Mijn Vier Favoriete Oogschaduw's Palette's!

Hallo beauty's, de herfst is officieel begonnen en dat betekend dat het tijd is voor mijn zomer make-up op te bergen en mijn herfst kleurige make-up in mijn Every Day mandje te plaatsen! Vandaag ga ik aan jullie vier favoriete oogschaduw Palette's laten zien die ik nu tijdens de herfst vaak ga dragen! De trend deze herfst/winter is vooral Nude kleuren en gelukkig heb ik veel Nude Palette's in mijn stash ook rode lippen zijn helemaal hot tijdens de herfst/winter! 



Wet'n Wild Lust Désir: Paarse tinten tijdens de herfst vind ik erg mooi, voor mij is dit Palette ideaal als ik een avondje wil gaan stappen voor een Smokey Eye te creëren met paarse tinten. Gelukkig past paarse tinten bij iedere herfst outfit! 


Mac Keepsakes/Beige Eyes: Nude is helemaal in tijdens de herfst, dit Palette is perfect voor een dagelijks ooglook te creëren. Deze Palette vind ik erg mooi omdat deze Palette matte tinten bevat en glanzende tinten, hou je vooral van matte tinten dan kan je toch nog met dit Palette mooie Nude looks creëren! 


Kiko Color Fever Eyeshadow Palette nr 101: Roze en Bordeaux tinten draag ik ook erg graag tijdens de herfst, met deze tinten kan je een subtiele look maken voor overdag maar ook een heftigere look voor als je een avondje gaat stappen! Deze vier tinten zijn erg glanzend en daar hou ik wel van!  


Dr.Hauschka Limited Edition Eyeshadow Palette: Mijn laatste favoriet is ook terug een Nude palette maar dan enkel met matte kleuren. Je moet er wel van houden van matte tinten, maar tijdens de herfst vind ik het wel mooi en vooral erg draagbaar, voor mij zijn deze kleuren ideaal te combineren met rode lippen want dan gebruik ik enkel de drie eerste kleuren! 

Dit zijn dan mijn vier favoriete oogschaduw's Palette's voor tijdens de herfst, ik ben nu wel nieuwsgierig naar jullie favoriete oogschaduw Palette? 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdagavond, 








10 opmerkingen

  1. Mooie paletten zeg, Ik wil ooit ook nog een keer een Mac paletten kopen. Die jij hebt van Kiko is ook erg mooi. Ik heb nr 100! Zelf ben ik ook erg blij met het palette van dr hauschka, kan je dagelijks heel goed hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo zeker eens een Mac palette kopen meid! Kiko vind ik zo fijn merk, het pigment is super vind ik :)
      X

      Verwijderen
  2. Hele mooie palette, vooral die van kiko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paletten, vooral die van Mac is heel mooi! Mijn favoriete doosje is op dit moment Vanity van wet n wild. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn erg mooi, maar de laatste 2 vind ik echt geweldig en zo uniek...ik word er heel erg hebberig van...xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha als ik ernaar kijk word ik ook hebberig :)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️