en die YSL lipstick is prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De YSL lipstick is o ontzettend mooi van kleur, maar natuurlijk ook de huls is zo prachtig, ja....ik kan mij goed voorstellen dat dit echt een van je grote favorieten is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie favorieten! De Essence highlighter ziet er mooi uit, en de douchegel van Dove lijkt me heerlijk. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️